Connect with us

Afaceri

Personalizarea carcasei de telefon în scopuri publicitare

Publicat

pe

Etuo

Unii designeri recomandă utilizarea carcasei telefonului ca o oportunitate pentru branding sau publicitate, mai ales dacă este vorba de un telefon de afaceri. Puteți folosi o carcasă personalizată pentru a vă pune în evidență logo-ul și marca sau chiar adresa site-ului dvs. web. De asemenea, o puteți folosi ca o oportunitate de a vă promova ca designer. Dacă aveți clienți care caută pe cineva care să le proiecteze următoarea husă pentru telefon, acesta este locul perfect pentru a-i anunța despre serviciile dumneavoastră!

Dacă lucrați cu un buget limitat și nu aveți timp sau bani pentru a crea modele personalizate, există multe opțiuni disponibile care sunt accesibile și elegante. De exemplu, ați putea alege o carcasă simplă, fără niciun design pe ea, astfel încât aspectul original al telefonului să rămână intact. Sau dacă doriți ceva colorat, dar nu prea strident, există o mulțime de opțiuni disponibile în culori vii, cum ar fi roz sau verde.

Este important de reținut că acest lucru este recomandat doar pentru telefoanele care nu sunt folosite în scopuri profesionale; dacă folosiți un dispozitiv personal la serviciu, ar putea fi considerat neprofesional să aveți altceva pe telefon în afară de informațiile profesionale.

Carcasa telefonului poate fi un element important în procesul de design

Este, de asemenea, unul dintre cele mai neglijate.

O husă de telefon este o modalitate excelentă de a vă arăta personalitatea, iar o husă de telefon orientată spre afaceri vă poate ajuta să ieșiți în evidență în mulțime. Dacă sunteți în căutarea unei modalități de a vă personaliza telefonul și de a-i conferi un aspect profesional, există o mulțime de opțiuni disponibile.

Fie că sunteți un proprietar de afacere sau o persoană care dorește doar să își personalizeze husa telefonului, există o mulțime de opțiuni. Atunci când vă decideți ce fel de husă de telefon să cumpărați pentru afacerea dvs., există câteva lucruri pe care trebuie să le aveți în vedere.

Ce trebuie să aveți în vedere la achiziționarea unei huse

În primul rând, luați în considerare tipul de telefon pe care îl veți folosi cu husa. Este posibil să ai un iPhone sau un Samsung Galaxy, sau poate chiar un Motorola Edge 20 pro. Tipul de husă pentru telefon pe care îl alegeți ar trebui să fie husă Motorola Rdge 20 pro compatibilă cu acest model de telefon.

În al doilea rând, luați în considerare câte culori sunt disponibile pentru husă. Dacă sunteți în căutarea a ceva care vă va face logo-ul să iasă în evidență, atunci încercați să găsiți o husă cu mai multe culori disponibile. De exemplu, dacă doriți o husă de telefon de culoare portocalie, căutați una care are mai multe opțiuni de culoare disponibile, astfel încât să puteți alege cea mai bună potrivire pentru culorile mărcii dvs.

Dacă sunteți în căutarea unei noi carcase pentru telefon, este important să știți ce fel de carcasă pentru telefon se va potrivi cel mai bine nevoilor dumneavoastră. Dacă sunteți în căutarea unui aspect mai profesional, poate doriți să optați pentru o carcasă cu carcasă dură care vine în negru sau alb. Aceste carcase sunt excelente pentru că vă protejează telefonul de zgârieturi și deteriorări, dar vă permit și să personalizați partea din spate cu propriile fotografii sau desene. Puteți găsi aceste carcase chiar și cu funcții încorporate, cum ar fi fante pentru carduri de credit și stylus-uri.

