Exclusiv
Dosarul „Tetra” fabricat de procurorul, pe atunci, Negulescu Mircea, zis „Portocală, zis „Zdreanță” și autointitulat „distrugătorul de destine” – Ziarul Incisiv de Prahova

Unul dintre oamenii luați la țintă de gruparea din jurul fostului procuror Portocală a fost Cezar Stoichiciu, fost sef al CSM Ploiesti si sef de achiziții la Poliția Locală.Târât prin instanțe pentru niste dosare inventate, starea de sănătate a lui Stoichiciu a fost grav afectată dar nu s-a lăsat invins.
In fapt, acesta s-a si pensionat din cauza bolilor capatate in urma acestei hartuiri.
Timp de 8 ani, un proces demarat în urma unui dosar cu cântec pe baza achizițiilor publice efectuate la Poliția Locală Ploiești a fost amânat, discutat si lungit la nesfârsit. Asta și pentru faptul că „uneltele” de lucru ale procurorului exclus din magistratură, Negulescu Mircea, zis Portocală, zis Zdreanță, chemați ca martori în instanță, s-au contrazis în propriile minciuni în acest dosar „fabricat” doar din „fetișurile” față de Cristinel Toader, fost director al Poliției Locale Ploiești și Cezar Stoichiciu, fost șef la Achiziții în cadrul aceleiași instituții.După sentință, despre care nu vom vorbi în acest articol, Cezar Stoichiciu a depus plângeri împotriva martorilor mincinosi, care au denaturat adevărul, încercând să îi facă pe plac lui Mircea Negulescu.Plângerea lui a fost clasată, polițiști corupti din IPJ Prahova- ascultând ordinele lui Portocală. Doar că acum, la solicitarea primului procuror al Parchetului de pe lângă Judecătoria Ploieşti va reîncepe urmărirea penală în dosarul nr. 7176/P/2021 al Parchetului de pe lângă Judecătoria Ploieşti la data de 14.03.2023.
Din nefericire, un alt hartuit din acest dosar nu se va putea bucura de dreptate pentru ca a decedat. Aceasta caracatita nu are limite.
Cu alte cuvinte, doar un om haituit va avea sansa de a demonstra că a fost acuzat pe nedrept, iar santajul făcut de Portocală si gașca lui (inclusiv de „trompeta” utilizata de mafie aici) va putea fi scos la lumină.
Timp de 8 ani, un proces demarat în urma unui dosar cu cântec pe baza achizițiilor publice efectuate la Poliția Locală Ploiești si-a gasit soluția finală. Asta și pentru faptul că „uneltele” de lucru ale procurorului exclus din magistratură, Negulescu Mircea, zis Portocală, zis Zdreanță, chemați ca martori în instanță, s-au contrazis în propriile minciuni în acest dosar „fabricat” doar din „fetișurile” față de Cristinel Toader, fost director al Poliției Locale Ploiești și Cezar Stoichiciu, fost șef la Achiziții în cadrul aceleiași instituții.
Așadar, uneltele utilizate ca martori mincinoși, martori acoperiți sau înregistrările ambientale ilegale, în diverse dosare penale, pentru „fetișurile” neprocurorului Negulescu, apar și în acest caz.
Organul local de paznici comunitari, foști gardieni publici, actuali „polițiști locali” va muri încet, o moarte lentă, chinuitoare, mascată uneori de câteva patrulări anemice și fantomatice prin oraș, trimiterea pe străzi a unor autospeciale de la rutieră care mai dau drumul la girofaruri și sirene (“Nino- Nino”), nu pentru că ar avea vreo urgență, ci ca să vadă lumea Ploieștiului că mai există, sau de “prinderea în flagrant” a câtorva babe și moși amărâți care vând “neautorizat” mărar, cimbru, pătrunjel și alte verdețuri din grădina lor “în locuri neamenajate”, veniți săracii de pe la Bratasanca, Chitorani, Corlatesti, Fanari ori de aiurea, dând mai mulți bani la maxi-taxi, decât scot ei din vânzarea produselor. Asta doar sub coordonarea de exceptie a nasului edilului, Albu Catalin.
