Exclusiv
Viceprimarul Cristian Ganea devoaleaza fiecare minciuna a edilului-sef, Adrian Dobre/ Incapacitatea dovedita in a manageria aceasta urbe

Comunismul a făcut mult rau, fără îndoială, însă ceea ce fac, in prezent neocomunistii si adepții „capitalismului salbatic” întrece orice imaginație.
În Ministerul Afacerilor Interne regăsim aceste două „sisteme” distructive in care albul este negru respectiv negrul este negru numai „cand” si „cum” vreau eu.
Comisarul sef KISS CSABA, seful laboratorului de psihologie judiciara din Poliția Capitalei este cunoscut în mediul psihologilor … dar si cel al afacerilor. Acesta recunoaste in declaratia-i de interese ca este „proprietarul unui cabinet individual de psihologie” unde Kiss Csaba figureaza inscris cu functia de „expert poligraf” CUI
30063086 si sediul in Piata Alba Iulia nr. 4, bl. I 3, apt 28, sector. 3, Bucuresti, telefon 0722.200.809. Insa, in in declaratia de avere a aceluiași expert poligraf nu este stipulat niciun venit din activitatea acestui cabinet… Doar ca primeste „drepturi de autor” de la Asociația Romana de Psihologie Judiciara. Pentru ce anume „opera creata” ii da bani Asociația? Nu se mai stipulează în declarațiile lui Kiss Csaba.
In data de 02 august 2018, publicatia Recorder sustinea in articolul sau ca: „Angajările în unica structură care poate folosi detectorul de minciuni în anchetele penale ale Poliției Capitalei sunt la mâna unei singure persoane: şeful Laboratorului, Csaba Kiss, acelaşi om care se ocupă şi de pregătirea, şi de atestarea profesională a candidaților.
– Practic, pentru a lucra în subordinea sa, psihologii care vor folosi aparatul poligraf în Poliție sunt îndrumaţi mai întâi să urmeze cursuri de specializare şi să obțină atestat de liberă practică chiar de la viitorul lor şef. Toată operațiunea costă cel puțin 14.000 de lei. Cu chitanță.
– Pe de o parte, Csaba Kiss este șeful Laboratorului de Psihologie Criminalistică din cadrul Poliției Capitalei. Pe de altă parte, tot el este șeful unui ONG numit Asociația Română de Psihologie Judiciară, care îi formează pe viitorii experți-poligraf. Și apoi, în calitate de Președinte al Comisiei de psihologie pentru apărare, ordine publică şi siguranță natională din cadrul Colegiului Psihologilor din România, tot el le eliberează atestatele de liberă practică.” ( https://recorder.ro/stapanul-detectoarelor-de-minciuni/#)
Sa primeasca Kiss Csaba in anul 2017 suma de 41.311 de la Asociația Romana de Psihologie Judiciara, cu titlu de „drepturi de autor” doar pentru faptul că „trimite studenți la avizare” pentru suma de 14.000RON/persoana? Sau pentru ca a ținut prelegeri pe la Conferințe cu psihologi (ca asa este trecut în cv)? Sau, de ce nu, Asociația Romana de Psihologie Judiciara este folosita ca si inginerie financiara prin care „patronul Kiss” sa nu se înregistreze cu venituri impozabile la ANAF si, astfel, scapa de incompatibilitate dar si de un conflict de interese. Altfel, „doctor Kiss” nu si-ar fi permis sa ii transmită reporterului de la publicația Recorder: „Nu e niciun conflict de interese, domnule dragă! Nu ştiu cine eşti şi nici cine te pune pe dumneata să mă întrebi, dar cel care te-a pus este un idiot şi un cretin“.
Potrivit Registrului ANAF: „Identificator interogare: 000000000000000000000114855072
Persoana impozabilă KISS CSABA – CABINET INDIVIDUAL DE PSIHOLOGIE, cu domiciliul fiscal JUD. ILFOV, ORŞ. POPEŞTI-LEORDENI, STR. ASTRELOR, NR.19B nu figurează la data de 12.12.2018, (data solicitării) nici în Registrul persoanelor impozabile înregistrate în scopuri de TVA conform art. 316 din Codul fiscal, nici în Registrul persoanelor impozabile a căror înregistrare în scopuri de TVA conform art. 316 din Codul fiscal a fost anulată. Această situatie poate apărea dacă persoana impozabilă nu a fost niciodată înregistrată în scopuri de TVA conform art. 316 din Codul fiscal.”
