Connect with us

Exclusiv

Dacă polițistii de penitenciare s-au sacrificat , au muncit, indurat și au inteles să se vaccineze intr-un procent asa de mare, de ce se impun niste măsuri restrictive tot impotriva lor, mai aspre decât a celor din societatea civilă , care nu au dat curs recomandărilor autoritătilor?

Publicat

pe

Joi, 24 martie, la sala Dobrogea a Consiliului Județean Tulcea a fost semnată Înțelegerea de cooperare dintre Asociația Comunelor din România, filiala Tulcea și Organizația IsraAID, sub egida Consiliul Județean Tulcea, respectiv a Adunării Parlamentare a Mediteranei.

La evenimentul organizat începând cu ora 10.00 au participat președintele Consiliului Județean Tulcea, Horia Teodorescu, președintele Asociației Comunelor din România, filiala Tulcea, Eugen Ion, Mirela Furtună, deputat, Valentyn Stroia, director al Organizației comunale a Consiliului Orășenesc Izmail, Valerio Carafa, ofițer operațiuni de urgență în cadrul IsraAID, Kieran Bligh, ofițer logistică medicală în cadrul IsraAID.

Președintele Teodorescu: ce presupune acest Protocol

În deschiderea conferinței, președintele Consiliului Județean Tulcea, Horia Teodorescu, a făcut referire la importanța pe care o are acest parteneriat pentru susținerea vecinilor afectați de conflictul armat din Ucraina.

„Organizația IsraAID ne va sprijini cu o expertiză relevantă în acest tip de situații de criză, importând experiențe de la cei care au trecut prin astfel de probleme de-a lungul anilor“, a declarat Horia Teodorescu.

Șeful Executivului județean a explicat, concret, ce înseamnă acest Protocol: va fi organizată o platformă care va permite o cunoaștere exactă a tuturor produselor care ajung în depozitul din Tulcea și a transporturilor care pleacă spre Ucraina.

În acest context, președintele Consiliului Județean Tulcea a prezentat o parte  dintre acțiunile ce vor fi organizate: numărarea și sortarea stocurilor existente, pe categorii și mutarea lor pe secțiuni, în funcție de nevoi, instituirea unui sistem de codificare standardizat pentru inventar, pentru a se asigura că datele corecte pot fi încărcate în SMD (Sistemul de Management al Depozitului), elaborarea unor proceduri standard simple de operare, în limbile engleză/română/ucraineană, pentru sosirea camioanelor, pentru a ghida șoferii unde să meargă, să descarce/încarce și să notifice poziționarea lor la intrare, elaborarea unui ghid simplu, cu instrucțiuni de ambalare pentru donatori, pentru a asigura o recepție eficientă și  o descărcare facilă a bunurilor. De asemenea, Protocolul face referire și la înființarea unei camere de control, care să permită gestionarea fără probleme a operațiunilor de depozitare.

Valerio Carafa: „Ar putea fi un proiect pilot“

În cadrul conferinței, reprezentanții IsraAID au vorbit despre modul în care organizația din care fac parte va sprijini activitatea de colectare a ajutoarelor pentru Ucraina de la nivelul județului Tulcea.

În acest sens, Valerio Carafa, ofițer operațiuni de urgență, a prezentat dubla direcție de acțiune: pe de o parte, vor pune la dispoziție expertiza lor în vederea eficientizării activității la nivelul depozitului din județul Tulcea, iar pe de altă parte, discutăm despre o componentă de instruire a celor care vor gestiona camera de control a acestui hub.

„Sunt convins că acest parteneriat se va dezvolta și va reprezenta un proiect pilot la granița cu Ucraina“, a transmis Valerio Carafa.

Kieran Bligh: „Efortul depus aici este uriaș“

La rândul său, Kieran Bligh, ofițer logistică medicală în cadrul IsraAID, a lăudat modul profesionist în care s-a acționat la Tulcea în această lună:

„Ceea ce ați făcut aici, la Tulcea, este imens, efortul depus aici este uriaș. Într-un timp foarte scurt ați reușit să vă mobilizați exemplar și ați acționat, în trei săptămâni, la nivelul la care alte organizații ajuns în ani de experiență. Personal mă simt inspirat, este cu adevărat incredibil ce se întâmplă la Tulcea“.