Reamintim ca, fostul director general TOADER CRISTINEL a formulat, cu bună credință, sesizare penală la organul judiciar competent cu nr. 6857 din 08.10.2013, înregistrată de Parchetul de pe lângă Judecătoria Ploieșți la nr. 16 din dată de 08.10.2013 din Registrul procurorului de serviciu.
Plângerea a fost făcută de fostul director general TOADER în numele instituției pe care o conducea, conținea datele și informațiile pe care i le prezentasera trunchiat și inexact foștii directori generali, VAIDA ADRIAN și TĂNASE DANIEL, precum și multe omisiuni cu rea credință pentru ascunderea adevărului și în dorința de a prezenta variante false ale situației de fapt, de către cei doi funcționari publici foști în funcții de conducere la nivelul Poliției Locale Ploieșți, privind încheierea și derularea contractului de achiziții publice a 120 terminale TETRA și a soft-ului AVL de la SC BARBY ROUTE SRL Brașov.
Plângerea penală a fost redactată de consilierul juridic MOCANU GABRIELA ISABELA la cererea lui VAIDA ADRIAN, care i-a solicitat acesteia SĂ NU-L NOMINALIZEZE ȘI PE EL PRINTRE PREZUMTIVII FĂPTUITORI.
Sesizarea penală a fost „documentată” de VAIDA ADRIAN (potrivit propriului interes).
Mai mult, VAIDA ADRIAN l-a însoțit pe directorul general TOADER CRISTINEL la parchet, plângerea penală fiind depusă la procurorul NEGULESCU MIRCEA la PCA Ploiești, conform unei discuții telefonice anterioare prin care s-a convenit că acesta să primească sesizarea penală, mai ales că se cunoștea bine cu VAIDA ADRIAN.
Chiar VAIDA recunoaște că nu l-a informat pe TOADER CRISTINEL, concret, cu această problema, iar pe TĂNASE DANIEL susține că l-a informat, dar nu „explicit”! (filă 6 a declartiei din 18.10.2018 de la dosarul cauzei despre care vorbim).
TOADER CRISTINEL a acționat în anul 2013 în maniera descrisă mai sus pentru a nu intră sub incidența art. 263 Cod penal anterior, „Omisiunea sesizării organelor judiciare” – (1) “Fapta funcţionarului public care, luând cunoştinţă de săvârşirea unei infracţiuni în legătură cu serviciul în cadrul căruia îşi îndeplineşte sarcinile, omite sesizarea de îndată a procurorului sau a organului de urmărire penală, potrivit legii de procedură penală, se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la 5 ani.
(2) Dacă fapta este săvârşită de către un funcţionar public cu atribuţii de conducere sau de control, pedeapsa este închisoarea de la 6 luni la 7 ani.”
De asemenea, acesta a respectat prevederile art. 2 alin. (2) din Legea nr. 155/2000 a poliției locale – “Poliția locală comunică, de îndată, organelor abilitate datele cu privire la aspectele de încălcare a legii, altele decât cele stabilite în competența să, de care a luat cunoștință cu ocazia îndeplinirii misiunilor și activităților specifice.”
În același registru, TOADER CRISTINEL a aplicat dispozițiile art. 21 din același act normativ de legislație primară, care prevede la alin. (1) – “În exercitarea atribuțiilor de serviciu, polițistul local este obligat:
- b)să respecte principiile statului de drept și să apere valorile democrației;
- c)să respecte prevederile legilor și ale actelor administrative ale autorităților administrației publice centrale și locale.”
