Connect with us

Uncategorized

TCL vine cu vești importante și cele mai recente inovații la CES 2023

Publicat

pe

Cel mai nou home theatre, noi dispozitive mobile, gama smart home și un anunț oficial îndelung așteptat

20 decembrie, 2022   TCL, unul dintre cei mai mari producători de dispozitive electronice de consum și printre principalii jucători din industria TV la nivel mondial, va participa și în 2023 la CES, cel mai influent eveniment de tehnologie din lume, ce va avea loc în Las Vegas. Compania va susține cu această ocazie o conferință de presă în cadrul căreia va face un important anunț oficial și va expune produse din toate categoriile brandului, menite să facă viața mai plăcută pentru utilizatori.

Participanții la CES 2023 sunt invitați să viziteze standul de 1.600 mp al TCL din cadrul Central Hall, Las Vegas Convention Center, pentru a explora designul, caracteristicile și funcționalitatea celor mai recente dispozitive mobile și de home theatre din portofoliul brandului.

Vizitatorii vor avea, de asemenea, oportunitatea de a experimenta toată gama de produse smart home ale TCL. Zone speciale din cadrul expoziției vor include și posibilitatea testării tehnologiilor QLED și Mini LED, de referință în industrie. În plus, cei interesați vor avea la dispoziție o zonă dedicată gamingului, dar și posibilitatea de a afla mai multe despre colaborările TCL cu vedete globale din lumea sportului.

Vizitați TCL la standurile #16915 – #16937, Central Hall, Las Vegas Convention Center, în perioada 5-8 ianuarie 2023. Conferința de presă a TCL va avea loc pe 4 ianuarie, la ora locală 13.00 (23.00, ora României). Detalii despre transmisia live regăsiți mai jos.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

Publicat

pe

De

București, 15 aprilie 2023 – Agenția de creație DDB România anunță semnarea primei campanii de imagine a Grupului Public Power Corporation (PPC) pe plan local, în contextul preluării business-ului Enel în România și rebrandingului acestor companii prezente în România.

În octombrie 2023, Grupul PPC – lider regional in domeniul energiei în sud-estul Europei și una dintre cele mai dinamice companii regionale de energie – fondat în 1950 și listat la Bursa de Valori din Atena, a anunțat achiziția business-ului Enel în Romania. Finalizarea acestei tranzacții a reprezentat un eveniment de referință pentru strategia de creștere a PPC, prin achiziționarea unui portofoliu semnificativ de proiecte regenerabile (deopotrivă finalizate și în curs de dezvoltare), dar și a operațiunilor de distribuție și furnizare a energiei electrice din România, precum și a celor de servicii energetice avansate și de mobilitate electrică.

Campania de imagine, semnată de agenția DDB România, aduce în prim-plan libertatea clienților de a-și dezvolta propriile viziuni, obiceiuri și dorințe privind utilizarea energiei furnizate de companiile Grupului PPC. Spoturile acestei campanii prezintă o serie de povești diferite ce au ca numitor comun diversitatea modurilor în care protagoniștii aleg să utilizeze serviciile și produsele PPC.

„În provocarea lansată, am avut în vedere să poziționăm PPC ca pe un challenger de status-quo pe piața locală de energie, dar și de brand care iese din tipare și privește spre viitor și nevoile reale ale oamenilor. Astfel, ne-am propus să dezvoltăm o platformă creativă, care să aducă la viață această poziționare într-un mod sincer și responsabil, în acord cu ceea ce consumatorii de astăzi așteaptă de la compania lor de energie, punând accent pe libertatea de a ne crea propriile reguli și de a ne exprima personalitatea”, punctează Roxana Țâmpău, Managing Director DDB România, agenție care semnează campania de rebranding.

În doar patru luni, echipa noastră și partenerii creativi au transformat o idee îndrăzneață în realitate, prin lansarea campaniei ‘Energie pentru orice’. Acest efort comun a demonstrat angajamentul profund și munca asiduă a colegilor noștri, consolidându-ne promisiunea de a fi alături de clienții noștri într-un mod autentic. Acest rebranding nu este doar o schimbare de imagine, ci o reflexie a dorinței noastre de a le da clienților energia și susținerea de a-și trăi viața așa cum le este mai bine, marcând un pas important spre viitorul pe care îl construim împreună”, declară Oana Gherasim, Director de Comunicare al companiilor PPC în România.