Dacă sunteți în căutarea a ceva mai casual, există o mulțime de opțiuni disponibile în carcase din silicon care vin în culori amuzante, cum ar fi roz sau verde. Aceste carcase oferă o protecție de bază împotriva zgârieturilor și loviturilor, dar nu sunt la fel de durabile ca și carcasele cu carcasă dură.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

Păreri despre Glasspandoor – Impactul războiului asupra mediului de afaceri

Publicat

pe

Pareri despre Glasspandoor

Întrucât în mediul online au apărut anumite păreri despre Glasspandoor care sunt false, exagerate şi chiar rău intenționate, am scris acest articol pentru a vă explica mai în detaliu ce s-a întâmplat de fapt. Însă, înainte de asta, vrem să ne cunoașteți mai bine. Suntem, am fost și vom fi întotdeauna transparenți și onești față de clienți.

Cine suntem?

Afacerea Glasspandoor a luat naștere în anul 2018, fiind visul și soluția a doi antreprenori români.

Cu experiență dobândită în sfera de business într-o afacere cu magazine de încălțăminte și vestimentație smart/casual și elegante în centre comerciale (2007-2019), continuăm să venim în întâmpinarea clienților cu servicii și produse de calitate.” – Karina Dima, director general Glasspandoor

În momentul de față (08.08.2022) magazinele noastre își așteaptă cu porțile deschise potențialii clienți în trei județe, Arad, Bihor și Cluj, în localitățile, Zimandcuz (Arad), Arad (Arad), Sebis (Arad), Beiuș (Bihor), Oradea (Bihor) și Cluj-Napoca (Cluj). Desigur, produsele noastre pot fi comandate și online pe https://www.glasspandoor.ro

Pandemia a fost un factor de reorientare pentru foarte mulți dintre noi, însă și pentru business-uri. În cazul lanțului din magazine de încălțăminte și vestimentație, s-a întâmplat inevitabilul: clienții erau tot mai puțini, chiriile din Mall-uri tot mai mari, iar din motive strategice, financiare, am fost nevoiți să renunțăm la magazine.

Cum ne-am făcut un renume

Viziunea unui antreprenor este foarte importantă. Am încercat să ne reorientăm, să ne reinventam, dar în același timp să fim atenți la contextul în care ne aflam în 2018-2019. Pentru că prioritari sunt întotdeauna clienții, am observat că în perioada lockdown-ului aceștia și-au privit din nou casa cu sufletul, iar lucrul acesta a venit cu foarte multe modificări și investiții în tâmplărie mai bună, mobilă mai bună, uși de interior de calitate… oamenii au fost mai atenți la confortul lor, petrecând mai mult timp în locuința pe care o numesc cu drag “acasă”, iar noi am căzut la fix, pentru că noi am fost aceia care le-am oferit acestora tot ceea ce aveau nevoie pentru confortul din casele lor.

Având deja experiență legată de partea logistică și de ce înseamnă să furnizezi calitate, ne-am făcut remarcați în piață prin livrarea de produse standard direct din stoc, la un preț foarte avantajos. Faptul că aveam disponibilitatea imediată a produselor ne-a oferit prilejul de a câștiga cotă de piață în condiții neprielnice pentru alte afaceri din sfera aceasta. Am fost și suntem alături de clienți cu serviciul de consiliere prealabil vânzării, cu livrare imediată din stoc, livrare rapidă, prețuri extrem de avantajoase și servicii de montaj ale produselor achiziționate prin intermediul angajaților proprii sau al colaboratorilor, practic de la măsurători efectuate, până la feedback post-vânzare suntem alături de ei și le oferim serviciile și produsele noastre în schimbul unui preț foarte avantajos.

Misiunea noastră

Suntem o echipă de tineri, dinamici, cu o forță aparte, caracteristică vârstei, care ne dorim să aducem îmbunătățiri în casele românilor. Oferim produse eco-friendly, pentru că ne pasă de mediul înconjurător, de eco-sistemul în care trăim, încercand în același timp să oferim clienților calitate la cele mai înalte standarde atunci când vine vorba de produse pentru design interior. Scopurile noastre sunt multiple, dar ne-am propus să insistăm în anii care urmează pe economisirea energiei. Scopul nostru principal este acela de a susține procesul românilor de a deveni prosumatori, protejând atât mediul, cât și nevoile lor, și economiile acestora.

