Samsung Electronics România, în parteneriat cu pentruanimale.ro, primul petshop online din România, aduce tehnologia prietenoasă cu animalele de companie mai aproape de proprietari
București, România – 17 martie 2023 – În contextul în care cererea pentru tehnologia prietenoasă cu animelele de companie este în continuă creștere, Samsung Electronics își propune să aducă o parte dintre soluțiile sale inovatoare mai aproape de proprietarii de animale de companie din România. Aproape două treimi (63%) dintre respondenții studiului PetLiving 2022 consideră că animalele lor de companie le influențează deciziile priviind stilul de viață și achizițiile pe care le fac. Astfel, 52% consideră că a lua în considerare nevoile proprietarilor de animale ar trebui să fie un standard atunci când vine vorba de dispozitive sau aparate în casele inteligente.
În acest sens, Samsung Electronics România, împreună cu pentruanimale.ro, primul petshop online din România cu o vechime de 16 ani în piața de pet care, își propun să aducă în prim-plan poveștile oamenilor alături de prietenii lor patrupezi, dar și unele dintre cele mai prietenoase produse și servicii Samsung pentru animale.
Un trai fericit și sănătos pentru animale și oameni deopotrivă
Colaborarea deschisă cu parteneri din diferite industrii este esențială atunci când vine vorba despre inovație tehnologică, iar Samsung demonstrează cu fiecare ocazie importanța pe care o au parteneriate puternice în a contribui la îmbunătățirea vieții consumatorilor. Pentru a crea cele mai bune experiențe pentru clienții săi, compania și-a unit forțele cu pentruanimale.ro, o companie românească fondată din dorința unui medic veterinar, Ana-Maria Morar (Amia), de a combina iubirea pentru animale cu pasiunea pentru programare.
Samsung și pentruanimale.ro au în comun dorința de a schimba viața animalelor de companie și a proprietarilor lor deopotrivă, prin creșterea gradului de conștientizare cu privire la nevoile individuale ale fiecărui animal (și implicit, ale fiecărei gospodării) și oferirea resurselor de care proprietarii au nevoie pentru a adresa aceste nevoi.
Mai mult de jumătate dintre persoanele intervievate în studiul PetLiving 2022 consideră că tehnologia poate contribui la bunăstarea animalelor de companie (56%), la menținerea lor active (56%), la îmbunătățirea sănătății (52%) și la reducerea anxietății de separare (52%).
“Rezultatele studiului Pet Living 2022 confirmă importanța sporită pe care o are tehnologia în viața noastră și cum reușește ea să vină în întâmpinarea stilului nostru de viață. Pentru că urmărim să adresăm nevoile specifice ale proprietarilor de animale de companie în ziua de astăzi, am căutat un partener cu expertiză în zona de Pet Care. Prin această colaborare, am urmărit să atingem două aspecte importante. Primul pas a fost transpunerea tehnologiei pet-friendly în beneficii concrete pentru iubitorii de animale. Continuăm cu dezvoltarea unei ocazii de interacțiune cu proprietarii de animale de companie, prin care să asigurăm o comunicare directă între ei și brand. Astfel, am deschis un dialog cu posesorii de animale și i-am provocat să interacționeze direct cu noi pe Social Media.”, declară Simona Panait, Director de Marketing Samsung România & Bulgaria.
,,Colaborarea cu Samsung ne onorează. Valorile comune legate de asigurarea unei vieți mai bune pentru animalele de companie, care au devenit membrii activi ai familiei, ne determină să considerăm acest parteneriat un pas înainte în atingerea obiectivului de a crea o societate mai bună.”, menționează Ana-Maria Morar, fondatoarea pentruanimale.ro.