„În pregătirea terenului noii platforme de comunicare, am decis să pornim de la voci autentice: de la oameni. Drept urmare, am pornit în demersul strategic de la un research, curioși să aflăm felul în care energia le influențează viața. Printre răspunsurile primite s-a remarcat o idee: simplă, dar profundă, care emană emoție și capacitatea de a vibra pentru oameni diferiți. Și anume, că energia este un element esențial, iar noi ne dorim ca ea să ne susțină propriul joc, ca o mână invizibilă, pentru a continua să ne trăim viața, oricare ar fi ea”, adaugă Luciana Cucoanes, Head of Strategy DDB România.

Așa s-au născut platforma de comunicare și sloganul campaniei: ”Energie pentru orice”. PPC devine, astfel, un observator atent, care respectă intimitatea și deciziile consumatorilor săi, gata să intervină atunci când i se solicită sau când este nevoie, de exemplu, în tranziția mai rapidă către energia verde.

„Într-o categorie în care multe branduri își asumă diferite roluri de experți și sfătuiesc oamenii referitor la cum să folosească energia, noi am simțit că oamenii nu au nevoie de încă o astfel de abordare. Ei vor doar să știe că furnizorul lor de energie îi susține în orice demers și activitate, oricât de atipică ar părea ea. Așa că am construit o campanie jucăușă, în care am plasat PPC într-un rol de observator care nu se întreabă ce faci cu energia pe care ți-o furnizează, ilustrând astfel atât varietatea gamei de produse și servicii PPC, axate spre energie sustenabilă, cât și diversitatea naturii umane. Pentru că ceea ce consumatorii își doresc, de fapt, este o continuitate și o facilitare în derularea neîntreruptă a vieții lor cotidiene, dar și a vieții planetei”, susține Roxana Niță, Creative Director al DDB România.

Sloganul campaniei transmite ideea că fiecare client PPC găsește soluțiile potrivite pentru stilul de trai, necesitățile sau dorințele sale, indiferent de alegerile făcute. Sloganul sintetizează energia ca fiind o alegere personală, transformând Grupul PPC într-un partener viabil, pe termen lung, îndeosebi prin prisma soluțiilor de energie regenerabilă pe care le furnizează.

Perioadă de derulare a campaniei: 10 aprilie – 30 mai 2024

Medii și canale de comunicare: TV, digital / Social Media, outdoor, radio, magazine, drop mailing, proiecte speciale

Campania “Energie pentru orice” a fost realizată prin efortul comun al următoarelor echipe:

Echipă DDB România

Roxana Memetea – Managing Partner

Luciana Cucoanes – Head of Strategy

Roxana Niță – Executive Creative Director

Roxana Țâmpău – Managing Director

Ana Tanasa – Senior Art Director

Maria Matei – Senior Copywriter

Liviu Antonescu – Senior Designer

Alexandru Matei – Senior Print Producer

Marian Mihăilescu – Senior DTP

Andreea Matei – Account Director

Echipă PPC

Oana Gherasim – Communications Director

Eleodor Ghenoiu – Head of Brand, Advertising and Content Management

Ioana Stirbulescu- Burlacu – Advertising, Brand Strategy and Content Management Coordinator

Alina Boca – Advertising, Brand Strategy and Content Management Specialist

Alexandru Murărescu – Advertising, Brand Strategy and Content Management Specialist

Echipă Media Investment:

Crina Bibicu – Media Director

Carla Nicu – Senior Media Executive

Marius Zaharescu – Media Manager

Alexandra Enea – Digital Media Director

Dana Pupu – Digital Media Manager

Ana Mocanu – Digital Media Planner

Andrei Kiss – Digital Media Specialist

Casă de producție: Multimedia Est

Regizor: Bogdan Moldoveanu (Hypno)

DOP: Alexandru Dorobanțu (ATE)

Producător: Dragoș Potop

Fotograf: Ionuț Macri

Despre PPC

PPC este cea mai importantă companie de utilități electrice din Europa de Sud-Est, cu activități în domeniul producerii, distribuției, operării rețelei și vânzării de produse și servicii energetice avansate în Grecia, România și Macedonia de Nord. PPC are o capacitate totală instalată de 10,7 GW, constând în instalații termale, hidro și surse de energie regenerabilă cu o producție anuală totală de peste 20TWh, în timp ce în rețele, baza totală de active reglementate se ridică la aproximativ 4,3 miliarde de euro. Grupul PPC este principalul furnizor de energie electrică din Grecia și România, deservind 8,7 milioane de clienți în total, oferindu-le peste 35TWh de energie și o gamă largă de produse și servicii energetice. Compania a fost fondată în 1950 și este listată la Bursa din Atena din 2001. În România, companiile din grupul PPC deservesc 3,1 milioane de clienţi pe segmentele de furnizare şi distribuţie, iar divizia de producție a energiei din surse regenerabile deține o capacitate instalată de aproape 600 MW în 13 parcuri eoliene și fotovoltaice, ceea ce reprezintă 2% din producția de energie electrică a României.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Samsung Electronics ocupă locul întâi pe piața globală de semnalistică digitală pentru al 15-lea an consecutiv