Oferim o gamă largă de produse, de la tâmplărie PVC termopan/tripan, mobilier de bucătărie și băi, uși pentru interior din lemn stratificat și mdf, plăci ceramice, parchet laminat, canapele și colțare, paturi de dormitor, multe, și toate importante pentru fiecare casă. În curând ne vom mări paleta de produse și vom comercializa și monta chiar şi panouri solare, astfel încât clienții noștri să devină prosumatori, furnizori de energie, nu doar să-și scadă costurile cu energia la zero, ci să aibă posibilitatea de a o vinde în rețea.

Asemenea oricărui business, avem un țel: ne-am propus să devenim foarte competitivi în piață și să ne remarcăm prin disponibilitatea produselor cu dimensiuni standardizate, cu livrare sau ridicare imediată din stoc. Totodată, suntem pregătiți să ne ajutăm clienții cu produse realizate la comandă, care să întrunească nevoile lor în funcție de dimensiunile atipice furnizate de aceștia.

Ne dorim să ajungem în fiecare județ din România, iar mai apoi în fiecare oraș și comună, iar într-un final fiecare casă a românilor să conțină amprenta noastră. Suntem naționaliști, ne iubim țara și dorim să oferim tot ceea ce avem mai bun românilor, și mai ales să încurajăm consumul de produse românești. Poate ați remarcat, tricolorul se regăsește în logo-ul Glasspandoor.

Glasspandoor este o afacere creată de români, pentru români.” – Ucu Dima, general manager Glasspandoor

Păreri despre Glasspandoor – Ce s-a întâmplat de fapt cu ușile pentru interior

Pentru că la începutul anului 2022 aveam cele mai avantajoase prețuri din România, iar ușile pentru interior pe care noi le ofeream aveau un preț substanțial mai mic decât ceea ce ofereau concurenții noștri direcți, stocurile, deși foarte mari s-au epuizat rapid, iar noi am luat o decizie pe care multe societăți din România o practică, aceea de a vinde produse cu avans și livrare ulterioară a produselor. Nu am privit acest lucru ca pe o problemă, întrucât din momentul achitării avansului ofeream un termen de maxim 6 săptămâni până la livrarea efectivă a produselor, noi importând la vremea respectivă ușile de interior din Ucraina, iar timpul de livrare nu depășea în condiții normale 3-4 săptămâni. Toate aceste detalii, menționate anterior, erau astfel cum am descris transmise clienților, iar aceștia erau complet de acord cu aceste condiții.

Însă, inevitabilul s-a produs. Războiul a început, și totul s-a blocat. Asemenea altor business-uri, nici noi nu am fost feriți de efectele nefaste ale războiul din Ucraina. Pentru noi, cele mai mari piedici au apărut exact în categoria de produse unde realizasem cel mai mare flux de numerar din primul trimestru al anului, și anume în categoria de tâmplărie din lemn stratificat și mdf. Termenele scurte de livrare au devenit foarte lungi în prima fază, ca mai apoi să nu mai aibă loc, noi fiind în incapacitate de a mai realiza importuri din Ucraina în condițiile conflictuale din țara vecină. Acest lucru a generat păreri despre Glasspandoor, care sunt împărțite.

Regasindu-ne într-o situație la care nu se aștepta nimeni, am încercat să gestionăm situația cât de bine și profesionist am putut. Am contactat clienții și am oferit varianta restituirii avansului, însă fiind într-o criză globală în fază incipientă, foarte mulți s-au dovedit a fi înțelegători și au preferat să aștepte, sperând, ca noi toți de altfel, că situația din Ucraina se va ameliora. Din păcate, după cum bine știți și vedeți în continuare, realitatea a fost și este alta. Am trecut din nou la fapte, am resunat toți clienții care aveau comenzi în așteptare, explicandu-le că este imperios necesar să le restituim avansurile achitate, întrucât nu puteam onora comenzile, importul fiind imposibil de realizat.