Curățenie impecabilă, până la ultimul fir de păr
Produsul vedetă al parteneriatului este aspiratorul vertical Samsung Bespoke Jet™, cu 10 ani garanție la motorul Digital Inverter. Aspiratorul este gândit în mod special în jurul nevoilor reale pe care le au proprietarii de animale în fiecare zi. El are o putere de 580W, care este pusă și mai mult în valoare prin intermediul periilor speciale pentru curățarea părului de animale de care dispune. Acestea curăță eficient până la ultimul fir:
peria Jet Dual, pentru suprafețe moi (covoare și mochete), cu un tambur din fibre țesute și unul din cauciuc;
peria Slim, din fibre țesute care protejează de zgârieturi suprafețele dure (parchet și gresie);
peria Pet motorizată cu peri de cauciuc și sistem anti-încurcare, eficientă în curățarea părului de animale de pe suprafețe mai mici, canapea, mobilier sau din mașină.
Toate modelele Bespoke Jet™ dispun de stația unică de colectare All-in-one Clean Station™ care, în timp ce aspiratorul se încarcă, colectează eficient până la 99,999% din praful fin. În plus, sacul de praf anti-bacterian inhibă dezvoltarea bacteriilor în procent de 99,9%, fără ca utilizatorul să fie nevoit să atingă părul sau murdăria aspirată.
,,Pentru noi, o casă inteligentă, conectată, este gândită în jurul vieții de zi cu zi a consumatorilor noștri, viață care implică și animalele lor de companie. Tocmai de aceea, investim în dezvoltarea de tehnologii care aduc, cu adevărat, plus valoare și care permit produselor noastre să îndeplinească mai multe roluri în același timp, în beneficiul oamenilor, dar și animalelor pe care le dețin”, precizează Oana Dănilă, Head of Product Management Digital Appliances Samsung Electronics România & Bulgaria.
Tehnologia Samsung gândită pentru animalele de companie se regăsește și în alte produse, cum ar fi aspiratorul robot Jet Bot AI+ care poate reda, într-un mod securizat, imagini video din interiorul casei atunci când prietenul patruped rămâne acasă, folosind camera frontală și funcția Remote Monitoring.
În același timp, siguranța animalelor de companie este prioritară pentru proprietari, iar cu ajutorul Galaxy SmartTags, care pot fi prinse de zgarda animalului de companie, proprietarii își pot localiza cu ușurință patrupedele, folosindu-se de smartphone și de platforma SmartThings.
two naughty puppies looking sorry for themselves
Undă verde la năzdrăvănii pentru blănoșii casei, cu Samsung și pentruanimale.ro
Samsung și pentruanimale.ro vor să descopere cine sunt cele mai năzdrăvane animale de companie: câinii sau pisicile? Posesorii de câini sau pisici sunt, astfel, încurajați să posteze pe contul lor de Instagram o imagine sau un video care relevă cea mai mare năzdrăvănie făcută de animalele lor de companie.
kitten playing with toilet paper
Pentru a intra în concurs, participanții trebuie să posteze imaginea sau video, să dea tag @Samsung România și @pentruanimale.ro și să folosească #SamsungxPentruanimale și #BespokeCat sau #BespokeDog, în funcție de prietenul patruped.
În cadrul concursului, prin tragere la sorți, vor fi acordate:
Premii săptămânale: 6 vouchere oferite de pentruanimale.ro: 1x 150 lei | 2x 100 lei | 3x 50 lei
Premiul cel mare: un aspirator din gama Bespoke Jet™
Concursul se derulează în perioada 13 martie – 14 aprilie. Pentru mai multe detalii, accesați pagina de concurs.
Despre Samsung Electronics Co., Ltd.
Samsung Electronics inspiră oamenii și creează viitorul prin tehnologii și idei. Compania redefinește lumea televizoarelor, pe cea a smartphone-urilor, a dispozitivelor purtabile, a tabletelor, a electrocasnicelor digitale, a sistemelor de rețea și memorie și a ecranelor profesionale. Pentru cele mai noi informații, vizitați Samsung Newsroom România la http://news.samsung.com/ro.