Publicat

pe

De

Samsung își consolidează poziția de lider pe piață, după un deceniu și jumătate de performanțe remarcabile, înregistrând vânzări

București, România – 12 aprilie 2024 – Samsung Electronics Co., Ltd. a anunțat astăzi că a fost desemnat pentru al cincisprezecelea an consecutiv cel mai mare producător de semnalistică de către firma de cercetare de piață Omdia, reconfirmându-și astfel poziția de lider în piața globală a semnalisticii digitale.

Conform datelor Omdia, în 2023, Samsung nu doar că a dominat piața globală a semnalisticii cu o cotă de piață de 33%, dar a și vândut peste 2 milioane de unități – un număr record pentru companie.

Poziționarea noastră pe primul loc pe piața globală a semnalisticii timp de 15 ani consecutivi reflectă angajamentul nostru ferm față de inovație și capacitatea noastră de a răspunde cerințelor în schimbare ale pieței și ale clienților noștri. Vom continua să aducem valoare clienților noștri prin furnizarea de dispozitive specializate, soluții și servicii adaptate nevoilor lor variate”, a declarat Hoon Chung, Vicepreședinte Executiv al Diviziei Visual Display, din cadrul Samsung Electronics.

Samsung Electronics aduce în mod constant pe piață produse de semnalistică adaptate diverselor nevoi ale mediului de afaceri.

  • The Wall este primul ecran modular din lume cu tehnologie micro LED. Datorită formatului său modular, The Wall le permite utilizatorilor să ajusteze dimensiunea, raportul și forma ecranului în funcție de preferințe și modalitatea de utilizare.
  • Smart Signage oferă o senzație excelentă de imersiune datorită profilului său ultra-subțire și designului uniform al ramelor.
  • Semnalistica pentru exterior este adaptată piețelor sportive, de referință și stațiilor de încărcare a vehiculelor electrice. Ecranele din portofoliul de semnalistică pentru exterior sunt concepute pentru a asigura o vizibilitate clară în orice condiții meteorologice.
  • Samsung Interactive Display este o tablă electronică optimizată pentru piața educațională, care pune instrumente educaționale la îndemâna profesorilor și studenților.

Extinderea gamei de produse The Wall este demonstrație a inovațiilor și a tehnologiei de vârf ale Samsung. Produsele precum The Wall All-in-One și The Wall for Virtual Production au fost alese de clienți pentru conveniența lor excepțională și pentru scenariile de utilizare unice, în timp ce The Wall a fost selectat ca display preferat pentru hoteluri de lux precum Atlantis The Royal din Dubai și Hilton Waikiki Beach din Hawaii.

Supremația Samsung în industria semnalisticii digitale se datorează angajamentului companiei față de inovație în produse și servicii. De exemplu, introducerea în luna ianuarie a primului display Micro LED transparent din lume a fost remarcată de experți din industrie ca fiind următoarea generație de ecrane comerciale, primind recunoașteri precum „Cel mai uimitor LED” și „Cel mai bun ecran transparent” din partea outletului de știri AV din America de Nord, rAVe.

Introducerea recentă a platformei Samsung Visual eXperience Transformation (VXT) demonstrează în continuare angajamentul Samsung față de inovația în domeniul display-urilor. Această platformă nativă în cloud combină conținutul și operațiunile de semnalistică la distanță pe o singură platformă sigură, oferind servicii și soluții care depășesc sfera hardware-ului și asigurând o funcționare și gestionare fără cusur pentru utilizatori.

Privind în viitor, piața globală a semnalisticii este pregătită pentru o creștere rapidă, cu o creștere anuală estimată de 8%, ceea ce ar duce la o dimensiune proiectată a pieței de 24,6 miliarde de dolari până în 2027, în creștere față de 14 miliarde de dolari înregistrate în 2020.

Despre Samsung Electronics Co., Ltd.