Mirela Furtună, deputat: „Ajutorul partenerilor noștri nu se oprește aici“

Deputat în Parlamentul României, Mirela Furtună a vorbit în cadrul conferinței despre istoricul acestui parteneriat: la o săptămână de la izbucnirea crizei a participat la lucrările Adunării Parlamentare a Mediteranei, acolo unde a abordat problema ajutoarelor necesare refugiaților, dar și ucrainenilor care luptă pentru a își apăra țara.

A fost stabilită, după aceea, o legătură cu una dintre cele mai mari organizații cu scop umanitar din lume, care la două zile după aceste discuții a ajuns la Tulcea, pentru a evalua situația din teren.

„Vreau să precizez faptul că ajutorul lor nu se oprește aici: această organizație are legătură cu multe alte ONG-uri internaționale, astfel că șansele de la primi donații consistente pentru sprijinirea celor afectați direct de război sunt foarte mari“, a precizat Mirela Furtună.

Eugen Ion: „Mulțumim tuturor celor care au donat pentru sprijinirea ucrainenilor“

Președintele Asociației Comunelor din România, filiala Tulcea, Eugen Ion (primar al comunei Jurilovca) a insistat să mulțumească tuturor persoanelor fizice sau juridice, instituțiilor sau organizațiilor care s-au implicat direct pentru donații pentru gestionarea situației de criză apărută la data de 24 februarie 2022.

„Toate aceste eforturi pe care le-am depus, despre care discutăm astăzi, nu ar  fi fost posibile dacă nu erau toți cei care au donat. În total, am trimis până acum 80 de camioane cu donații în Ucraina“, a transmis Eugen Ion.

Valentyn Stroia: „Județul Tulcea ne-a demonstrat că este partenerul întregii țări, nu numai al orașului Ismail“

După o lună în care a rămas la Tulcea, pentru a asigura legătura dintre partea română și partea ucraineană, Valentyn Stroia a simțit nevoia să mulțumească tuturor reprezentanților tulceni, dar și colaboratorilor de la IsraAID pentru tot sprijinul acordat în această situație de criză.

„Noi știam că județul Tulcea este un partener de încredere, un partener strategic pentru Ismail, dar acum am aflat că este partenerul întregii noastre țări“, a transmis Stroia, director al Organizației comunale a Consiliului Orășenesc Izmail.

 

Facebook Comments

Exclusiv

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

Publicat

pe

De

  • La 18 ani de activitate, pastel dă volumul mai tare proiectelor creative care aduc schimbări pozitive în societate și trimite o invitație deschisă organizațiilor și companiilor de a contribui la un viitor mai bun prin comunicare;
  • Brieful câștigător va primi o campanie cu impact social și comercial durabil; campania este susținută de pastel în termeni de creativitate și costuri de agenție de 18.000 de euro.

pastel lansează competiția de briefuri creative „Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui?”, redefinind astfel rolul comunicării în crearea unui impact social și comercial durabil. Prin această campanie aniversară, agenția de comunicare integrată invită companiile să înscrie briefurile lor, până pe data de 13 iulie, pentru a câștiga o campanie strategic-creativă, gata de implementare.

Campania aniversară „Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui?” este proiectată nu doar ca o celebrare a celor 18 ani de activitate, ci ca un impuls pentru integrarea principiilor sustenabilității în strategiile de business. Prin această competiție de briefuri creative, pastel își propune să demonstreze cum soluțiile de comunicare pot aduce beneficii tangibile atât în business, cât și în plan social.

„Campania aniversară nu este despre a reflecta la parcursul agenției, ci despre a fi un catalizator pentru schimbări pozitive în societate și în lumea afacerilor. Ne-am ancorat în prezent și vedem nevoile reale atât ale societății, cât și ale mediului de afaceri și, astfel, ne îndreptăm privirea spre viitorul pe care cu toții ni-l dorim. Alegerea de a lansa această campanie aniversară subliniază angajamentul nostru față de modul în care credem că ar trebui să evolueze industria creativă și impactul social pozitiv pe care îl poate avea. Vrem să demonstrăm că o comunicare autentică, strategică și creativă poate genera nu doar emoție, ci schimbări reale și sustenabile de care vor beneficia atât comunitățile, cât și companiile”, declară Dana Nae Popa, owner & managing director pastel.