Aspectele prezentate incep sa devina interesante întrucât, din ianuarie 2018, toate persoanele fizice achita
contribuții la pensii (CAS) și sănătate (CASS) la nivelul de 1.900 de lei (salariul minim pe economie). Costurile cresc cu minimum 175 de lei pe lună. Conform Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 79/2017, publicată anul trecut în Monitorul Oficial, PFA-urile (dar și titularii întreprinderilor individuale sau alte categorii de contribuabili care obțin venituri din activități independente) vor achita, pentru veniturile obținute de la 1 ianuarie 2018, CAS și CASS calculate la nivelul unui salariu minim brut, respectiv de 1.900 de lei. Contribuția pentru pensii este de 25%, aplicabilă unui venit ales de către contribuabil cel puţin egal cu salariul minim brut pe ţară, iar contribuția pentru sănătate aproape se dublează la 10%, și este aplicabilă aceluiași venit minim. În cazul în care contribuabilul alege să achite CAS și CASS la nivelul salariului minim brut pe economie, începând cu data de 1 ianuarie 2018, acestea vor fi în sumă totală de 665 de lei pe lună, iar plata se face trimestrial. Mai exact, un PFA va plăti contribuția pentru pensii de 475 de lei și contribuția pentru sănătate de 190 de lei (față de 79 de lei anul trecut) scrie Capital.ro.
Modificări ale codului fiscal începând cu 1 ianuarie 2018 care afectează persoanele fizice care desfășoară activități independente, între care se încadrează și Cabinetele Individuale de Psihologie (PFA, PFI, II, IF, profesii liberale):
Persoanele fizice care desfășoară activități independente plătesc în acest an contribuții la stat dacă au obținut în anul anterior venituri nete cumulate de minim 12 salarii brute pe economie – 22.800 lei. (Salariul minim brut pe economie a crescut de la 1.450 de lei la 1.900 de lei, de la 1 ianuarie 2018) în acest fel:
- Contribuția pentru pensii (CAS)de 25% dintr-un venit ales de către contribuabil, care să fie cel puţin egal cu salariul minim brut (1.900 de lei)
Acest procent reprezintă un stagiu complet de cotizare, nu mai există cele trei opțiuni valabile înainte de 2018 (10,5% și 26,3%).
- Contribuția la sănătate (CASS)de 10% din salariul minim pe economie(1.900 lei)
Acest procent nu se mai calculează din venitul net obținut, ci din salariul minim pe economie.
- Indiferent de venitul realizat în anul anterior, se plătește și impozitul pe venit de 10%din suma totală a venitului net. Respectiv 10% din norma de venit.
Această cotă de impozitare a scăzut de la 16% la 10%. Venitul net reprezintă diferența dintre veniturile încasate și cheltuielile deductibile realizate.
Introducerea Declarației 600
O dată cu publicarea Ordinului 4140 din 29 decembrie 2017, persoanele fizice care desfășoară activități independente trebuie să depună “Declaraţia privind venitul asupra căruia se datorează contribuţia de asigurări sociale şi cu privire la încadrarea veniturilor realizate în plafonul minim pentru stabilirea contribuţiei de asigurări sociale de sănătate” – în următoarele cazuri:
– dacă venitul net lunar realizat în 2017 este cel puțin egal cu de 1900 lei, respectiv 22800 lei pe an
– pentru un PFA care își începe activitatea în cursul anului 2018, dacă venitul net estimat a se realiza este cel puțin egal cu 1900 lei/lună. În acest caz, declarația 600 se depune în termen de 30 de zile de la înregistrarea fiscală.
– dacă la schimbarea sistemului de impozitare, prin trecerea de la norma de venit la sistem real, se estimeaza un venit net mai mare decat 22.800 lei
Registrul de evidență fiscală
Persoanele fizice care desfășoară activități independente au obligația începând din acest an să completeze Registrul de evidență fiscală. Acest registru trebuie completat înainte de depunerea Declaratiei 200 privind veniturile realizate, care are termenul de depunere 25 mai 2018 . În acest registru se vor completa sumele în baza cărora se calculează și determină impozitul pe venit datorat de persoana fizică. (https://irpi.ro/2018/01/modificari-ale-codului-fiscal-2018-pentru-cabinetul-individual-de-psihologie/)
Deci, PFA Kiss Csaba, fie ca face „munca în folosul comunitatii” (din pasiune, pro bono) trebuie sa achite aceste taxe obligatorii…la care se mai adauga si taxele respectiv serviciile sediului PFA, dar și cotizațiile catre Colegiul Psihologilor din România și celelalte asociații în care susține in declarația de avere si cea de interese că este inscris.
