Connect with us

Exclusiv

„Ce zice fostul doctorand SRI si social-democrat sef, Marcel”?

Publicat

pe

Ce zice fostul doctorand SRI si social-democrat sef, Marcel: ,,Suprataxarea proprietatilor este o abordare social-democrata”. Ce crede insa Marcel, de fapt: suprataxarea proprietatilor VOASTRE e o abordare ,,social-democrata”. Ei isi cresc salariile. Va reamintesc:prima masura social-democrata a lui Marcel, cand a venit la guvernare, a fost sa isi creasca lui salariul (strecurandu-se Presedinte al Camerei Deputatilor). PSD-ul lui Marcel a dat amnistie fratilor Negoita, care aveau cartier pe persoana fizica. Si acum, vor sa va supraimpoziteze pe voi. In timp ce tot soiul de sarlatani sustinuti de PSD, faceau sau fac mii de Euro pe luna, din sinecuri, ei fiind in fapt impostori. Eu ma asteptam de la Marcel sa aiba o reactie despre cum este posibil ca diversi sinecuristi sa obtina mii de euro sau chiar pana la 200.000 de Euro pe an, in timp ce fraudeaza inclusiv regimul proprietatii si urca la cer asigurarile RCA. Tot abordare social-democarata, Marcele, asa-i? Am scris recent despre un astfel de individ, care, prin ceea ce pare un act simulat, a vandut o casa subevaluata de pana la 3 ori catre fiica sa (care oricum ar fi probleme in justificarea sumelor pretins platite). Acelasi individ pus de Marcel intr-o sinecura (n.r -Nicu Marcu, Președinte ASF), si care aproape v-a triplat pretul asigurarilor RCA, o sa vedeti ca nu are mai multe case in declaratia de avere. Oare de ce? Pentru ca, prin falsuri in declaratii, ajunge ca tot voi sa ii platiti casa in Primaverii, obtinuta de la RAPPS (fara drept) si pentru care nu plateste impozit pe veniturile in natura. Asta este ipocritul de Marcel Cioloacu, pseduo social-democratul care prima masura pe care a luat-o a fost sa isi dubleze salariul din Parlament, dezvaluie analistul economic, Radu Teodor Soviani. (Cristina T.).

Articolul „Ce zice fostul doctorand SRI si social-democrat sef, Marcel”? apare prima dată în Ziarul Incisiv de Prahova.

Facebook Comments

Exclusiv

Pseudojurnalista si „Clanul Cosma – PSD Prahova” care inseamna fake news, intoxicare, dezinformare, agresivitate fara margini si violenta gratuita – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

Probabil toată lumea a văzut deja sondaje de opinie pentru alegerile locale aruncate în spațiul public de diverse partide politice, care analizează intențiile de vot ale locuitorilor din Prahova si Constanța pentru alegerile locale din 09 iunie 2024.

Pentru că am avut propriile dubii legate de situația candidaților, am contactat o companie independentă din Europa, cu care am mai colaborat și în trecut și am efectuat propriul sondaj.

Rezultatele vi le oferim astăzi în exclusivitate:

Sondajul a fost realizat în perioada 30 aprilie – 8 mai 2024 pe un eșantion de 2.165 respondenți, prin metoda recrutare digitală aleatorie pe rețele sociale și are o marjă de eroare de +-3.65 %, la un grad de încredere de 95%.

Universul de eșantionare: populaţia adultă rezidentă din județele Prahova si Constanta.

Intenția de vot pentru funcția de PRIMAR al orașului Ploiești

Andrei Volosevici – 8,11%

Alegerile pentru Primăria reședinței de județ ar urma să fie câștigate de lupta dintre  candidatul PRA, SIMONA DOLNICEANU, care are 31.55% si candidatul PNL, BOGDAN NICA care are 31,13%!

MIHAI POLIȚEANU (Mișcarea Noi Ploieștenii) 24,87%, Alexandru Sararu – candidatul AUR (2.08%), și  RĂZVAN ENESCU, candidatul Alianței Dreapta Unită (1,06%).