Plângerea penală în numele Poliţiei Locale Ploiești (cu nr. 6857/08.10.2013, înregistrată la poziţia nr. 16/08.10.2013 din registrul procurorului de serviciu de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Ploieşți, pentru abuz în serviciu, delapidare şi fals şi uz de fals), s-a bazat pe existența unui prejudiciu de 485.404, 66 lei, stabilit de Camera de Conturi Prahova (Decizia nr. 6/23.03.2011) şi Curtea de Conturi a României (Încheierea nr. VI 253/09.06.2011), confirmate şi rămase definitive prin Decizia nr. 1006/01.04.2015 a Curţii de Apel Ploieşti (care a respins recursul funcţionarilor publici presupuși că au creat prejudiciul şi a menţinut Decizia nr. 1373/23.04.2014 a Tribunalului Prahova, prin care li s-a respins acţiunea în anularea actelor administrativ-fiscale ale Curţii de Conturi) şi irevocabile prin Decizia nr. 2035/15.07.2015 a Curţii de Apel Ploieşti, prin care s-a respins funcţionarilor publici nominalizați de VAIDA ADRIAN și TĂNASE DANIEL, contestaţia în anulare).
De altfel, în acest dosar, Poliția Locală nici nu s-a apărat pentru a prezența situația reală, consilierul juridic MOCANU ISABELA GABRIELA, în conivență cu VAIDA ADRIAN, nu a prezentat probe și nici nu s-a prezentat la judecată în căile de atac.
În ceea ce-i privește pe numiții VAIDA ADRIAN și TĂNASE DANIEL, se consideră că aceștia au înfrânt prevederile imperative ale art. 75 din Legea nr. 188/1999 privind statutul funcționarilor publici – “Încălcarea de către funcționarii publici, cu vinovăție, a îndatoririlor de serviciu atrage răspunderea disciplinară, contravențională, civilă sau penală, după caz”.
Această prevedere sancționatorie este raportată la art. 45, alin (1) din Legea nr. 188/1999 privind statutul funcționarilor publici – “Funcționarii publici răspund, potrivit legii, de îndeplinirea atribuțiilor ce le revin din funcția publică pe care o dețin, precum și a atribuțiilor ce le sunt delegate.” (s. n.) Or, cei doi, din calitatea de directori generali ai Poliției Locale, sunt potențial vinovați direct nu numai de producerea prejudiciului, de neurmarirea respectării contractului de achiziții publice și de nerecuperarea prejudiciului, inclusiv prin sesizarea organelor de urmărire penală, dar și de ascunderea tuturor acestora și a persoanelor cu adevărat vinovate față de noul director general, TOADER CRISTINEL, la preluarea mandatului de conducere și ulterior acestui moment.
Nici VAIDA, și nici TĂNASE, nu au întreprins niciun demers pentru reintrarea în legalitate, executarea contractului și recuperarea pagubelor, VAIDA ADRIAN apărându-se într-o notă puerilă în declarația din 18.10.2018 (filă 7): „AM ȚINUT INTERIMATUL 3 LUNI, TIMP INSUFICIENT PENTRU VREUN DEMERS”!!
La rândul sau, TĂNASE DANIEL, întrebat fiind „CÂND AȚI PREDAT LUI TOADER CRISTINEL MANDATUL DE DIRECTOR GENERAL, I-AȚI ADUS LA CUNOȘTINȚĂ SITUAȚIA LEGATĂ DE INEXISTENTA SAU NEFUNCTIONALITATEA SISTEMULUI SOFTWARE ACHIZIȚIONAT <DOAR PE HÂRTIE>?”, declară pe data de 21.02.2019 (ds. nr. 8519/105/2015 al Tribunalului Prahova, Secția penală), la filă 11, „NU AM PURTAT CU TOADER CRISTINEL DISCUȚII PE ACEST SUBIECT, NICI EU NU CUNOȘTEAM ÎN ACEL MOMENT SITUAȚIA!”