Așadar, costurile PFA-ului Kiss Csaba sunt foarte ridicate si nu credem că leafa acestuia de „mare politist la psihologie” prin Politia Capitalei ii poate susține aceste costuri ocazionate de activitatea PFA Kiss Csaba… Doar are si proprietati, rate bancare etc.
Din analiza datelor de mai sus, se pare ca ne aflăm în fața unor fapte penale precum: fals în înscrisuri oficiale, declaratii mincinoase, delapidare, folosirea funcției publice pentru obținerea de foloase necuvenite etc. posibil pentru ca doctorul Kiss sa nu fie prins de ANI ca nu respecta regimul incompatibilitatilor si al conflictului de interese.
Mai exact, cabinetul „domnului patron” este „bagat” în Asociația Romana de Psihologie Judiciara în care are „simpla calitate de membru”… si cum ONG-urile au o grămadă de beneficii fiscale fiindca „fac si dreg” si mai primesc de la inocenți 2% din impozit, uite cum cheltuielile PFA Kiss Csaba „sunt rezolvate”.
De aceea sunt trimiși „la avizare obligatorie” la Asociatia Romana de Psihologie Judiciara toți cei care doresc să proceseze în MAI ca si psiholog în laboratoare judiciare… un aviz pe care doar Colegiul Psihologilor din România ar trebui să îl emită numai pentru psihologi, membrii în Colegiul Psihologilor, conform Legii 213/2004 si Legii nr.200/2004 nicidecum de aceasta asociație „a lui” Kiss Csaba doar ca PFA-urile din această Asociație sa aibe cat mai multi bani, prin eludarea taxelor și impozitelor.
Un alt aspect foarte interesant consta in faptul ca pe sitte-ul Asociației Romane de Psihologie Judiciara figureaza „cabinetele agreate” dar nu spune si de catre cine sunt acestea agreate: de infractorii cu bani care au nevoie de „teste beton”? De aceasta asociație? De titularii cabinetelor (Bus Ioan, Chir Stefan, Neagu Nicolae, Rosocha Elena, Kiss Csaba, Les Alin )? De cine?
Dar, pentru ca „domnul doctor” Kiss este foarte apreciat de „tagma borfasilor cu epoleti” din MAI si Colegiul Psihologilor din România, nu sunt observate aceste „mizilicuri legislative” (este foarte bun prieten cu șeful Centrului de Psihosociologie al M.A.I., Turc Darius, si nu numai căci împreună cu nevasta lui Turc Darius acordă avize psihologilor care solicita Comisiei de apărare din Colegiul Psihologilor din România acest aviz psihologic pentru a profesa in instituțiile de aparare, ordine și siguranta … cei 2 au fost „lăsați cu limba de moarte” în această comisie de fostul șef CPS, Butoi Tudorel) … inginerii fiscale si financiare prin care se fraudeaza bugetul de stat prin neplata de taxe si impozite corecte, conform Legii si nici ca sunt indicii despre eventuale spălați de bani prin intermediul acestei Asociații Romane de Psihologie Judiciara (spre exemplu, dr.Kiss primeste bani de la subiecți care „au nevoie de o testare misto” si pe care ii trece direct in contabilitatea Asociatiei, căci taxele si impozitele pentru ONG sunt insignifiante fata de PFA, in PFA figurind eventual cu activități pro bono sau fara activitate – procesul prin care infractorii încearcă să ascundă originea și posesia reală a veniturilor provenind din activitățile lor criminale.Acest proces dinamic de spălare a banilor se desfășoară în trei etape:
- mișcarea fondurilor obținute în mod direct din infracțiuni;
- ascunderea urmelor banilor pentru a se evita orice tip de investigație;
- disponibilizarea banilor pentru infractori, ascunzându-se din nou originea ocupațională și geografică a fondurilor, potrivit Wikipedia).
Aceasta inginerie financiară de eludarea a Legii si, mai ales, a taxelor, nu oricine o poate gândi si pune in practica ci doar o persoană influentă, cu pregatire si o minte diabolică (un „guler alb”).