Intenția de vot pentru funcția de PREȘEDINTE al Consiliului Județean Prahova

IULIAN DUMITRESCU (PNL) – 64,25%

La conducerea Consiliului Județean Prahova, 64,25% dintre respondenți l-ar vota pe IULIAN DUMITRESCU (PNL), DANIEL NANU (Alianța PSD-PPUSL) ar obține doar 18,28%.

Pe locul trei este GABRIEL MUȘUROIA (PRA) cu 12,27%, urmat de GEORGE IONESCU (ADU) cu 4,84%.

Rezultatele acestui sondaj ilustrează complexitatea gândirii electoratului român și necesitatea pentru partidele politice să-și adapteze strategiile pentru a răspunde nevoilor și așteptărilor cetățenilor.

Intenția de vot pentru funcția de PRIMAR al orașului Constanța

Cifrele ne arată că primarul în funcție VERGIL CHIȚAC (PNL) este pe primul loc cu 26.24%, urmat de reprezentantul Alianței Dreapta Unită STELIAN ION cu 25,63%, iar pe locul trei se poziționează HORIA CONSTANTINESCU, candidatul PSD, cu 13,17%.

O apariție aproape spectaculoasă la aceste alegeri este CEZARA POPESCU (candidata partidului ALTERNATIVA DREAPTĂ) care recuperează și se plasează pe locul patru în preferințele constănțenilor, cu 12,72%, urmată la foarte mică distanță de OVIDIU CUPȘA (AUR) cu 12,26%.

Intenția de vot pentru funcția de Președinte al Consiliului Județean Constanța

La conducerea Consiliului Județean Constanța, 34,17% dintre respondenți l-ar vota pe FLORIN MITROI (PNL), CĂTĂLIN GRASA (PSD) ar obține doar 27,82% situându-se pe locaulal doilea în cursa electorală. Pe locul trei este MOHAMMAD MURAD (AUR) cu 18,75%, urmat de MIHAI LUPU (PPUSL) cu 8,12%.

 

La întrebarea ”La alegerile din 9 iunie 2024 veți vota sau nu un candidat de la un partid mic, neparlamentar?” respondenții din Constanța au răspuns DA într-un procent de 64,9%.

Întrebarea referitoare la votul pentru un candidat de la un partid mic, neparlamentar, în alegerile din 9 iunie 2024, scoate în evidență atât nivelul de încredere în partidele tradiționale, cât și deschiderea către alternative noi în peisajul politic.

Rezultatele sondajului pot reflecta și un sentiment de frustrare față de partidele tradiționale și sistemul politic actual.

Revenim în curând și cu alte date foarte interesante din acest sondaj electoral.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

Publicat

pe

De

  • La 18 ani de activitate, pastel dă volumul mai tare proiectelor creative care aduc schimbări pozitive în societate și trimite o invitație deschisă organizațiilor și companiilor de a contribui la un viitor mai bun prin comunicare;
  • Brieful câștigător va primi o campanie cu impact social și comercial durabil; campania este susținută de pastel în termeni de creativitate și costuri de agenție de 18.000 de euro.

pastel lansează competiția de briefuri creative „Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui?”, redefinind astfel rolul comunicării în crearea unui impact social și comercial durabil. Prin această campanie aniversară, agenția de comunicare integrată invită companiile să înscrie briefurile lor, până pe data de 13 iulie, pentru a câștiga o campanie strategic-creativă, gata de implementare.

Campania aniversară „Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui?” este proiectată nu doar ca o celebrare a celor 18 ani de activitate, ci ca un impuls pentru integrarea principiilor sustenabilității în strategiile de business. Prin această competiție de briefuri creative, pastel își propune să demonstreze cum soluțiile de comunicare pot aduce beneficii tangibile atât în business, cât și în plan social.