În esență, însă, situația de fapt și împrejurările adevărate referitoare la Contractul nr. 1916/02.08.2010 încheiat între Poliția Locală Ploieșți și SC BARBY ROUTE Brașov este următoarea:
După ce a preluat mandatul de director general pe data de 10.08.2012, TOADER CRISTINEL a cerut subordonaților referințe despre activitatea instituției, organigrama acesteia și informări privind problematica prioritară cu care se confruntă poliția. Din discuțiile avute cu directorul general adjunct VAIDA ADRIAN și cu fostul director general TĂNASE DANIEL (în secundar și cu MOCANU GABRIELA ISABELA, consilier juridic, SIMION MARIA, resurse umane), în prima lună de mandat a reușit să-și contureze câteva repere ale aspectelor cu care se confruntă instituția. Îndeosebi VAIDA și TĂNASE i-au explicat că se impune reorganizarea compartimentului de achiziții publice unde STOICHICIU era încadrat, acuzându-l că acționaeză „împotriva intereselor economice ale Poliției Locale”. Au mai arătat făptuitorii că el și IONESCU MARIANA sunt implicați în producerea unui imens prejudiciu adus Poliției Locale Ploiești, constatat la auditul activității pe anul 2010.
Ulterior, în ianuarie 2013, TOADER CRISTINEL a aflat că, pe rolul instanțelor de judecată din Ploieșți (Tribunal și Curte), există o cauză în care poliția locală a contestat raportul Curții de Conturi a României și pentru care VAIDA angajase inoportun și neeconomic o casă de avocatură (el semnând și ordinul de plata a onorariului), în condițiile în care instituția avea si are Serviciu Juridic. TOADER l-a chestionat pe VAIDA ADRIAN în legătură cu această problema și, întrebându-l de ce nu l-a informat complet și corect, acesta i-a răspuns că i-a ascuns adevărul deoarece se află și el implicat în această chestiune și i-a fost frică de răspundere civilă și penală.
Notă: Acesta a fost momentul când TOADER CRISTINEL a aflat despre existența unui Raport al Curții de Conturi, document pe care VAIDA și TĂNASE, în secundar și MOCANU GABRIELA ISABELA, i l-au ascuns.
În declarația dată pe 10.05.2018 de martorul TOADER CRISTINEL în dosarul de instanța nr. 1525/281/2017, pe parcursul cercetării judecătorești, acesta reconfirmă atitudinea neloială și nesinceră a lui VAIDA ADRIAN: „… ÎNTREBÂNDU-L PE VAIDA ADRIAN DE CE NU MI-A ADUS LA CUNOȘTINȚĂ MAI DEVREME ACEASTĂ PROBLEMĂ, ACESTA MI-A SPUS CĂ ESTE POSIBIL SĂ FIE ȘI EL VINOVAT, MOTIV PENTRU CARE A MAI LĂSAT TIMPUL SĂ TREACĂ”.
În acest context, VAIDA a glisat întreaga vinovăție în sarcina subalternilor, mințind că STOICHICIU ar fi cumpărat un soft care nu există și, astfel, sistemul de monitorizare și comunicare cu autospecialele poliției aflate în teren în misiune nu funcționează. TOADER a continuat investigarea problemei, convocandu-l în birou pe CHIFOR GEORGE IONUȚ, șeful structurii de Dispecerat, care i-a dat o informație ambiguă, respectiv că ar fi primit un calculator în care s-a introdus un CD și că „se mișcă ceva pe monitor”, iar VAIDA i-a sugerat să nu semneze niciun proces verbal.
Notă: CHIFOR GEORGE IONUȚ a semnat, totuși două procese verbale de predare primire: Procesul verbal de punere în funcțiune a serviciului de localizare în teren a terminalelor „Tetra” încheiat între Serviciul de Telecomunicații Speciale prin col. VASILE MARIAN (nr. 630604/06.05.2011) și Poliția Locală Ploieșți, prin CHIFOR GEORGE (nr. 1552/10.05.2011) și Procesul verbal de punere în funcțiune a serviciului de comunicații de buclă locală pentru aplicația de management a serviciului AVL încheiat între aceleași instituții prin CRIȘU SEBASTIAN de la STS (nr. 630580/29.04.2011), respectiv nr. 1480/05.05.2011 la Poliția Locală Ploieșți, prin CHIFOR GEORGE.