Și de această dată au fost clienți înțelegători, care au acceptat restituirea contravalorii avansului achitat, și clienți care ne-au transmis că „nu este nici o problemă” și că sunt dispuși să aștepte până când vom relua importurile. Încă o variantă oferită a fost de a le livra uși de interior importate din Qatar. În timp ce unii clienți au fost de acord cu această variantă, alții au optat într-un final pentru restituirea banilor, dar nu ascundem faptul că și la ora și la data transmiterii acestui comunicat avem situații în care clienții așteaptă ușile din Ucraina, nu spunem că nu le vor primi, doar spunem că această situație nu depinde de noi. Situația a provocat o serie de nemulțumiri pe care le înțelegem, ne punem întotdeauna în locul clientului, și chiar înțelegem frustrările unui client aflat într-o astfel de situație, dar cumva, și acum sperăm să nu fim înțeleși greșit, parcă ne așteptam ca oamenii să nu fie atât de incisivi în exprimare în momentul plasării unei recenzii/recomandări pe Facebook sau Google.

Multe extrem de exagerate, cu calomnii aduse tuturor din firmă, de la omul de la curățenie până la conducere, toți făcuți cu ou și cu oțet. Recenzii care nu reflectau realitatea, noi fiind extrem de implicați în tot ceea ce înseamnă comunicarea cu clientul, cunoşteam situația fiecăruia, care exprimată în online de unii, să ne scuzați dar au fost minciuni sfruntate. Mai mult, anumiți „oameni de bine” au lăsat recenzii de pe conturi ale prietenilor, cunoscuților, rudelor, care nici măcar nu au avut parte de o experiență de shopping cu noi.

Pentru noi a fost o lovitură grea, deoarece ne-am trezit în mediul online cu păreri despre Glasspandoor care nu sunt reale în totalitate, sunt exagerări sau chiar minciuni din partea unor persoane rău intenționate, care nu înțeleg gravitatea și consecințele unui război, unui caz de forță majoră. După cum menționam anterior, credem în transparență, sinceritate și loialitate față de clienți, sunt valorile noastre, de aceea am păstrat recenziile și nu am încercat să le ștergem sau să ne ascundem. Ne asumăm cele întâmplate și mergem înainte! De aceea, astăzi suntem aici, pentru a explica ce s-a întâmplat, întrucât în urma situației generate de război, imaginea Glasspandoor a avut de suferit.

O altă problemă evidențiată în părerile despre Glasspandoor care sunt negative a fost întârzierea livrării termopanelor, a tâmplăriei PVC cu sticlă termopan sau tripan care se realiza pe bază de comandă, produse cu dimensiuni atipice, altele decât cele disponibile în stoc cu ridicare sau livrare imediată. Și aici suntem datori cu o explicație.

Afacerea Glasspandoor a prins contur repede și ne-am făcut remarcați pe piață prin seriozitate și profesionalism, clienții care au apelat la produsele și serviciile noastre s-au înmulțit. Având însă o producție relativ mică, iar numărul de comenzi fiind unul foarte mare, am apelat la colaborări cu diverse fabrici pentru a putea onora fiecare comandă. Din păcate, ne-a scăpat din vedere faptul că valorile noastre nu sunt valabil generale pentru toate afacerile. Termenele promise nu au fost respectate și astfel au apărut întârzierile, implicit recenziile de „bine”. Acum dăm din casă, suntem în proces de achiziție a unei linii de producție semi-automate care va scurta timpul dintre momentul plasării comenzii și livrare.

Deși părerile despre Glasspandoor sunt mult mai mult pozitive decât negative, ne-am simțit datori să explicăm ce s-a întâmplat și care este povestea din spatele review-urilor negative. Înțelegem că unele dintre ele pot pune pe fugă potențialii clienți, însă sperăm ca sinceritatea noastră să îi ajute să își schimbe părerea. Pentru clienții mulțumiți de produsele și serviciile noastre, ne cunoașteți și ați călcat pragul cu încredere în business-ul nostru. Apoi ați revenit. Ne înclinăm în fața voastră. Dragi potențiali clienți noi, o să vă spunem și vouă ce le-am spus lor: suntem serioși și livrăm calitate, din toate punctele de vedere.

Cu deosebită considerație, echipa Glasspandoor.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Cum să planifici o conferință reușită

Publicat

pe

De

Chez Odette

Când vine vorba de găzduirea unei conferințe, pot exista mai multe motive pentru care ați dori să faceți acest lucru. Poate că doriți să creați o oportunitate de rețea pentru afacerea sau industria voastră. Poate că lucrați într-o firmă și doriți să atrageți clienți noi sau potențiali. Sau poate că doar cauți o modalitate de a educa oamenii despre un produsul sau serviciu pe care compania pentru care lucrați îl oferă.