(Va urma)
Alexandru Firicel
http://da.politiaromana.ro/declaratii2018/B/KISS_F_CSABA.HTM
Exclusiv
Agenda GPeC SUMMIT 26-27 Mai este publicată: 2 Masterclass-uri, 19 speakeri, Expo și content practic despre tot ce e important în E-Commerce și Digital Marketing
De 20 de ani, GPeC SUMMIT este considerată cea mai importantă serie de evenimente de E-Commerce și Digital Marketing din Europa Centrală și de Est. Ediția din această primăvară se va desfășura pe 26-27 Mai la BT Stup (26 Mai) și la Teatrul Național București (27 Mai) și reunește 19 speakeri internaționali și români și peste 700 de participanți C-Level din rândul celor mai importante companii din domeniu. Agenda evenimentului conținând întregul program, speakerii și subiectele abordate a fost publicată pe site-ul GPeC și poate fi consultată aici: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/agenda/
Două sesiuni de Materclass alături de traineri internaționali
Pe 26 Mai au loc două Masterclass-uri în paralel, susținute de doi traineri internaționali cu vastă experiență în domeniu: Andy Crestodina și Els Aerts. Fiecare Masterclass durează 4 ore, iar evenimentul se desfășoară la BT Stup, în București:
- AI for Content Marketing & Lead Generation – Andy Crestodina, Top 3 Influenceri în Content Marketing la nivel global
- UX Research Done Right – Els Aerts, Expert în User Testing & Usability
Locurile sunt limitate la max. 20 de persoane pentru fiecare sesiune, iar prețul biletului de acces este de 159 EUR + TVA/persoană.
5 speakeri internaționali legendari în cadrul Conferinței GPeC și subiecte de maxim interes
Pe 27 Mai se desfășoară Conferința GPeC și GPeC Expo la Teatrul Național București care le aduc participanților 9 ore de conținut practic, precum și networking de calitate alături de peste 700 de participanți C-Level.
- Andy Crestodinaeste considerat de SEMrush unul din top 3 influenceri în Content Marketing din lume și autorul cărții Content Chemistry: The Illustrated Handbook for Content Marketing. El va vorbi la GPeC SUMMIT despre AI for better UX, copywriting and B2B lead generation;
- Mark Schaefereste considerat unul dintre cei mai buni autori, speakeri și consultanți de marketing la nivel global, scriind nu mai puțin de 10 cărți bestseller. Sesiunea lui din cadrul GPeC SUMMIT se intitulează How Humans Win in an AI Marketing World și este inspirată din ultima lui carte – Audacious – publicată anul acesta;
- Michael Kingeste unul dintre cei mai apreciați speakeri internaționali pe zona de SEO, Content Strategy și impactul A.I. generativ. Este CEO și fondatorul agenției de Performance Marketing iPullRank, iar în cartea sa, The Science of SEO, spulberă nenumărate mituri despre modul în care funcționează motoarele de căutare;
- Karl Giliseste Co-Fondatorul AGConsult și este inclus în Top 3 cei mai influenți Experți în Optimizarea Ratei de Conversie (CRO) din întreaga lume. Sesiunea lui se intitulează How not to suck at UX: 11 moments that changed the way I see UX and experimentation;
- Scott Brinkereste VP Platform Ecosystem la Hubspot și unul dintre pionierii industriei martech. În cadrul GPeC SUMMIT, Scott va vorbi despre Marketing in the Age of AI.
Unii dintre cei mai buni specialiști autohtoni
Alături de cei 5 speakeri internaționali, vor vorbi de pe scena GPeC SUMMIT unii dintre cei mai cunoscuți specialiști autohtoni precum: Irina Pencea (eMAG), Oana Dumitrescu (Google), Roxana Turquin (VISA), Cătălin Vlădescu (VTEX), Loredana Pipoș-Lupescu (Klarna), Dragoș Stanca (Edge Institute & BRAT), Tiberiu Dănețiu (Auchan), İrem Çağrı Yılandil (Trendyol), Cristi Movilă (OptiComm.AI), Dorin Boerescu (2Performant), Cristian Ignat (Canopy).
Conferință, Expo, și Networking Soirée cu elita Digital
În paralel cu Conferința GPeC din 27 Mai, se va desfășura GPeC Expo care reunește peste 25 de furnizori de servicii E-Commerce și Digital Marketing pentru a înlesni parteneriatele dintre aceștia și magazinele online aflate în căutarea de soluții pentru dezvoltarea afacerii.
În seara de 27 Mai, începând cu ora 18:10, invitații sunt așteptați la GPeC Networking Soirée – prilej de networking și socializare alături de reprezentanții C-Level ai celor mai importante companii din E-Commerce, Digital și Retail.