Campania aniversară își propune să arate că sustenabilitatea și succesul comercial nu sunt doar compatibile, ci și complementare. Acest lucru este realizat printr-o competiție care încurajează organizațiile să gândească strategic despre cum pot aborda provocările subiectului sustenabilității în moduri care nu doar respectă, dar și valorifică resursele și potențialul lor. Într-un context în care consumatorii și autoritățile solicită tot mai multă responsabilitate și implicare activă din partea companiilor, această competiție oferă o platformă pentru organizații să demonstreze angajamentul lor față de dezvoltarea sustenabilă și să contribuie concret la binele societății, câștigând astfel încrederea și loialitatea publicului.

Companiile au la dispoziție două luni să completeze formularul de înscriere, să primească un template de brief creativ de la pastel, pe adresa de mail menționată în formular, și să trimită brieful care convinge juriul competiției de potențialul lui social și comercial. Campania câștigătoare va fi susținută de pastel, în termeni de creativitate și costuri de agenție de 18.000 euro, în timp ce organizația câștigătoare, conform regulamentului, va trebui să asigure un minimum buget pentru implementarea și promovarea acesteia.

Un juriu de experți garantează o selecție riguroasă și echitabilă a briefului câștigător

Briefurile vor fi evaluate de un juriu format din șapte experți în domeniile creativității, antreprenoriatului, sustenabilității și impactului social. Acest proces de evaluare multi-laterală va asigura că cel mai promițător brief va câștiga, garantând o implementare de succes care va aduce valoare adăugată atât participanților, cât și comunităților lor.

  • Dana Nae Popa, owner și managing director pastel, este președintele juriului și va superviza întregul proces de jurizare, evaluând briefurile din perspectiva inovației și impactului în societate și în business.
  • Laura Iane, director de creație pastel, va evalua briefurile din perspectiva potențialului creativ, asigurându-se că acestea sunt generative.
  • Mădălina Marcu, director de dezvoltare la Asociația pentru Relații Comunitare (ARC), are rolul de a verifica modul în care fiecare brief propune soluții concrete pentru problemele comunităților vizate, asigurându-se că acestea au o fundație solidă în realitățile sociale.
  • Oana Groșan, director executive Ambasada Sustenabilității în România, șiDragoș Tuță, fondator și președinte Ambasada Sustenabilității în România, vor evalua briefurile din perspectiva sustenabilității, respectiv din perspectiva tranziției la modelul economic în care companiile, prin intermediul parteneriatelor, pot rezolva probleme sociale și de mediu fără a sacrifica eficiența economică și profitul. De asemenea, ei vor analiza și contribuția la obiectivele de dezvoltare durabilă de la ONU, cele care guvernează și Strategia Națională pentru Dezvoltare Durabilă (SNDDR 2030). 
  • Anca Roman, owner & General Manager ESGrow, va evalua briefurile din perspectiva Environment, Social și Governance, verificând dacă acestea sunt în concordanță cu specificul industriei în care activează companiile înscrise în competiție și modul în care briefurile acestora propun acțiuni concrete, cu impact pozitiv.
  • Vlad Craioveanu, CEO & co-fondator Impact Hub București și Startarium,aduce o perspectivă antreprenorială și un angajament profund pentru inițiativele cu impact pozitiv în societate. El va evalua și identifica briefurile cu cel mai mare potențial de scalabilitate și inovație în afaceri.

pastel, 18 ani de activitate în domeniul comunicării integrate

pastel este o agenție românească de comunicare, cu o abordare strategică și creativă, cu o activitate de 18 ani pe piață și un portofoliu de clienți din arii diverse, precum auto, FMCG, servicii, industrie, B2B, IT, ONG, retail, energie etc.

Cu o echipă agilă de peste 35 de profesioniști, cu experiențe complementare și portofolii premiate, antrenată pentru campanii cu sens, agenția oferă în prezent servicii de comunicare integrată pentru proiecte ce se desfășoară atât în Romania, cât și la nivel regional.