Indiferent de motiv, găzduirea unei conferințe poate fi o modalitate excelentă de a vă atinge obiectivele. Dar înainte de a putea găzdui o conferință de succes, trebuie să planificați ceva din anumite aspecte. Iată câteva lucruri de care trebuie să țineți cont atunci când vă organizați evenimentul:

Alegerea locului potrivit

Atunci când planificați un eveniment, alegerea locului potrivit este esențială. Locul de desfășurare dă tonul evenimentului și îl poate face memorabil sau din contră, îl poate strica. Iată câteva sfaturi pentru a găsi locul potrivit:

– înainte de a începe să căutați locații, trebuie să știți ce tip de eveniment plănuiți și care este bugetul. Acest lucru vă va ajuta să restrângeți căutarea și să evitați pierderea timpului în locații care nu se încadrează în gama voastră de prețuri sau nu se potrivesc nevoilor voastre.

– luați în considerare publicul. Locația pe care o alegeți ar trebui să fie potrivită pentru publicul vostru. Dacă găzduiți un eveniment corporativ sau de bussiness veți dori să alegeți un loc cu o atmosferă profesională.

– puneți o mulțime de întrebări! Personalul locației poate fi o resursă excelentă atunci când vine vorba de alegerea spațiului potrivit și are adesea ani de experiență în planificarea evenimentelor.

Alegerea mâncării

Când planificați o conferință, una dintre cele mai importante decizii de luat este ce mâncare să se servească. Participanții la conferință vor aprecia o varietate de opțiuni sănătoase și gustoase. Iată câteva sfaturi pentru a alege hrana potrivită:

  1. Începeți prin a vă gândi la public. Ce fel de alimente le plac de obicei? Ce ar fi cel mai probabil să mănânce?
  2. Alegeți alimente sănătoase și sățioase. Alegeți snack-baruri, sandvișuri, salate și fructe în loc de gustări dulci sau mese grele.
  3. Optați pentru alimente care sunt ușor de preparat și care pot fi servite rapid. Acest lucru vă va ajuta să evitați orice întârzieri sau probleme cu servirea alimentelor în timpul conferinței.
  4. Asigurați-vă că există suficientă varietate în meniu, astfel încât fiecare să găsească ceva care îi place.

Cea mai bună modalitate de a avea gustări proaspete și gustoase este să apelați la o firmă care oferă servicii de bufete pentru conferințe. O patiserie care vă oferă serviciul bufet conferință într-un mod mai deosebit este chezodette.ro. Aici veți descoperi gustări savuroase și proaspete la un preț corect.

Alegerea vorbitorilor

Când planificați o conferință, este important să selectați vorbitorii potriviți. Vorbitorii pe care îi selectați pot face din conferință un succes sau din potrivă, o pot strica. Ei dau tonul și oferă conținutul. Vrei să te asiguri că selectezi vorbitori care au cunoștințe în domeniul lor și care vor implica audiența.

De asemenea, doriți să vă asigurați că vorbitorii sunt relevanți pentru publicul vostru. Dacă găzduiți o conferință de tehnologie, nu doriți să invitați un vorbitor care este expert în managementul afacerilor. Atunci când selectați vorbitori, este important să vă gândiți cine va atrage audiența voastră. Vrei oameni care sunt informați și implicați.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

De ce ar trebui să țineți cont atunci când planificați o nuntă

Publicat

pe

De

Olla

Acum că v-ați logodit, este timpul să începeți să vă planificați nunta. Aceasta poate fi o sarcină descurajantă, dar cu puțină organizare și gândire anticipată, puteți face procesul mult mai ușor pentru voi. Iată câteva sfaturi pentru a începe:

Alegerea unei date

Când vine vorba de alegerea unei date pentru nunta voastră, există câteva lucruri pe care va trebui să le luați în considerare. Primul lucru la care va trebui să vă gândiți este în ce sezon vreți să aveți nunta. Acest lucru va ajuta la determinarea disponibilității locațiilor și a altor furnizori.