Înscrieri cu prețuri reduse până pe 16 Mai
Înscrierile sunt în desfășurare pe website-ul GPeC.ro, iar până pe 16 Mai prețurile biletelor sunt reduse semnificativ, acestea pornind de la doar 119 EUR + TVA / persoană. Detaliile și înscrierile la eveniment sunt disponibile pe website-ul GPeC: https://www.gpec.ro/gpec-summit-mai/
GPeC 2025 este o serie de evenimente fulfilled by eMAG
Gold Partner: FAN Courier
Supported by: Google
Silver Partner: VTEX
Recommended Payment Processor: NETOPIA Payments
Eveniment susținut de: Auchan, Banca Transilvania, Compari, cyber_Folks, Debonaire, DPD România, DWF, easySales, five elements digital, GTS, Innobyte, Klarna, Limitless Agency, MD Promo, MerchantPro, MTH Digital, Plăți.Online, Poșta Panduri, PTT Express, RTB House, Sinaps, VISA.
Parteneri Media Principali: Știrile PRO TV, VOYO
Partener Media Strategic: Ringier România
Official Radio: KISS FM
Official Hosting: HOSTERION
Exclusiv
Anvelope Vara 195/65 R15 Kumho Hs52 – Recenzie completa pentru performanta, siguranta si confort estival

Alegerea anvelopei de vara ideale pentru drumurile din Romania
Odata cu venirea sezonului cald, soferii responsabili stiu ca anvelopele dedicate verii joaca un rol esential in siguranta, confortul si economia de combustibil. Temperaturile ridicate, carosabilul incins, ploile de vara si distantele lungi impun utilizarea unor anvelope optimizate pentru aceste conditii. Modelul Kumho Hs52 195/65 R15 91H este o optiune moderna si fiabila pentru autoturisme de clasa mica si compacta, combinand aderenta excelenta, confortul de rulare si un pret competitiv.
Kumho este un producator cu o lunga traditie in industria anvelopelor, cu origini in Coreea de Sud si prezenta globala in peste 180 de tari. Desi acest model este fabricat in China, standardele de calitate raman ridicate, reflectand exigentele brandului.
1. Specificatii tehnice – Fundatia performantei
-
Marca: Kumho
-
Model: Hs52
-
Tip anvelopa: Vara
-
Dimensiune: 195/65 R15
-
Indice de incarcare: 91 (pana la 615 kg/anvelopa)
-
Indice de viteza: H (pana la 210 km/h)
-
Clasa consum combustibil: C
-
Clasa aderenta pe carosabil umed: A
-
Nivel zgomot exterior: 71 dB – Clasa B
-
Tara de productie: China
-
Cod EAN: 8808956320447
Aceste date sugereaza o anvelopa versatila, potrivita pentru o gama larga de autoturisme precum VW Golf, Skoda Octavia, Renault Megane, Ford Focus sau Toyota Corolla.
2. Designul benzii de rulare – O combinatie intre functionalitate si eficienta
La prima vedere, anvelopa Kumho Hs52 impresioneaza printr-un design sobru si tehnic. Banda de rulare este optimizata pentru a oferi:
-
Patru caneluri longitudinale largi, care evacueaza eficient apa si reduc semnificativ riscul de acvaplanare.
-
Blocuri rigide pe umeri, menite sa imbunatateasca stabilitatea laterala si sa ofere un feedback precis in viraje.
-
Zona centrala continua, pentru un contact uniform cu suprafata drumului si un control sporit.
-
Lamele fine, care imbunatatesc aderenta pe carosabil umed si sporesc capacitatea de franare in conditii dificile.
Acest design asigura o performanta ridicata atat in oras, cat si pe autostrada, indiferent de starea vremii.
3. Comportament pe carosabil uscat – Control, stabilitate si eficienta
In zilele toride de vara, cand asfaltul atinge temperaturi de peste 50°C, Kumho Hs52 se comporta excelent. Testele si experienta utilizatorilor confirma:
-
Aderenta excelenta in curbe, gratie compusului special de cauciuc care isi mentine elasticitatea la caldura.
-
Frane scurte si eficiente, inclusiv la viteze mari.
-
Directie precisa si intuitiva, permitand manevre rapide si sigure.
-
Confort sporit la rulare, cu un nivel redus de vibratii.
Acest comportament o face potrivita atat pentru condusul urban aglomerat, cat si pentru drumuri nationale lungi.