„Campania aniversară nu este despre a reflecta la parcursul agenției, ci despre a fi un catalizator pentru schimbări pozitive în societate și în lumea afacerilor. Ne-am ancorat în prezent și vedem nevoile reale atât ale societății, cât și ale mediului de afaceri și, astfel, ne îndreptăm privirea spre viitorul pe care cu toții ni-l dorim. Alegerea de a lansa această campanie aniversară subliniază angajamentul nostru față de modul în care credem că ar trebui să evolueze industria creativă și impactul social pozitiv pe care îl poate avea. Vrem să demonstrăm că o comunicare autentică, strategică și creativă poate genera nu doar emoție, ci schimbări reale și sustenabile de care vor beneficia atât comunitățile, cât și companiile”, declară Dana Nae Popa, owner & managing director pastel.

Campania aniversară își propune să arate că sustenabilitatea și succesul comercial nu sunt doar compatibile, ci și complementare. Acest lucru este realizat printr-o competiție care încurajează organizațiile să gândească strategic despre cum pot aborda provocările subiectului sustenabilității în moduri care nu doar respectă, dar și valorifică resursele și potențialul lor. Într-un context în care consumatorii și autoritățile solicită tot mai multă responsabilitate și implicare activă din partea companiilor, această competiție oferă o platformă pentru organizații să demonstreze angajamentul lor față de dezvoltarea sustenabilă și să contribuie concret la binele societății, câștigând astfel încrederea și loialitatea publicului.

Companiile au la dispoziție două luni să completeze formularul de înscriere, să primească un template de brief creativ de la pastel, pe adresa de mail menționată în formular, și să trimită brieful care convinge juriul competiției de potențialul lui social și comercial. Campania câștigătoare va fi susținută de pastel, în termeni de creativitate și costuri de agenție de 18.000 euro, în timp ce organizația câștigătoare, conform regulamentului, va trebui să asigure un minimum buget pentru implementarea și promovarea acesteia.

Un juriu de experți garantează o selecție riguroasă și echitabilă a briefului câștigător

Briefurile vor fi evaluate de un juriu format din șapte experți în domeniile creativității, antreprenoriatului, sustenabilității și impactului social. Acest proces de evaluare multi-laterală va asigura că cel mai promițător brief va câștiga, garantând o implementare de succes care va aduce valoare adăugată atât participanților, cât și comunităților lor.

  • Dana Nae Popa, owner și managing director pastel, este președintele juriului și va superviza întregul proces de jurizare, evaluând briefurile din perspectiva inovației și impactului în societate și în business.
  • Laura Iane, director de creație pastel, va evalua briefurile din perspectiva potențialului creativ, asigurându-se că acestea sunt generative.
  • Mădălina Marcu, director de dezvoltare la Asociația pentru Relații Comunitare (ARC), are rolul de a verifica modul în care fiecare brief propune soluții concrete pentru problemele comunităților vizate, asigurându-se că acestea au o fundație solidă în realitățile sociale.
  • Oana Groșan, director executive Ambasada Sustenabilității în România, șiDragoș Tuță, fondator și președinte Ambasada Sustenabilității în România, vor evalua briefurile din perspectiva sustenabilității, respectiv din perspectiva tranziției la modelul economic în care companiile, prin intermediul parteneriatelor, pot rezolva probleme sociale și de mediu fără a sacrifica eficiența economică și profitul. De asemenea, ei vor analiza și contribuția la obiectivele de dezvoltare durabilă de la ONU, cele care guvernează și Strategia Națională pentru Dezvoltare Durabilă (SNDDR 2030). 
  • Anca Roman, owner & General Manager ESGrow, va evalua briefurile din perspectiva Environment, Social și Governance, verificând dacă acestea sunt în concordanță cu specificul industriei în care activează companiile înscrise în competiție și modul în care briefurile acestora propun acțiuni concrete, cu impact pozitiv.
  • Vlad Craioveanu, CEO & co-fondator Impact Hub București și Startarium,aduce o perspectivă antreprenorială și un angajament profund pentru inițiativele cu impact pozitiv în societate. El va evalua și identifica briefurile cu cel mai mare potențial de scalabilitate și inovație în afaceri.

pastel, 18 ani de activitate în domeniul comunicării integrate

pastel este o agenție românească de comunicare, cu o abordare strategică și creativă, cu o activitate de 18 ani pe piață și un portofoliu de clienți din arii diverse, precum auto, FMCG, servicii, industrie, B2B, IT, ONG, retail, energie etc.