Samsung inspiră lumea și modelează viitorul cu idei și tehnologii transformative. Compania redefinește lumea televizoarelor, smartphone-urilor, dispozitivelor purtabile, tabletelor, electrocasnicelor, sistemelor de rețea și soluțiilor de memorie, Sistem LSI, producției de semiconductori și soluțiilor LED, oferind o experiență conectată fluentă prin ecosistemul său SmartThings și colaborarea deschisă cu partenerii. Pentru ultimele știri, vizitați Samsung Newsroom la adresa news.samsung.com/ro.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

LOGITECH G lansează tastatura pentru gaming PRO X 60 cu tehnologie KEYCONTROL Compactă și proiectată pentru a câștiga

Publicat

pe

De

București — 9 aprilie 2024 — Astăzi, Logitech G, brand din portofoliul Logitech și principal inovator în tehnologii și echipamente pentru jocuri, lansează Logitech G PRO X 60 LIGHTSPEED Gaming Keyboard, o tastatură profesională compactă care eliberează spațiu valoros pentru a satisface nevoile în evoluție ale jucătorilor profesioniști.

Jucătorii PRO din Esports caută mereu cele mai noi și mai bune echipamente pentru a-și îmbunătăți jocul.  Folosirea unei tastaturi cu dimensiune redusă la 60% a devenit o opțiune din ce în ce mai populară printre profesioniști deoarece lasă mai mult spațiu pentru mișcările dinamice ale mouse-ului necesare pentru competiții FPS la nivel profesionist. O tastatură cu dimensiuni reduse este mai ușor de poziționat în spațiul de competiție pentru performanță maximă și este, de asemenea, mai ușor de transportat de către jucători la turnee.

„PRO X 60 se potrivește perfect pentru jucătorii care au nevoie de o tastatură care se poate adapta la orice configurație. De asemenea, este foarte ușor de transportat atunci când călătoriți. Îmi place.” a spus Michaela ‘mimi’ Lintrup, G2 Esports, Valorant.

Una dintre limitările tastaturilor cu format mai mic este lipsa unor taste critice de care au nevoie unii jucători profesioniști. Pentru a rezolva acest lucru, PRO X 60 introduce o nouă tehnologie inovatoare, KEYCONTROL, pentru a oferi jucătorilor capacități de personalizare cu mult peste ceea ce oferă o tastatură standard.

„Avem mulți ani de experiență în proiectarea și dezvoltarea de tastaturi pentru și împreuna
cu jucătorii profesioniști”, a declarat Brent Barry, head of Esports și PRO Series la Logitech G. „Prin colaborarea noastră cu jucătorii, am adunat informații importante care au jucat un rol cheie în designul PRO X 60 și au evidențiat necesitatea tehnologiei KEYCONTROL. Această nouă tastatura are tot ce și-ar putea dori un jucător profesionist: formă compactă și portabilitate, combinate cu noi tehnologii avansate, toate concepute pentru a le oferi echipamentul și performanța de care au nevoie pentru a câștiga.”

KEYCONTROL a fost dezvoltat pentru a extinde capacitățile tastaturii dincolo de cele ale unei tastaturi standard full size.  KEYCONTROL este un instrument ușor de utilizat, cu activare în G HUB, care oferă jucătorilor mai multe opțiuni de personalizare, permițându-le să atribuie până la 15 funcții pe o tastă și să își customizeze tastatura în funcție de propriul stil.  Atunci când este combinat cu G-SHIFT, o caracteristică avansată pe care jucătorii o pot atribui aproape oricărui buton (cum ar fi un buton lateral al mouse-ului), utilizatorii pot activa un nou layer de taste și pot avea acces rapid la orice tastă sau comandă.

„Îmi place tastatura PRO originală, dar acum că jocul meu a evoluat, am vrut ceva mai mic pentru a permite mai mult spațiu pe desktop pentru mouse, fără a pierde toate funcțiile cheie”, a spus Emma „Emy” Choe, FlyQuest RED, Counter Strike 2, „Acum că am PRO X 60 cu KeyControl, am mai mult spațiu pentru flick shots, și asta în timp ce îmi pot personaliza tastele, astfel încât să nu ratez nici o funcționalitate. Abia aștept să folosesc PRO X 60 în competiții.”

PRO X 60 oferă, de asemenea, performanța și fiabilitatea de încredere ale tehnologiei wireless LIGHTSPEED de la Logitech G. LIGHTSPEED wireless a fost proiectat pentru a fi la fel de rapid ca o conexiune prin cablu, dar și extrem de puternic, chiar și în cele mai dificile medii.