4. Performanta pe carosabil umed – Clasa A pentru siguranta totala
Una dintre cele mai mari calitati ale acestei anvelope este comportamentul in conditii de ploaie. Cu o clasificare A la aderenta pe ud, Hs52 ofera:
-
Distante de franare foarte scurte, comparabile cu anvelopele premium.
-
Stabilitate excelenta in curbe, chiar si la viteze moderate.
-
Tractiune eficienta la plecarea de pe loc pe suprafete umede.
-
Evacuare rapida a apei, prevenind pierderea controlului prin acvaplanare.
Aceasta performanta este esentiala pe drumurile din Romania, unde ploile scurte dar intense sunt frecvente vara.
5. Consum de combustibil – Clasa C, echilibru intre economie si performanta
In ceea ce priveste economia de carburant, Kumho Hs52 se incadreaza in clasa C, adica:
-
Rezistenta la rulare redusa, dar nu minima.
-
Consum moderat, cu potential de economii, mai ales pentru cei care circula mult in afara orasului.
-
Impact scazut asupra mediului, prin emisii reduse de CO2.
Acest aspect o face o alegere buna pentru cei care doresc sa combine performanta cu un cost rezonabil de utilizare.
6. Confort si zgomot – O anvelopa silentioasa si echilibrata
Nivelul de zgomot declarat este de 71 dB, ceea ce o incadreaza in clasa B. In utilizare, acest lucru se traduce prin:
-
Rulare silentioasa la viteze mici si medii.
-
Zgomot redus pe autostrada, fara vibratii sau fluieraturi.
-
Senzatie generala de confort, sustinuta de un compus care absoarbe bine socurile si denivelarile.
Este o anvelopa ideala pentru soferii care apreciaza linistea in habitaclu.
7. Durabilitate si uzura – Performanta care se mentine in timp
Kumho a reusit sa imbunatateasca longevitatea acestui model, datorita:
-
Compusului de cauciuc cu siliciu, care rezista la temperaturi ridicate.
-
Profilului proiectat pentru uzura uniforma, reducand riscul de aparitie a zonelor plate.
-
Constructiei robuste, care previne deteriorarile accidentale la socuri moderate.
Durata de viata estimata este intre 40.000 si 55.000 km, in functie de stilul de condus si conditiile de drum.
8. Pentru cine este potrivita anvelopa Kumho Hs52
Acest model este ideal pentru:
-
Soferii de autoturisme compacte, cu jante de 15 inchi (VW Golf, Renault Megane, Toyota Corolla, Opel Astra etc.).
-
Persoanele care circula preponderent in oras, dar si ocazional in afara acestuia.
-
Utilizatorii care doresc o anvelopa de vara echilibrata, cu performante bune la un pret accesibil.
-
Familiile si navetistii, care au nevoie de siguranta si confort pe distante variate.
9. Avantaje si dezavantaje – O privire echilibrata
Avantaje:
-
Clasa A la aderenta pe ud – siguranta excelenta pe ploaie.
-
Confort acustic ridicat – zgomot redus in interiorul masinii.
-
Design modern al benzii de rulare – control bun si stabilitate.
-
Durata buna de viata – uzura lenta si uniforma.
-
Pret competitiv – raport calitate/pret foarte bun.
Dezavantaje:
-
Clasa C la consum – exista alternative mai eficiente energetic.
-
Fabricatie in China – poate ridica semne de intrebare la unii utilizatori.
-
Nu este recomandata pentru drumuri foarte solicitante (off-road sau drumuri forestiere).
10. De unde poti cumpara anvelope Kumho Hs52 195/65 R15 91H
Aceasta anvelopa este disponibila in magazinul online si fizic Vadrexim. Poti comanda cu incredere de pe www.vadrexim.ro, unde beneficiezi de:
-
Livrare rapida si sigura, direct la domiciliu sau la un service partener.
-
Preturi atractive si reduceri sezoniere.
-
Posibilitatea de a alege montaj profesional.
-
Gama variata de dimensiuni si modele, in functie de masina ta.
Concluzie – Kumho Hs52: o alegere echilibrata pentru vara, la un pret avantajos
Anvelopa Kumho Hs52 195/65 R15 91H este o optiune excelenta pentru soferii care cauta echilibru intre performanta, siguranta si buget. Aderenta de clasa A pe carosabil umed o recomanda ca una dintre cele mai sigure alegeri din segmentul sau, in timp ce confortul si durabilitatea o transforma intr-o investitie inteleapta pe termen lung.