Înscrisurile nu au atestat, în realitate, că s-ar fi instalat și probat funcționarea sistemului AVL livrat de SC BARBY ROUTE SRL Brașov și pus la dispoziție de Poliția Locală Ploiești către STS, ci un cu totul alt soft, similar, dar proprietatea STS, montat de acesta temporar pentru probarea / testarea comunicațiilor cu stațiile „Tetra”.
VAIDA ADRIAN a fost tot timpul în cunoștință de cauză că furnizorul din Brașov nu a efectuat niciodată punerea în funcțiune a sistemului AVL recepționat, iar softul auxiliar / ajutător „Tractor Guard” nu a fost expediat cu cheile de activare (declarația din 18.11.2013).
În declarația de martor din 18.10.2018, dată în ds. nr. 1525/281/2017, VAIDA ADRIAN nu numai că își contrazice propriile declarații de la urmărirea penală, dar, (de la filă 3 până la filă 8), reușește să se contrazică singur de câteva ori în aceeași declarație.
Astfel:
– În declarația din 18.11.2013, susține că nu s-au livrat cheile de criptare, iar în declarația dată la urmărirea penală pe dată de 26 martie 2015 (ds. nr. 12092/P/2013 al Parchetului de pe lângă Judecătoria Ploiești), declara că au fost transmise instituției în cauză (n.n. – STS) pentru instalarea cheilor de criptare; în declarația din 18.10.2018, evita să răspundă la întrebări incomode („nu mai rețin exact”, „nu știu, probabil că…”, „nu îmi amintesc de această problemă…”, nu pot preciza dacă…”, „nu îmi amintesc, probabil…” etc.).
– Deși VAIDA ADRIAN a semnat „Procesul verbal de punere în funcțiune a serviciului de localizare în teren a terminalelor TETRA”, acesta oscilează flagrant în toate declarațiile date, afirmând, fie că ar fi fost pus în funcțiune sistemul AVL al lui SC BARBY ROUTE (dar cu unele deficiențe, ca de exemplu deconectarea stațiilor în anumite zone periferice ale Ploieștiului), fie că, ulterior, ar fi aflat că era împrumutat (în custodie) de la STS, deși inițial a declarat că nu cunoștea că sistemul ar fi fost al STS. Mai mult, întrebat fiind pe 18.10.2018 dacă „ESTE ADEVĂRAT CĂ URMARE UNOR DEFICIENȚE ALE SISTEMULUI AVL ACHIZIȚIONAT AȚI FOST NEVOIT SĂ ÎMPRUMUTAȚI UN SOFT DE LA STS”?, VAIDA ADRIAN răspunde dezarmant: „NU MAI REȚIN EXACT, ÎNSĂ DECLARAȚIA CORESPUNDE ADEVĂRULUI, AȘA CUM AM DAT-O LA MOMENTUL RESPECTIV”.
La revenirea directorului general TOADER CRISTINEL de la cursurile de perfecționare de la ANI-SRI, în septembrie 2013, VAIDA ADRIAN i-a relatat că a avut un conflict cu STOICHICIU CEZAR și că trebuie să-i comunice o informație despre acesta: că ar fi achiziționat „un soft care nu funcționează și nu a existat”, propoziție care denotă un nonsens, o fractură logică: ori nu a existat, ori a existat, dar nu a funcționat!