Un alt lucru la care să vă gândiți este lista de invitați. Dacă aveți o listă mare de invitați, va trebui să alegeți o dată care să nu intre în conflict cu nicio sărbătoare majoră sau alte evenimente. De asemenea, va trebui să vă asigurați că există suficient timp între momentul în care oaspeții sunt invitați și data nunții, astfel încât aceștia să poată face aranjamente de călătorie.

În cele din urmă, va trebui să țineți cont de propriul vostru program. Asigurați-vă că data pe care o alegeți nu intră în conflict cu niciun angajament important de muncă sau personal.

Flori și decor

Când vine vorba de aranjamente florale, există atât de multe opțiuni din care să alegeți. Puteți opta pentru un aspect tradițional cu flori albe sau puteți amesteca diferite culori pentru a crea un afișaj mai vibrant. Dacă sunteți în căutarea unei senzații mai naturale, luați în considerare utilizarea florilor care cresc în zona voastră. De exemplu, flori sălbatice sau trandafirii.

Indiferent ce tip de flori alegeți, asigurați-vă că țineți cont de dimensiunea locației. Nu vrei ca aranjamentele să fie prea copleșitoare sau prea mici. De asemenea, gandeste-te si la tipul de decor care va fi folosit in alta parte in nunta. Dacă aveți multă dantelă și țesătură, poate doriți să rămâneți cu aranjamente simple pentru a nu concura cu celelalte detalii.

Fotografii și video

Când vine vorba de vă imortaliza ziua cea mare, aveți câteva opțiuni: fotografii, video sau o combinație a celor două. Iată ce oferă fiecare opțiune:

Fotografie: Un fotograf bun va surprinde momentele importante din ziua nunții voastre, de la pregătirea miresei până la primul dans. Fotografii oferă de obicei un album sau printuri ale fotografiilor precum și copii digitale.

Video: Cei care se ocupă de partea video, vor putea surprinde mult mai în detaliu atmosfera și emoțiile din ziua nunții. Din cadrele surprinse aceștia vă vor crea un film memorabil pe care îl puteți viziona ori de câte ori doriți să retrăiți acele emoții unice.

Mâncare și băutură

Când vine vorba de mâncare de nuntă, cuplurile au o mulțime de opțiuni. Unele cupluri aleg să aibă un bufet, în timp ce altele aleg să o masă așezată. Indiferent de opțiunea pe care o alegeți, există câteva lucruri la care va trebui să vă gândiți. Mai întâi, decideți câte feluri doriți. Apoi, decideți ce tip de mâncare doriți pentru fiecare fel. Dacă aveți un bufet, asigurați-vă că aveți suficientă varietate pentru ca toată lumea să găsească ceva care îi place. Dacă optați pentru o masă așezată, asigurați-vă că meniul este potrivit pentru toată lumea.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Exclusiv21 de ore inainte

Ziua când patru polițiști și-au încălcat jurământul de credință și au scuipat în obrazul statului de drept!/O faptă, trei sancțiuni

Comisia a decis  să trimită României o scrisoare de punere în întârziere, acordându-i un termen de patru luni pentru a...

ExclusivO zi inainte

Samsung prezintă Galaxy Z Flip4 și Galaxy Z Fold4: Cele mai versatile dispozitive ce schimbă modul de interacțiune cu smartphone-urile

Samsung depășește așteptările cu cea de-a patra generație de pliabile aducând productivitate crescută, noi opțiuni de personalizare și experiențe FlexCam...

Exclusiv2 zile inainte

Vor fi propusi spre retinere si trimisi in judecata doi patroni „smecheri” de la doua societati care au participat la „Catastrofa ecologica din Prahova”

Suntem deja la jumătatea anului, iar guvernanții încă se joacă de-a ”baba oarba” cu drepturile angajaților din sectorul de ordine...

Social3 zile inainte

6 Beneficii ale uleiului de canabis pe care trebuie să le cunoști

Când vine vorba de proprietățile curative ale canabisului, majoritatea oamenilor se gândesc la THC, componenta psihoactivă care te face să...