Când un jucător profesionist concurează la un turneu, este înconjurat adesea de mii de oameni care folosesc diverse dispozitive generatoare de RF și diverse rețele. Logitech testează LIGHTSPEED într-o cameră fără ecou de ultimă generație care generează interferențe de radiofrecvență pentru a se asigura că protocolul wireless LIGHTSPEED funcționează impecabil. Jucătorii profesioniști pot avea încredere că mișcările lor vor fi înregistrate cu precizie, permițându-le să performeze la maximum.

„Este foarte important să ai o conexiune fiabilă și rapidă atunci când concurezi pentru că iți dorești să ai cel mai mic decalaj posibil atunci când te afli într-un scenariu competitiv. A avea o conexiune wireless foarte rapidă poate face diferența dintre a câștiga și a pierde”, a declarat Evan „Verhulst” Verhulst, TSM, Apex Legends

PRO X 60 este disponibil cu comutatoare GX Optical atât în ​​configurații tactile cât și liniare, oferind o acționare mai rapidă decât comutatoarele mecanice standard pentru un stil de joc

accelerat. Spre deosebire de comutatoarele mecanice, GX Optical acționează prin puterea luminii, trimițând instantaneu comanda dată.

Caracteristicile suplimentare ale tastaturii PRO X 60 includ:

  • Taste PBT Dual-shot PBT
  • Iluminare RGB LIGHTSYNC
  • Comutator mod de joc
  • Rolă de volum și comenzi media
  • Bluetooth
  • Adaptor LIGHTSPEED 2:1
  • Geantă de transport

Preț și disponibilitate

PRO X 60 LIGHTSPEED Wireless Gaming Keyboard este disponibilă în variantele de culoare negru și alb, pe LogitechG.com și piața locală la un preț de vânzare cu amănuntul recomandat de 999 RON. Pentru mai multe informații, vizitați LogitechG.com.

Despre PRO series

Seria Logitech G PRO este o gamă premiată de căști, mouse-uri și tastaturi de calitate profesională concepute conform specificațiilor stricte ale celor mai buni gameri din lume. Proiectate prin programul Logitech Collaboration, produsele din seria PRO includ caracteristici și inovații atent selectate pentru a atinge performanța oferind în același timp confortul care îl cer jucătorii profesioniști.

Despre Logitech G

Logitech G, o marcă Logitech, este lider global dedicat în întâmpinarea nevoilor jucătorilor și creatorilor cu hardwares, softwares și soluții premiate. Produsele Logitech G includ tastaturi, mouse-uri, căști, mouse pad-uri, produse de simulare cum ar fi volane și simulatoare de zbor, camere web, lumini, microfoane și soluții specializate de mobilier; realizate prin design inovator, tehnologii avansate și o pasiune profundă pentru comunitățile de gameri și creatori.

Logitech îi ajută pe toți oamenii să-și urmeze pasiunile și se angajează să facă acest lucru într-un mod pozitiv pentru oameni și planetă. Fondată în 1981 și cu sediul în Lausanne, Elveția, Logitech Internațional este o companie publică elvețiană listată la SIX Swiss Exchange (LOGN) și la Nasdaq Global Select Market (LOGI). Mai multe informații despre Logitech G pot fi găsite pe logitechG.com,  company blog or @LogitechG.

###

Logitech și alte mărci Logitech sunt mărci comerciale sau mărci comerciale înregistrate ale Logitech Europe S.A. și/sau ale afiliaților săi în S.U.A. și alte țări. Toate celelalte mărci comerciale sunt proprietatea deținătorilor respectivi. Pentru mai multe informații despre Logitech și produsele sale, vizitați site-ul web al companiei la www.logitech.com

 

 

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Exclusiv5 ore inainte

Consilierii de integritate din unitati nu sunt mai degraba un fel de „nulitati recompensate”? – Ziarul Incisiv de Prahova

Ultimii doi ani au scos la lumina slabiciunile Directiei Siguranta Detinerii si Regim Penitenciar, din cadrul Administratiei Nationale a Penitenciarelor,...

Afaceri8 ore inainte

Îți încetinește GPL-ul mașina? Afla de ce si ce influenta are.

Instalațiile moderne pe gaz – în special cele de la un producător de încredere – sunt dispozitive sigure și stabile,...

Uncategorized10 ore inainte

Agenția de creație DDB România semnează prima campanie de imagine a grupului de companii PPC din România

București, 15 aprilie 2023 – Agenția de creație DDB România anunță semnarea primei campanii de imagine a Grupului Public Power...