În urmă cu trei ani, pastel a contribuit la lansarea Asociației pastel, ca o extensie a angajamentului agenției de comunicare pentru un impact pozitiv în lume, extinzând astfel eforturile de responsabilitate socială ale agenției.

Printre clienții și brandurile pentru care agenția lucrează se numără AMD Nobel, AVON, Bookster, 7Card, ColgatePalmolive Romania & Polonia, Danubius, De’Longhi Romania, EWO Pharma, FAN Courier, Foundation Conservation Carpathia, Green Group, Groupe Renault Romania, Hochland Romania, Impact Hub Bucharest, Jacobs Douwe Egberts, JTI Romania și Moldova, LEONI România, Lidl Discount, Muller, Pet Star Recycling, ProCredit Bank, Sandoz, TenarisSilcotub, Trust Expert, Trust Motors.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

Puma Lansează Campania De Brand „see The Game Like We Do: Forever. Faster.” Pentru A-și Consolida Poziționarea În Performanța Sportivă

Publicat

pe

De

Compania globală de sport PUMA a lansat prima sa campanie de brand la nivel mondial din ultimii 10 ani „FOREVER. FASTER. See The Game Like We Do”, care are ca obiectiv consolidarea PUMA ca cel mai rapid brand sportiv din lume. Campania demonstrează conexiunea unică a brandului cu viteza și invită toți oamenii – atleți profesioniști și amatori deopotrivă – să vadă jocul așa cum o face PUMA.

PUMA a fost fondată în anul 1948 de Rudolf Dassler, care a avut viziunea de a crea încălțăminte menită să îi facă pe atleți ageri, agili și rapizi – asemenea unei pume. În ultimii 75 de ani, PUMA a colaborat cu cei mai rapizi atleți, cluburi sportive și federații din lume pentru a crea inovații de ultimă generație care oferă excelență sportivă și contribuie la victorii care vor rămâne pentru totdeauna în memoria fanilor de pe întregul glob.

Anul acesta, prin Campania de Brand lansată la nivel global, PUMA demonstrează cum viteza a fost întotdeauna înrădăcinată în ADN-ul brandului. Viteza a fost punctul forte al PUMA dintotdeauna. Dorința de a fi mai rapid și de a-i depăși pe ceilalți se află în natura fiecăruia. A fi mai rapid îți oferă bucurie și adrenalină unice. Pasiunea pentru viteză este universală. „See The Game Like We Do: FOREVER. FASTER.” înseamnă să privești sportul și cultura sportivă diferit și, în cele din urmă, să câștigi așa cum doar cei mai rapizi o pot face. Așa cum numai PUMA poate să o facă. PUMA a reușit întotdeauna să cunoască următoarea mișcare, să acționeze rapid după instinctul său și să stabilească ritmul pe care ceilalți să îl urmeze. Acest lucru îi oferă brandului capacitatea să vadă jocul diferit, să conteste convențiile și să creeze momente care rămân vii pentru totdeauna.

„Toată lumea visează să aibă superputeri, iar viteza este superputerea PUMA,” spune Arne Freundt, CEO PUMA. „Viteza este superputerea prin care cei mai buni schimbă jocul. La fel ca simbolurile noastre Mondo Duplantis, Karsten Warholm, Neymar Jr și Breanna Stewart, știm că viteză deblochează performanța sportivă și victoria din noi toți. Prin abilitatea noastră de a aduce viteza la viață, PUMA îi invită pe toți să își depășească propriile limite, să își deblocheze cele mai bune rezultate și să devină cea mai bună versiune a lor,        permițându-le astfel să vadă jocul așa cum o facem noi: FOREVER. FASTER.”

„Noua noastră campanie globală de brand este cea mai mare investiție de marketing de până acum,” a spus Richard Teyssier, Vicepreședinte Brand and Marketing. „Este prima dată când PUMA are un singur mesaj – FOREVER. FASTER. – pe durata întregului an și în cadrul tuturor categoriilor de performanță cum ar fi Fotbal, Alergare, Baschet și Handbal. Mesajul holistic al brandului este emoțional și distinctiv pentru a ne asigura că se conectează și rezonează cu consumatorii noștri.” 