Fie ca esti un navetist zilnic, un sofer de weekend sau o persoana care pune accent pe siguranta familiei, acest model este potrivit pentru orice scenariu. Ofera o experienta de condus placuta, previzibila si eficienta – exact ce ai nevoie intr-o vara tipica pe drumurile din Romania.
Recomandare finala: Pentru un sezon cald lipsit de griji, cu fiecare kilometru parcurs in siguranta si confort, alege Kumho Hs52 195/65 R15 91H – o anvelopa moderna, fiabila si prietenoasa cu bugetul tau.
Afaceri
Cum să alegi una dintre cele mai apreciate florării online din Drobeta-Turnu Severin – Sfaturi și recomandări

Știm cu toții că florăriile online au devenit o prezență din ce în ce mai importantă în viața noastră, transformând modul în care oferim și primim flori. Pentru locuitorii din Drobeta Turnu-Severin, această evoluție aduce atât oportunități, cât și provocări în alegerea celui mai potrivit furnizor de servicii florale online.
Florile au avut întotdeauna puterea de a transmite emoții profunde, de a marca momentele importante din viața noastră, dar mai ales de a crea conexiuni și amintiri de neuitat. În acest context, alegerea florăriei online potrivite devine o decizie importantă, care poate influența semnificativ impactul gestului nostru.
Ca multe alte orașe din România, și Drobeta Turnu-Severin a făcut pasul spre digital în domeniul florăriilor. Comercianții locali de flori au înțeles necesitatea prezenței online, adaptându-și serviciile pentru a răspunde mai bine nevoilor moderne ale locuitorilor. Acest articol te va ajuta să navighezi prin ofertele existente și să iei decizia corectă atunci când ai nevoie de o florărie în Drobeta-Turnu Severin.
De ce este important să alegi cu grijă florăria online din Drobeta-Turnu Severin?
Achiziționarea florilor online vine cu numeroase avantaje pentru locuitorii din Drobeta Turnu-Severin. În primul rând, comoditatea de a comanda de acasă sau de la birou economisește timp prețios. Poți explora cu atenție toate opțiunile disponibile, compara prețuri și citi recenziile altor clienți pentru a lua cea mai informată decizie.
Mai mult decât atât, florăriile online oferă de obicei o gamă mai variată de aranjamente și buchete comparativ cu magazinele fizice tradiționale. Poți personaliza comenzile conform preferințelor tale și beneficia de servicii de livrare la domiciliu sau la adresa destinatarului.
Alegerea unei florării online nu este doar o decizie bazată pe preț. Este vorba despre încredere, calitate și profesionalism. O florărie online de încredere devine partenerul tău în momentele importante, asigurându-se că mesajul tău ajunge la destinatar exact așa cum ți-ai dorit. În Drobeta Turnu-Severin, unde relațiile personale și comunitatea joacă un rol important, acest aspect devine și mai relevant.
Ce face ca o florărie online să fie cu adevărat „perfectă”?
Perfecțiunea în domeniul serviciilor florale online nu se măsoară doar în frumusețea buchetelor sau în prețurile competitive. Este o combinație complexă de factori care include:
- Profesionalismul în gestionarea comenzilor;
- Calitatea și prospețimea florilor;
- Punctualitatea și fiabilitatea livrărilor;
- Capacitatea de a înțelege și satisface nevoile specifice ale clienților;
- Transparența în comunicare și prețuri;
- Adaptabilitatea la cerințele speciale.
În Drobeta Turnu-Severin, unde ritmul vieții îmbină tradiționalul cu modernul, o florărie online perfectă trebuie să înțeleagă și să se adapteze la specificul local, oferind servicii care să răspundă atât așteptărilor moderne, cât și valorilor tradiționale ale comunității.
Criterii esențiale în alegerea florăriei online
Reputația și experiența
Înainte de a plasa o comandă, este important să verifici reputația florăriei online. Caută recenzii pe Google, Facebook și alte platforme sociale. O florărie de încredere va avea în general un istoric solid de feedback pozitiv și va fi transparentă în privința activității sale. Experiența în domeniu este, de asemenea, un indicator important al profesionalismului.
Calitatea produselor și serviciilor
Calitatea florilor și prospețimea acestora sunt aspecte fundamentale. O florărie online serioasă va folosi flori proaspete și va avea sisteme eficiente de păstrare și livrare pentru a asigura că aranjamentele ajung în cele mai bune condiții la destinatar. Fotografiile produselor ar trebui să fie reale și actualizate frecvent.