Cu o echipă agilă de peste 35 de profesioniști, cu experiențe complementare și portofolii premiate, antrenată pentru campanii cu sens, agenția oferă în prezent servicii de comunicare integrată pentru proiecte ce se desfășoară atât în Romania, cât și la nivel regional.

În urmă cu trei ani, pastel a contribuit la lansarea Asociației pastel, ca o extensie a angajamentului agenției de comunicare pentru un impact pozitiv în lume, extinzând astfel eforturile de responsabilitate socială ale agenției.

Printre clienții și brandurile pentru care agenția lucrează se numără AMD Nobel, AVON, Bookster, 7Card, ColgatePalmolive Romania & Polonia, Danubius, De’Longhi Romania, EWO Pharma, FAN Courier, Foundation Conservation Carpathia, Green Group, Groupe Renault Romania, Hochland Romania, Impact Hub Bucharest, Jacobs Douwe Egberts, JTI Romania și Moldova, LEONI România, Lidl Discount, Muller, Pet Star Recycling, ProCredit Bank, Sandoz, TenarisSilcotub, Trust Expert, Trust Motors.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

Puma Lansează Campania De Brand „see The Game Like We Do: Forever. Faster.” Pentru A-și Consolida Poziționarea În Performanța Sportivă

Publicat

pe

De

Compania globală de sport PUMA a lansat prima sa campanie de brand la nivel mondial din ultimii 10 ani „FOREVER. FASTER. See The Game Like We Do”, care are ca obiectiv consolidarea PUMA ca cel mai rapid brand sportiv din lume. Campania demonstrează conexiunea unică a brandului cu viteza și invită toți oamenii – atleți profesioniști și amatori deopotrivă – să vadă jocul așa cum o face PUMA.

PUMA a fost fondată în anul 1948 de Rudolf Dassler, care a avut viziunea de a crea încălțăminte menită să îi facă pe atleți ageri, agili și rapizi – asemenea unei pume. În ultimii 75 de ani, PUMA a colaborat cu cei mai rapizi atleți, cluburi sportive și federații din lume pentru a crea inovații de ultimă generație care oferă excelență sportivă și contribuie la victorii care vor rămâne pentru totdeauna în memoria fanilor de pe întregul glob.

Anul acesta, prin Campania de Brand lansată la nivel global, PUMA demonstrează cum viteza a fost întotdeauna înrădăcinată în ADN-ul brandului. Viteza a fost punctul forte al PUMA dintotdeauna. Dorința de a fi mai rapid și de a-i depăși pe ceilalți se află în natura fiecăruia. A fi mai rapid îți oferă bucurie și adrenalină unice. Pasiunea pentru viteză este universală. „See The Game Like We Do: FOREVER. FASTER.” înseamnă să privești sportul și cultura sportivă diferit și, în cele din urmă, să câștigi așa cum doar cei mai rapizi o pot face. Așa cum numai PUMA poate să o facă. PUMA a reușit întotdeauna să cunoască următoarea mișcare, să acționeze rapid după instinctul său și să stabilească ritmul pe care ceilalți să îl urmeze. Acest lucru îi oferă brandului capacitatea să vadă jocul diferit, să conteste convențiile și să creeze momente care rămân vii pentru totdeauna.

„Toată lumea visează să aibă superputeri, iar viteza este superputerea PUMA,” spune Arne Freundt, CEO PUMA. „Viteza este superputerea prin care cei mai buni schimbă jocul. La fel ca simbolurile noastre Mondo Duplantis, Karsten Warholm, Neymar Jr și Breanna Stewart, știm că viteză deblochează performanța sportivă și victoria din noi toți. Prin abilitatea noastră de a aduce viteza la viață, PUMA îi invită pe toți să își depășească propriile limite, să își deblocheze cele mai bune rezultate și să devină cea mai bună versiune a lor,        permițându-le astfel să vadă jocul așa cum o facem noi: FOREVER. FASTER.”