„FOREVER. FASTER. – See The Game Like We Do” s-a lansat pe 10 aprilie și va fi comunicată în întregul mix media, cum ar fi Social Media, TV, PR, Media Out of Home și în Punctele de Vânzare din întreaga lume. Campania va include un spot principal și alte videoclipuri creative cu sportivi de top precum Antoine Griezmann, Breanna Stewart, Christian Pulisic, Felix Streng, Jack Grealish, Javier „Chicharito” Hernández, Karsten Warholm, Kai Havertz, Lamelo Ball, Luis Suarez, Memphis Depay, Mondo Duplantis, Neymar Jr., Sergio Aguero, Shericka Jackson, Yaroslava Mahuchikh și mulți alții. Mai târziu în acest an, PUMA va prezenta o serie de spoturi video și elemente creative de brand dedicate evenimentelor sportive CONMEBOL Copa America, UEFA Euro 2024 și Jocurile Olimpice de vară 2024.

Versiunea lungă a clipului campaniei poate fi accesată aici:

Pentru versiunea scurtă, accesați:

Media Contact:

Andra Balsan, PUMA Marketing Coordinator – andra.balsan@puma.com  

Alexa Balaskas, Communication Manager – alexa.balaskas@thepractice.ro

PUMA

PUMA este una dintre cele mai importante mărci sportive din lume, specializată în design, dezvoltare, vânzare și promovare de încălțăminte, îmbrăcăminte și accesorii. Timp de 75 de ani, PUMA a susținut sportul și cultura prin crearea de produse pentru cei mai rapizi sportivi din lume. PUMA oferă produse de performanță și de inspirație sportivă pentru stilul de viață în categorii precum Fotbal, Alergare și Antrenament, Baschet, Golf și Motorsport. PUMA colaborează cu designeri și mărci renumite pentru a aduce influențe sportive în cultura și moda urbană. Grupul PUMA deține brandurile PUMA, Cobra Golf și stichd. Compania distribuie produsele sale în peste 120 de țări, are aproximativ 20.000 de angajați la nivel mondial și are sediul central în Herzogenaurach, Germania.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

Federația Sindicatelor din Administratia Nationala a Penitenciarelor ( FSANP) a participat la protestul rezerviștilor militari, fiind singura federație din sistemul penitenciar care s-a alăturat protestului – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

Idila primarului Andrei Volosevici cu fiica unui SRI-ist, tânăra Andrada Necșulescu, era cunoscuta de mult timp dar, era doar imorala.
Si nu ne referim aici la varsta celor doi  de la data respectiva (46 de ani versus 24 de ani), ci la faptul ca edilul a angajat pe aceasta tanara ca și consiliera lui personală la primărie, deci a mai creat o „suzeta” de „supt” bani publici. Era doar imorala deoarece era greu de demonstrat incompatibilitatea.
Dupa ce sâmbătă, 26 martie 2023, a avut loc ceremonia religioasă a logodnei la biserică, urmată de o petrecere pe cinste (sărbătorind atât ziua lui de naștere, cât și logodna), situatia edilului nu era doar imorala, trecand la o vadita incompatibilitate. 

Nu este treaba noastra ca edilul traieste o realitate paralela, ca ar avea 41% in sondaje, etc.


Nu este problema noastra ca edilul confunda „Republica Ploiesti” cu Sicilia si a creat „suzete de supt” si capusat bugetul local, deci bani publici. Este si problema opiniei publice.
Edilul a creat „suzete” de supt” bani publici confundand urbea cu Sicilia:
Nasa” – Albu Simona – city manager al municipiului Ploiesti;
Nasul” – Albu Catalin – „uns” director general la Politia Locala Ploiesti, deci- cu o „suzeta” mare, mare de tot, etc.

Sotia si fiica de SRI-ist (tânăra Andrada Necșulescu)  a trecut cu „suzeta” de la Primarie la Prefectura, la prietenul Virgiliu Nanu, fost șef la OCPI, fost prefect de Prahova din partea PSD și candidat la postul de șef al Consiliului Județean Prahova.

Lumea s-a saturat de atatea „suzete” conectate la prejudicierea bugetului.

Si, exemplele pot continua…exact ca in comedia de moravuri sociale și politice, scrisă de dramaturgul român Ion Luca Caragiale –O scrisoare pierdută:

„Contul jidanului s-a plătit la Comitet pe patruzeci şi patru de steaguri.