Despre pentruanimale.ro
pentruanimale.ro este primul petshop online din România, cu o vechime de 16 ani, apărut din dorința unui medic veterinar, Ana-Maria Morar (Amia), de a combina iubirea pentru animale cu pasiunea pentru programare. În cei 16 ani de activitate, pentruanimale.ro a livrat peste 1 milion de comenzi direct la ușa posesorilor de animale. Filozofia pentruanimale.ro este schimbarea vieții animalelor de companie prin creșterea gradului de conștientizare în rândul proprietarilor cu privire la nevoile individuale ale fiecărui animal. În acest sens, fiecare departament al companiei exista cel puțin un medic veterinar pentru a asigura că pentruanimale.ro răspunde complet nevoilor animalelor de companie.
easySales: Perioada Valentine’s Day, 1 și 8 martie a crescut coșul de cumpărături online la 244 de lei; categoriile preferate sunt Casă și bucătărie, Electronice, Artă și hobby
În perioada 14 februarie – 14 martie 2024, valoarea medie a coșului de cumpărături a crescut la 244 de lei, față de 207 lei cu un an în urmă
București,28 martie 2024– Românii au cheltuit, în medie, mai mult pentru comenzile online plasate între 14 februarie și 14 martie 2024, iar valoarea coșului mediu a ajuns la 244 de lei în acest an, în creștere de la cei 207 lei înregistrați în aceeași perioadă din 2023, potrivit datelor easySales înregistrate de la magazinele din platforma proprie de eCommerce.
„Românii au făcut achiziții – și, deseori, cadouri – cu o valoare semnificativ mai mare decât anul trecut, în această perioadă în care femeile și mamele au fost în prim-plan. Datele noastre arată că oamenii au achizitionat cel mai des, online, produse din categoriile Casă și bucătărie, Electronice, Artă și hobby. Imediat în afara podiumului au urmat categoriile Frumusețe și îngrijire personală, alături de Grădină și aer liber”, a declarat Ciprian Cazacu, CEO și co-fondator easySales.
Valoarea medie a coșului din perioada 14 februarie – 14 martie 2024 o depășește și pe cea a întregului an 2023, care a atins, în perioada ianuarie-decembrie, 237 de lei.
Ca număr al comenzilor online înregistrate în perioada menționată, Top 10 al categoriilor de eCommerce arată astfel:
Casă și bucătărie, 60546
Electronice, 48412
Artă și hobby, 24926
Frumusețe și îngrijire personală, 24459
Grădină și aer liber, 20839
Fashion și bijuterii, 15944
Birotică, 13051
Sport, 11621
Produse de consum și uz casnic, 9321
Jocuri și jucării, 8810
Începând din Valentine’s Day, până în 13 martie 2024, numprul comenzilor efectuate prin intermediul marketplace-urilor a crescut semnificativ, la 240.236, față de 159.378 cu un an înainte.
Și numărul comenzilor internaționale a avut o creștere mai mult decât dublă, de la 23.038 în perioada de primăvară din 2023, la 48.636 în 14 februarie – 14 martie 2024.
Despre easySales
easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată.
Printre inovațiile care stau la baza evoluției easySales se numără și soluții avansate de automatizare, concepute să eficientizeze gestionarea operațiunilor eCommerce. Un exemplu concret este capacitatea platformei de a automatiza printarea documentelor necesare comenzilor, cum ar fi facturile și AWB-urile, ce permite utilizatorilor să imprime automat documentele comenzilor, direct din interfața easySales. Utilizatorii pot integra acest pas în propriile procese de automatizare personalizate, simplificând procesul de gestiune a comenzilor și minimizând riscul de eroare umană.
Soluția easySales a fost desemnată finalistă a concursului Uipath Automation Award în luna Octombrie 2021 și, în mai 2022, a devenit finalistă în programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltării accelerate și extinderii start-up-urilor cu potențial din Europa, ce pot să consolideze ecosistemul de eCommerce cu soluții de automatizare. Recent, evoluția easySales a fost recunoscută prin distincția Gold Award în cadrul finalei InnovX Scale Up Accelerator. Mai multe informații sunt disponibile pe www.easy-sales.com pe facebook și linkedin.