Exclusiv3 zile inainte

Legaturi periculoase: Primarul Andrei Volosevici, bugetul local, BLUE PLANET SERVICES S.R.L., Solid Waste Operation SRL, Bogdan Niculescu, IPJ Prahova si crima organizata (II)

Incisiv de Prahova publica, azi, primul episod din serialul „Legaturi periculoase: Primarul Andrei Volosevici, bugetul local, BLUE PLANET SERVICES S.R.L.,...

Robor Robor
Social4 zile inainte

3 soluții pentru a scăpa de ROBOR

● Ce este ROBORUL? ROBOR este abreviere de la Romanian Interbank Offered Rate și  este unul dintre indicii de referință...

Pareri despre Glasspandoor Pareri despre Glasspandoor
Afaceri4 zile inainte

Păreri despre Glasspandoor – Impactul războiului asupra mediului de afaceri

Întrucât în mediul online au apărut anumite păreri despre Glasspandoor care sunt false, exagerate şi chiar rău intenționate, am scris acest articol...

Exclusiv4 zile inainte

Legaturi periculoase: Primarul Andrei Volosevici, bugetul local, BLUE PLANET SERVICES S.R.L., Solid Waste Operation SRL, Bogdan Niculescu, IPJ Prahova si crima organizata (I)

Incisiv de Prahova publica, azi, primul episod din serialul „Legaturi periculoase: Primarul Andrei Volosevici, bugetul local, BLUE PLANET SERVICES S.R.L.,...

Exclusiv5 zile inainte

BATAIE DE JOC/130 de mii de ploieșteni au rămas fără apă caldă datorita primarului Andrei Volosevici care nu a achitat si refuza sa achite facturile emise pentru serviciul prestat deja de catre Termoficare Prahova S.A.

Pentru că participarea la formele de protest anunțate la finalul anului 2021 a fost sub nivelul pe care organizațiile sindicale...

Exclusiv6 zile inainte

Domnul primar o joaca doar politic si se opune/Soluţia apei calde e în ograda lui Volosevici!

Nasul edilului (Albu Catalin de la Politia Locala Ploiesti) isi promoveaza imaginea sa si a Politiei Locale Ploiesti prin falsuri...

ExclusivO săptămână inainte

CET Brazi trebuia să trecă în administrarea Primăriei încă din 2019!/Soluţia apei calde e în ograda lui Volosevici!/Vocabular de „mahala”

Problema furnizării apei calde în municipiul Ploieşti nu ar fi existat dacă o hotărâre din anul 2019 ar fi fost...

ExclusivO săptămână inainte

Edilul Andrei Volosevici ne propune o administratie plina de falsuri si uz de fals/Documente

Nasul edilului (Albu Catalin de la Politia Locala Ploiesti) isi promoveaza imaginea sa si a Politiei Locale Ploiesti prin falsuri...

ExclusivO săptămână inainte

Val de ironii și critici in timpul conferinței de presă halucinante si manipulatoare sustinuta luni seară de primarul Andrei Volosevici, după ce orașul a rămas fără apă caldă

Audierea politistilor de frontiera de la Vama Moravita, care au fost trimisi in judecata in baza unor asa-zise dovezi adunate...

UncategorizedO săptămână inainte

TCL își continuă parteneriatul de succes prin care Inspiră Excelență în sport

 Partener global FIBA  Federația Internațională de Baschet București, 2 august 2022 – TCL Electronics, unul dintre principalii jucători din industria TV...

SportO săptămână inainte

Academia Victor Hănescu lansează campioni

Este deja binecunoscut faptul că de-a lungul anilor la Academia Victor Hănescu s-au lansat campioni, la toate categoriile de vârstă....

Exclusiv2 săptămâni inainte

ITM Prahova a dat dreptate ziarului nostru/Albu Catalin de la Politia Locala Ploiesti nu a respectat OUG 99/2000 si HG 580/2000

La data de 22.07.2022, Incisiv de Prahova publica articolul: „Chitrosul de la conducerea politiei locale interpreteaza, din nou, legea”. Chitrosul...

Top Știri ALBA