PRISTANDA (naiv)

Da.

TIPĂTESCU

Ei?… s-a pus patruzeci şi patru de steaguri?

PRISTANDA

(cu tărie)

S-a pus, coane Fănică, s-a pus… Poate unul-două să le fi dat vântul jos… da’ s-a pus…

TIPĂTESCU

Patruzeci şi patru?

PRISTANDA

Patruzeci şi patru în cap, coane Fănică.

TIPĂTESCU

(râzând)

Nu umbla cu mofturi, Ghiţă. Nu m-am plimbat eu la luminaţie în trăsură cu Zoe şi cu nenea Zaharia în tot oraşul? Tocmai ea, cum e glumeaţă, zice: „Ia să-i numărăm steagurile lui Ghiţă”…

PRISTANDA

(mâhnit)

Îmi pare rău! Tocmai coane Joiţica, tocmai dumneei, care de!… Să ne aşteptăm de la dumneei la o protecţie…

TIPĂTESCU

Apoi, ea n-a zis-o cu răutate, a zis-o în glumă. Nu ştie şi nenea Zaharia şi ea că eşti omul nostru…

PRISTANDA

Al dumneavoastră, coane Fănică, şi al coanii Joiţichii, şi al lui conul Zaharia… Ei? Şi le-aţi numărat, coane Fănică?… Ei? Aşa e? Patruzeci şi patru…

TIPĂTESCU

Vreo paispce… cinspce.

PRISTANDA

Apoi să le numărăm, coane Fănică; să le numărăm; două la prefectură.

TIPĂTESCU

Două…

PRISTANDA

Două pe piaţa lui 11 Fevruarie…

TIPĂTESCU

Patru…

PRISTANDA

(căutând în gând)

Două la primărie...

TIPĂTESCU

Şase…

PRISTANDA

(acelaşi loc)

Unul la şcoala de băieţi…

TIPĂTESCU

Şapte…

PRISTANDA

Unul… la şcoala de fete…

TIPĂTESCU

Opt…

PRISTANDA

Unul la spital…

TIPĂTESCU

Nouă…

PRISTANDA

Două… la catrindală, la Sf. Niculae…

TIPĂTESCU

Unsprezece.

PRISTANDA

Două la prefectură… paispce...

TIPĂTESCU

(râzând)

Le-ai mai numărat pe ale de la prefectură.

PRISTANDA

Nu, coane Fănică, să trăiţi! (continuă repede, pe nerăsuflate.) Două la primărie, optspce, patru la şcoli, douăzeci şi patru, două la catrindală la Sf. Niculae, treizeci…

TIPĂTESCU

(râzând)

Le-ai maii numărat o dată pe toate astea şi aduni rău…

PRISTANDA

Doamne păzeşte, coane Fănică, să trăiţi, patruzeci şi patru, în cap… patruzeci şi patru… Cum zic, unul-două, poate vântul… ori cine ştie…

TIPĂTESCU

(râzând)

Ghiţă… apoi nu mă orbi de la obraz aşa.

PRISTANDA

(schimbând deodată tonul, umilit şi naiv)

Famelie mare… renumeraţie după buget mică…

(Cerasela N.).

 

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Exclusiv4 ore inainte

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

La 18 ani de activitate, pastel dă volumul mai tare proiectelor creative care aduc schimbări pozitive în societate și trimite...

Exclusiv5 ore inainte

Puma Lansează Campania De Brand „see The Game Like We Do: Forever. Faster.” Pentru A-și Consolida Poziționarea În Performanța Sportivă

Compania globală de sport PUMA a lansat prima sa campanie de brand la nivel mondial din ultimii 10 ani „FOREVER....

Exclusiv24 de ore inainte

Federația Sindicatelor din Administratia Nationala a Penitenciarelor ( FSANP) a participat la protestul rezerviștilor militari, fiind singura federație din sistemul penitenciar care s-a alăturat protestului – Ziarul Incisiv de Prahova

Idila primarului Andrei Volosevici cu fiica unui SRI-ist, tânăra Andrada Necșulescu, era cunoscuta de mult timp dar, era doar imorala.Si...