București, 27 martie, 2024: Cu obiectivul de a aduce soluții și sprijin unei generații aflate în căutarea direcției și a echilibrului, UP Generation anunță lansarea programului „Life Skills Pro”, un program de mentorat pentru adolescenții și tinerii cu vârste cuprinse între 16 și 25 de ani. Având o abordare inovatoare, acest program oferă oportunități practice de învățare și aplicare a abilităților de viață esențiale.
Ultimul deceniu a fost marcat de schimbări rapide și provocări complexe la nivel global, iar noua generație de tineri se confruntă cu un mediu extrem de dinamic și imprevizibil. Anxietatea și incertitudinea au devenit aspecte cotidiene ale vieții lor, pe măsură ce se adaptează la transformări socio-economice, tehnologice și culturale fără precedent.
Un studiu realizat de Insights PulseZ arată că 7 din 10 tineri au nevoie urgentă de îndrumare pentru dezvoltarea abilităților de viață esențiale pentru a-și construi o fundație solidă atât la nivel personal, cât și profesional. În acest context, a prins contur Life Skills Pro, primul program de mentorat din România care vine în întâmpinarea nevoilor tinerilor cu o soluție inovatoare și profund transformatoare.
Creat și gândit de Monica Florea, antreprenor cu o vastă experiență în conducerea de business-uri antreprenoriale românești, Life Skills Pro se distinge ca fiind singurul program de mentorat din România care, în doar 6 luni, îi echipează pe tineri cu abilitățile vitale pentru viață.
„În experiența mea profesională de 25 de ani, am trăit și am văzut nevoia acută a tinerilor de a înțelege direcția lor, de a se integra în mediile profesionale și sociale, de a fi acceptați așa cum sunt și de a găsi un teren fertil pentru viitorul lor. Am simțit dorința lor de a învăța și de a se dezvolta, dar și fricile și nesiguranțele pe care le au. Din toate acestea s-a așezat misiunea mea pentru tineri – care azi se numește UP Generation si care are rolul de a contribui la cresterea unor generatii responsabile, echilibrate, pregatite pentru viață și aliniate cu propriile aspirații”, a declarat Monica Florea, Fondator UP Generation.
Life Skills Pro este un program complet de dezvoltare și antrenament al abilităților de viață, conceput special pentru tinerii cu vârste între 16 și 25 de ani. Fundamentat pe un model de învățare experiențială, interactivă și direct aplicabilă, programul propune o abordare practică, oferind participanților exerciții, exemple și scenarii din viața reală, ajustate la nevoile specifice ale acestora.
Programul a fost testat într-o formă pilot, unde au participat 14 tineri cu vârste între 16 și 24 de ani cu scopul de a adapta sesiunile cât mai aproape de nevoile reale ale tinerilor. Feedback-ul participantilor a fost remarcabil, ilustrând impactul profund al programului asupra dezvoltării personale și profesionale.
„Cu ocazia participării la acest program, am învățat să îmi recunosc emoțiile și sa ma confrunt cu gândurile iraționale. Am învățat sa comunic mai structurat și eficient cu oamenii de langa mine, dar și sa ascult, sa îmi concentrez atenția asupra vorbitorului și sa ma implic în conversație pe tot parcursul ei. Mi-a folosit foarte mult când am învățat să dau feedback, cum sa fie sincer, cum sa spun ce ma deranjează într-un mod elegant, fără sa ma cert. In concluzie, am învățat la 16 ani ce alți oameni învață poate într-o viață, acumulând informații și educație pentru provocarile care vor urma”, a declarat Flaviana Sandu,16 ani, elevă liceu.
Life Skills Pro se desfășoară în două etape principale: o fază inițială de învățare în sala de experiențe, urmată de o etapă de antrenament individual cu mentorii. Această structură permite o experiență de învățare completă și o adaptare la nevoile specifice ale fiecărui tânăr.
Echipa de traineri este alcătuită din profesioniști recunoscuți în diverse domenii, toți uniți de misiunea de a ghida și susține tinerii în călătoria lor de autodezvoltare: Monica Florea, Owner & Trainer de business, Johanna Croci, Designer Educational & Trainer, Aida Ivan, Psihoterapeut & Coordonator program vocațional, Andreea Ravas, Designer Educational & Trainer și Traian Moldoveanu, Trainer educational. Acestora li se alatura mentorii care vin din zona de business, antreprenori si profesionisti in domeniile lor.