„Noua noastră campanie globală de brand este cea mai mare investiție de marketing de până acum,” a spus Richard Teyssier, Vicepreședinte Brand and Marketing. „Este prima dată când PUMA are un singur mesaj – FOREVER. FASTER. – pe durata întregului an și în cadrul tuturor categoriilor de performanță cum ar fi Fotbal, Alergare, Baschet și Handbal. Mesajul holistic al brandului este emoțional și distinctiv pentru a ne asigura că se conectează și rezonează cu consumatorii noștri.” 

„FOREVER. FASTER. – See The Game Like We Do” s-a lansat pe 10 aprilie și va fi comunicată în întregul mix media, cum ar fi Social Media, TV, PR, Media Out of Home și în Punctele de Vânzare din întreaga lume. Campania va include un spot principal și alte videoclipuri creative cu sportivi de top precum Antoine Griezmann, Breanna Stewart, Christian Pulisic, Felix Streng, Jack Grealish, Javier „Chicharito” Hernández, Karsten Warholm, Kai Havertz, Lamelo Ball, Luis Suarez, Memphis Depay, Mondo Duplantis, Neymar Jr., Sergio Aguero, Shericka Jackson, Yaroslava Mahuchikh și mulți alții. Mai târziu în acest an, PUMA va prezenta o serie de spoturi video și elemente creative de brand dedicate evenimentelor sportive CONMEBOL Copa America, UEFA Euro 2024 și Jocurile Olimpice de vară 2024.

Versiunea lungă a clipului campaniei poate fi accesată aici:

Pentru versiunea scurtă, accesați:

Media Contact:

Andra Balsan, PUMA Marketing Coordinator – andra.balsan@puma.com  

Alexa Balaskas, Communication Manager – alexa.balaskas@thepractice.ro

PUMA

PUMA este una dintre cele mai importante mărci sportive din lume, specializată în design, dezvoltare, vânzare și promovare de încălțăminte, îmbrăcăminte și accesorii. Timp de 75 de ani, PUMA a susținut sportul și cultura prin crearea de produse pentru cei mai rapizi sportivi din lume. PUMA oferă produse de performanță și de inspirație sportivă pentru stilul de viață în categorii precum Fotbal, Alergare și Antrenament, Baschet, Golf și Motorsport. PUMA colaborează cu designeri și mărci renumite pentru a aduce influențe sportive în cultura și moda urbană. Grupul PUMA deține brandurile PUMA, Cobra Golf și stichd. Compania distribuie produsele sale în peste 120 de țări, are aproximativ 20.000 de angajați la nivel mondial și are sediul central în Herzogenaurach, Germania.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Exclusiv5 ore inainte

Pseudojurnalista si „Clanul Cosma – PSD Prahova” care inseamna fake news, intoxicare, dezinformare, agresivitate fara margini si violenta gratuita – Ziarul Incisiv de Prahova

Probabil toată lumea a văzut deja sondaje de opinie pentru alegerile locale aruncate în spațiul public de diverse partide politice,...

Exclusiv11 ore inainte

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

La 18 ani de activitate, pastel dă volumul mai tare proiectelor creative care aduc schimbări pozitive în societate și trimite...

Exclusiv11 ore inainte

Puma Lansează Campania De Brand „see The Game Like We Do: Forever. Faster.” Pentru A-și Consolida Poziționarea În Performanța Sportivă

Compania globală de sport PUMA a lansat prima sa campanie de brand la nivel mondial din ultimii 10 ani „FOREVER....

ExclusivO zi inainte

Federația Sindicatelor din Administratia Nationala a Penitenciarelor ( FSANP) a participat la protestul rezerviștilor militari, fiind singura federație din sistemul penitenciar care s-a alăturat protestului – Ziarul Incisiv de Prahova

Idila primarului Andrei Volosevici cu fiica unui SRI-ist, tânăra Andrada Necșulescu, era cunoscuta de mult timp dar, era doar imorala.Si...