Serviciul de livrare
Un aspect extrem de important pentru o florărie online este serviciul de livrare. Verifică următoarele aspecte:
- Zonele de acoperire în Drobeta Turnu-Severin;
- Timpul estimat de livrare;
- Costurile de transport;
- Opțiunile de livrare urgentă;
- Condițiile speciale de manipulare și transport.
Transparența prețurilor și modalitățile de plată
O florărie online profesionistă va afișa transparent toate prețurile, inclusiv costurile de livrare. Asigură-te că există multiple opțiuni de plată sigure:
- Plată cu cardul online;
- Transfer bancar;
- Plată la livrare (dacă este cazul);
- Sisteme moderne de plată (PayPal, Apple Pay etc.)
Serviciul clienți și comunicarea
Calitatea serviciului clienți poate face diferența între o experiență plăcută și una frustrantă. O florărie online bună va oferi întotdeauna:
- Răspunsuri prompte la întrebări;
- Consiliere în alegerea florilor;
- Asistență în procesul de comandă;
- Soluții rapide în cazul apariției problemelor.
Personalizarea și flexibilitatea
Posibilitatea de a personaliza comenzile este un avantaj major al florăriilor online. Verifică dacă florăria oferă:
- Opțiuni de personalizare a buchetelor;
- Adăugarea mesajelor personalizate;
- Posibilitatea de a include cadouri adiționale;
- Flexibilitate în modificarea comenzilor.
Garanții și politici de retururi
Este important să înțelegi politicile florăriei privind:
- Garanția de prospețime a florilor;
- Procedura în caz de nemulțumire;
- Politica de retur sau înlocuire;
- Soluționarea reclamațiilor.
Sfaturi practice pentru comandă
Pentru o experiență optimă, urmează acești pași:
- Planifică din timp comanda, mai ales pentru ocazii speciale;
- Verifică disponibilitatea florilor dorite;
- Citește cu atenție descrierile produselor;
- Confirmă adresa și detaliile de livrare;
- Păstrează dovada comenzii și detaliile de contact.
Despre Florăria Avantgarde
Florăria Avantgarde s-a remarcat în peisajul floristic din Drobeta Turnu-Severin prin serviciile sale de înaltă calitate și abordarea modernă a comerțului cu flori. Cu sediul pe Strada Traian nr. 12, această florărie îmbină cu succes prezența fizică tradițională cu serviciile digitale moderne.
Puncte Forte:
- Expertiză și Profesionalism
- Personal specializat în design floral;
- Aranjamente personalizate pentru orice ocazie;
- Focus pe calitatea și prospețimea florilor.
- Servicii Specializate
- Buchete pentru ocazii speciale;
- Decorațiuni pentru evenimente;
- Aranjamente pentru nunți;
- Design floral pentru evenimente corporate.
Cum se evidențiază Florăria Avantgarde?
- Abordare modernă
- Interfață online prietenoasă;
- Comunicare eficientă pe multiple canale;
- Adaptare rapidă la cerințele clienților.
- Calitatea serviciilor
-
- Flori proaspete și de calitate;
-
- Aranjamente florale deosebite;
- Livrare promptă și în condiții optime;
- Atenție la detalii în fiecare comandă.
-
- Experiența clientului
- Consiliere personalizată;
- Flexibilitate în personalizarea comenzilor;
- Serviciu client profesionist;
- Feedback constant și comunicare transparentă.
Alegerea unei florării online potrivite în Drobeta Turnu-Severin necesită atenție la detalii și cercetare prealabilă. Prin evaluarea aspectelor menționate mai sus și alegerea unui furnizor de încredere, poți avea certitudinea că florile comandate vor ajunge la destinație în condiții optime și vor aduce bucurie celor dragi.
O florărie online profesionistă va combina calitatea produselor cu servicii excelente de livrare și suport clienți, oferind o experiență de cumpărare plăcută și fără griji. Investește timp în research și alege un partener de încredere pentru comenzile tale de flori online.
-
Afaceriacum O săptămână
De ce un tricou personalizat este mai mult decât un obiect vestimentar?
-
Afaceriacum 6 zile
Unde poți face un CT în Cluj-Napoca ?
-
Afaceriacum 5 zile
Cea mai bună momeală de pescuit. Mit sau realitate?
-
Viața în Albaacum 4 zile
Care sunt efectele negative ale expunerii la soare?
-
Uncategorizedacum 4 zile
TCL intră în forță în Black Friday la Altex – pentru prima dată cu oferte spectaculoase
-
Uncategorizedacum O săptămână
Prognoze și fenomene extreme