Pe 30 martie, va avea loc la București o sesiune demonstrativă a programului, oferind o oportunitate unică tinerilor interesați să descopere din interior dinamica și beneficiile acestui parcurs transformativ. De asemenea, părinții sunt bineveniți să participe, având posibilitatea să înțeleagă mai bine modul în care se desfășoară programul, să cunoască echipa și să adreseze întrebări. Înscrierile se pot face completând formularul disponibil pe acest link.
Pentru mai multe informații despre Life Skills Pro și platforma educatională UP Generation, vizitați www.upgeneration.ro.
Despre Up Generation
UP Generation reprezintă o inițiativă educațională dedicată liceenilor, studenților și absolvenților universitari, având ca scop principal oferirea instrumentelor, resurselor și cunoștințelor necesare pentru construirea unui viitor prosper și a unei vieți împlinite. Înființat de Monica Florea, UP Generation își propune să contribuie la dezvoltarea noii generații, învățându-i să navigheze prin provocările vieții cu înțelepciune și curaj.
Samsung Electronics îmbunătățește experiența utilizatorilor pe o gamă largă de dispozitive Galaxy prin lansarea actualizării One UI 6.1*. Începând cu 28 martie, utilizatorii de Galaxy S23 Series, S23 FE, Z Flip5, Z Fold5, Tab S9 (5G) și Tab S9 (Wi-Fi) vor avea acces la noi modalități de comunicare, creativitate și productivitate cu Galaxy AI.
Odată cu această actualizare, Samsung marchează un pas semnificativ în democratizarea AI-ului pe telefoanele mobile, oferind o gamă mai largă de funcționalități care aduc plus valoare experienței utilizatorilor Galaxy de pretutindeni.
Atunci când călătorești în Paris și dorești să întrebi localnicii despre un restaurant autentic, poți să folosești funcția Interpreter pentru a depăși barierele lingvistice și pentru a purta conversații traduse în timp real. Apoi, poți folosi Live Translate** pentru a rezerva cu ușurință o masă la restaurant prin telefon datorită traducerii apelului în timp real.
Pe măsură ce te îndrepți către restaurant, cu ajutorul Circle to Search cu Google afli despre clădirile care îți ies în cale. Captează frumusețea orașului cu camera foto și folosește funcția Generative Edit*** pentru a a obține cea mai bună fotografie. În timp ce aștepți să mâncarea la restaurant, notezi lucrurile frumoase pe care le-ai văzut în oraș în Samsung Notes și utilizezi Note Assist**** pentru a-ți organiza jurnalul denumit „Excursie la Paris”. Acesta este doar un exemplu care îți arată că puterea AI-ului este cu adevărat nelimitată.
*Samsung nu face nicio promisiune, asigurare sau garanție în ceea ce privește acuratețea, completitudinea sau fiabilitatea rezultatelor furnizate de caracteristicile AI. Logarea în contul Samsung poate fi necesară pentru a utiliza anumite funcții AI Samsung.
**Live Translate necesită o conexiune la rețea și autentificarea în contul Samsung. Live Translate este disponibil doar în aplicația preinstalată Samsung Phone. Apelurile trebuie efectuate folosind apelantul nativ Samsung. Anumite limbi ar putea necesita descărcarea unui pachet lingvistic. Disponibilitatea serviciului poate varia în funcție de limbă. Precizia rezultatelor nu este garantată.
***Generative Edit necesită o conexiune la rețea și autentificarea în contul Samsung. Editarea cu Generative Edit duce la redimensionarea unei fotografii până la 12MP. Un identificator vizibil este suprapus pe imaginea rezultată la salvare pentru a indica faptul că imaginea este generată de AI. Precizia și fiabilitatea rezultatului generat nu sunt garantate.
****Pentru textul în Samsung Notes (între 200 și 4000 de caractere), este necesară autentificarea în contul Samsung și o conexiune la internet.