Exclusiv12 ore inainte

Mașini noi, cu livrare rapidă, direct de pe Autovit.ro.

Peste 1200 de oferte, 30 de mărci cu garanție de până la 7 ani și motorizări eligibile pentru Programul Rabla...

ExclusivO zi inainte

EVADARILE DIN PENITENCIARELE ROMANESTI, INSTITUTII IN SUBORDINEA MINISTERULUI JUSTITIEI, O AMENINTARE LA ADRESA SIGURANTEI NATIONALE !? – Ziarul Incisiv de Prahova

Ultimii doi ani au scos la lumina slabiciunile Directiei Siguranta Detinerii si Regim Penitenciar, din cadrul Administratiei Nationale a Penitenciarelor,...

ExclusivO zi inainte

B.D.G. Import își extinde portofoliul prin parteneriatul cu William Grant & Sons

D.G. Import a încheiat 2023 cu o cifră de afaceri de 365 milioane lei Compania estimează că veniturile generate de...

Afaceri2 zile inainte

Servicii Profesionale de Acoperișuri în Austria

ML Dachdecker este partenerul de încredere pentru soluții complete de acoperișuri în Austria. Cu o echipă experimentată și calificată, ne...

Exclusiv2 zile inainte

Conexiuni adevărate: Heineken® și Bodega lansează “The Boring Phone”

Heineken® și brand-ul american și retailer-ul Bodega au lansat „The Boring Phone” care își propune să ajute oamenii să realizeze...

Exclusiv2 zile inainte

La East European Comic Con, viitorii artiști vizuali primesc feedback relevant de la ECHO School

București, 17 aprilie 2024 – ECHO School, primul program de facultate în dezvoltarea jocurilor video din România, anunță participarea sa...

Exclusiv2 zile inainte

Un distins cetățean european cu drepturi și libertăți a tăiat anvelopa unei mașini de poliție. – Ziarul Incisiv de Prahova

De aproape un an, scandalul WHITE TOWER tine prima pagină a ziarelor locale și naționale, dar autoritățile par a închide...

Exclusiv3 zile inainte

WHITE TOWER (XXXI – a)/Sub protectia politistilor corupti, gruparea de criminalitate economico-financiar organizata (din dosarul WHITE TOWER) a pus „laba” si pe Termo Ploiesti!/Cum au picat pe interceptări și cine plimba stick-ul cu caietul de sarcini cu preturi gata aranjate …? – Ziarul Incisiv de Prahova

Scandalul WHITE TOWER este departe de a se termina prea curând. Procurorii fac audieri pe bandă rulantă, iar surse judiciare...

Exclusiv3 zile inainte

Expoziția de design „Newfound Equilibrium” a Samsung va fi prezentată la Milan Design Week 2024

Expoziția va oferi vizitatorilor o experiență imersivă, care descrie într-un mod artistic filosofia de design a Samsung România, București –...

Eveniment4 zile inainte

OnePlus inaugurează primul punct de prezentare a produselor și lansează OnePlus Watch 2, cel mai nou ceas inteligent din portofoliu

*Vizitatorii pop-up store-ului pot beneficia de reduceri de până la 700 de lei la produsele OnePlus disponibile pe oppostore.ro București,...

Exclusiv4 zile inainte

WHITE TOWER (XXXI)/Modalitatea cum pseudo-ziarisul narcoman, santajist si spagar, Catalin Stavri, locotenenul procurorului „Portocala” a incercat sa il pacaleasca pe procurorul de caz, dupa ce primise MITA mai multe apartamente, prin sotia si mama sa – Ziarul Incisiv de Prahova

Scandalul WHITE TOWER este departe de a se termina prea curând. Procurorii fac audieri pe bandă rulantă, iar surse judiciare...

Afaceri5 zile inainte

Compresor cu surub RSX 10/500, 380V – comercializat de Toolsboxservices

În lumea industriei, un compresor cu surub reprezintă inima unei operațiuni eficiente și fiabile de producție de aer comprimat. Și...

Exclusiv5 zile inainte

Breaking News/Dupa ce a fost bătut cu simț de răspundere, coruptul putinist „Capitan la 15 ani”,  a stabilit un nou record mondial la…fuga – Ziarul Incisiv de Prahova

Astfel, acesta s-a prezentat tot cu ifose de smecher și a facut avansuri sexuale la mai multi participanti, motiv pentru care...

Top Știri ALBA