Exclusiv2 zile inainte

Nu e banc, dar asa s-au nascut bancurile cu militieni! – Ziarul Incisiv de Prahova

Idila primarului Andrei Volosevici cu fiica unui SRI-ist, tânăra Andrada Necșulescu, era cunoscuta de mult timp dar, era doar imorala.Si...

Exclusiv3 zile inainte

Lumea s-a saturat de atatea „suzete” conectate de Andrei Volosevici la prejudicierea bugetului – Ziarul Incisiv de Prahova

Idila primarului Andrei Volosevici cu fiica unui SRI-ist, tânăra Andrada Necșulescu, era cunoscuta de mult timp dar, era doar imorala.Si...

Uncategorized4 zile inainte

TikTok anunță actualizări și parteneriate noi pentru o mai bună transparență în domeniul AI

București, 9 mai 2024 – TikTok anunță astăzi noutăți legate de legate de eforturile prin care îi ajută pe creatori...

Eveniment4 zile inainte

Studiu Aqurate: Românii și-au pregătit casa, au investit în echipamente, aer condiționat și hrană pentru animale, înainte de Sărbătorile Pascale

Curățenia de primăvară și pregătirea casei pentru sezonul cald au produs cea mai mare creștere în categoria Hardware, ce include...

Exclusiv4 zile inainte

Pentru calvarul de pe străzile din Ploiesti – PSD-istul Andrei Volosevici – a fost agresat verbal si fizic de catre un cetatean al urbei lui Caragiale – Ziarul Incisiv de Prahova

Va dezvaluiam ca, intr-un moment de sinceritate, Virgiliu Nanu, fost șef la OCPI, fost prefect de Prahova din partea PSD...

Eveniment4 zile inainte

Samsung sărbătorește un deceniu de leadership pe piața globală a soundbar-urilor

București, România – 8 mai 2024 – Samsung Electronics și-a menținut poziția de lider în piața globală a soundbar-urilor timp de...

Exclusiv5 zile inainte

Samsung Electronics menține poziția de lider pe piața globală a televizoarelor pentru al 18-lea an consecutiv

București, România – 8 mai 2024 – Samsung Electronics și-a menținut supremația pe piața globală de televizoare pentru al 18-lea an...

Uncategorized5 zile inainte

Criterii în alegerea manualelor școlare: Ce cred profesorii români că este important pentru elevii lor?

București, 8 mai 2024 – Corectitudinea științifică și actualitatea informațiilor sunt cele mai importante criterii din punctul de vedere al...

Exclusiv5 zile inainte

DNA ar trebui să se sesizeze!/Suspiciuni de corupție la nivelul conducerii ANP!/Transferurile angajaților – FOLOASE NECUVENITE? – Ziarul Incisiv de Prahova

Organizația Națiunilor Unite, prin Rezoluția 33/40 din 29 nov. 1985, a adoptat un set de reguli de uniformizare privind aplicarea...

Exclusiv6 zile inainte

8 cursuri și workshop-uri intensive și peste 20 de speakeri internaționali și români la GPeC SUMMIT 20-21 Mai

Aflat la a 19-a ediție anuală, GPeC SUMMIT este considerat cel mai important eveniment de E-Commerce și Digital Marketing din...

Exclusiv6 zile inainte

Poliția Română desființează singura structură specializată în cercetarea delincvenței juvenile, în loc să o dezvolte – Ziarul Incisiv de Prahova

Organizația Națiunilor Unite, prin Rezoluția 33/40 din 29 nov. 1985, a adoptat un set de reguli de uniformizare privind aplicarea...

UncategorizedO săptămână inainte

Nunta în momente magice

FOTOGRAF NUNTA BUCURESTI: Momente magice cu Lights and Tales Blogul Nuntilor va recomanda cu drag echipa Lights and Tales, o echipă de...

Top Știri ALBA