Exclusiv2 zile inainte

Nu e banc, dar asa s-au nascut bancurile cu militieni! – Ziarul Incisiv de Prahova

Idila primarului Andrei Volosevici cu fiica unui SRI-ist, tânăra Andrada Necșulescu, era cunoscuta de mult timp dar, era doar imorala.Si...

Exclusiv3 zile inainte

Lumea s-a saturat de atatea „suzete” conectate de Andrei Volosevici la prejudicierea bugetului – Ziarul Incisiv de Prahova

Idila primarului Andrei Volosevici cu fiica unui SRI-ist, tânăra Andrada Necșulescu, era cunoscuta de mult timp dar, era doar imorala.Si...

Uncategorized4 zile inainte

TikTok anunță actualizări și parteneriate noi pentru o mai bună transparență în domeniul AI

București, 9 mai 2024 – TikTok anunță astăzi noutăți legate de legate de eforturile prin care îi ajută pe creatori...

Eveniment4 zile inainte

Studiu Aqurate: Românii și-au pregătit casa, au investit în echipamente, aer condiționat și hrană pentru animale, înainte de Sărbătorile Pascale

Curățenia de primăvară și pregătirea casei pentru sezonul cald au produs cea mai mare creștere în categoria Hardware, ce include...

Exclusiv4 zile inainte

Pentru calvarul de pe străzile din Ploiesti – PSD-istul Andrei Volosevici – a fost agresat verbal si fizic de catre un cetatean al urbei lui Caragiale – Ziarul Incisiv de Prahova

Va dezvaluiam ca, intr-un moment de sinceritate, Virgiliu Nanu, fost șef la OCPI, fost prefect de Prahova din partea PSD...

Eveniment4 zile inainte

Samsung sărbătorește un deceniu de leadership pe piața globală a soundbar-urilor

București, România – 8 mai 2024 – Samsung Electronics și-a menținut poziția de lider în piața globală a soundbar-urilor timp de...

Exclusiv5 zile inainte

Samsung Electronics menține poziția de lider pe piața globală a televizoarelor pentru al 18-lea an consecutiv

București, România – 8 mai 2024 – Samsung Electronics și-a menținut supremația pe piața globală de televizoare pentru al 18-lea an...

Uncategorized5 zile inainte

Criterii în alegerea manualelor școlare: Ce cred profesorii români că este important pentru elevii lor?

București, 8 mai 2024 – Corectitudinea științifică și actualitatea informațiilor sunt cele mai importante criterii din punctul de vedere al...

Exclusiv5 zile inainte

DNA ar trebui să se sesizeze!/Suspiciuni de corupție la nivelul conducerii ANP!/Transferurile angajaților – FOLOASE NECUVENITE? – Ziarul Incisiv de Prahova

Organizația Națiunilor Unite, prin Rezoluția 33/40 din 29 nov. 1985, a adoptat un set de reguli de uniformizare privind aplicarea...

Exclusiv6 zile inainte

8 cursuri și workshop-uri intensive și peste 20 de speakeri internaționali și români la GPeC SUMMIT 20-21 Mai

Aflat la a 19-a ediție anuală, GPeC SUMMIT este considerat cel mai important eveniment de E-Commerce și Digital Marketing din...

Exclusiv6 zile inainte

Poliția Română desființează singura structură specializată în cercetarea delincvenței juvenile, în loc să o dezvolte – Ziarul Incisiv de Prahova

Organizația Națiunilor Unite, prin Rezoluția 33/40 din 29 nov. 1985, a adoptat un set de reguli de uniformizare privind aplicarea...

Uncategorized7 zile inainte

Nunta în momente magice

FOTOGRAF NUNTA BUCURESTI: Momente magice cu Lights and Tales Blogul Nuntilor va recomanda cu drag echipa Lights and Tales, o echipă de...

ExclusivO săptămână inainte

Odată cu căderea PSD-iștilor, Jandarmeria s-a ales și cu disprețul victorioșilor, mai ales a USR-Plus-iștilor, principalilii profitori, proletcultiști cu zel dar plini de teorii fără aplicații practice – Ziarul Incisiv de Prahova

Într-o ședință comună de lucru, in șef al unui inspectorat de poliție îl întreabă pe reprezentantul jandarmilor dacă au personal...

Top Știri ALBA