TOADER CRISTINEL, intrigat fiind de informațiile contradictorii culese din unitate despre acest soft, a decis să reia discuțiile despre această problema, intuind că a fost mințit de VAIDA, TĂNASE și MOCANU care au făcut inițial o cercetare administrativă pro causa și, după aproximativ un an, a stat de vorba despre problema acestei achiziții de terminale „Tetra” și a softului aferent și cu: STOICHICIU CEZAR DAN; IONESCU MARIANA, șef Serviciu Contabilitate la acel moment; BALACI CRISTIAN și cu un reprezentat al STS, în esență, concluziile sale fiind că:
- Sistemul hardware și software există și a fost achiziționat în condiții legale. A identificat înDispeceratul Poliției Locale Ploieșți serverul pe care a fost „încărcat” softul și o unitate de calcul cu un CD pe care era inscripționată mențiunea „AVL”; CD-ul a fost introdus în calculator, s-a deschis pe ecran o harta a Municipiului Ploiești cu niște puncte (locațiile autospecialelor PLP dotate cu terminale TETRA).
Acesta era softul AVL livrat de SC BARBY ROUTE Brașov, dar nu a fost implementat de STS din motive tehnice de securitate și de existența a unui litigiu cu firma din Brașov.
- STS nu a emis nicio adresa oficialăprin care să informeze PLP: despre motivele pentru care nu a implementat soft-ul livrat de SC BARBY ROUTE Brașov; 2. despre documentul în baza căruia a implementat soft-ul AVL proprietatea STS; 3. care sunt motivele pentru care, în cele două procese-verbale de punere în funcțiune încheiate cu PLP, STS nu a menționat/specificat că softul AVL este proprietatea sa, și nu a SC BARBY ROUTE SRL Brașov.
- VAIDAl-a mințit, l-a indus în eroare pe TOADER și i-a indicat vinovați pe STOICHICIU și IONESCU, deoarece „cei doi mi-au creat probleme înaintea venirii dv. în instituție”și că aceștia „M-au ținut de prost!”; VAIDA și-a cerut scuze față de TOADER, de STOICHICIU și față de celelalte persoane recunoscând că a minț
- Vinovați pentru neimplementarea sistemului AVL cumpărat de laSC BARBY ROUTE SRL Brașov, pentru neimplicarea în moderarea/ameliorarea contradicțiilor dintre STS și firma privată din Brașov și, finalmente, pentru nefuncționarea produsului achiziționat de Poliția Locală Ploiești pe procedura de achiziții publice, sunt funcționarii publici cu atribuții de conducere, cu competențe în luarea unor decizii urmare purtării unor discuții oficiale și, îndeosebi, ordonatorii de credite(VAIDA ADRIAN și TĂNASE DANIEL, foști directori generali), iar nu simpli funcționari de execuție, fără nicio prerogativa de conducere și decizie (IONESCU MARIANA, STOICHICIU CEZAR DAN sau BALACI CRISTIAN).
Iata ce harababura, ce haos, in patrimoniul si bugetul Politiei Locale Ploiesti au creat cei trei corifei VAIDA, MOCANU si TANASE !
Si pagubele de miliarde de lei sunt departe de a fi recuperate!!
Având în vedere și celelalte prejudicii produse de-a lungul anilor Poliției Locale Ploiești, NERECUPERATE NICI PÂNĂ ÎN PREZENT, văzând și ineficiența actuală a activității per ansamblu a efectivelor acesteia, cu greu ne abținem să nu le urăm de pe acum „Noapte bună!” și să-i atenționăm că ultimul care pleacă să stingă și lumina la sediu și în curte! Vom reveni cu o inregistrare audio din care reiese ca fata fostului director STS era angajata intr-o zona de interese ceea ce a determinat ca STS sa nu implementeze softul de la SC BARBY ROUTE SRL Brașov dar si despre preiunile unei directoare de la Politia Locala Ploiesti pentru a anula o licitatie, sens in care aceasta directoare inca in functie s-a deplasat la Brasov pentru a se „milogi” de reprezentantii firmei in cauza. (Cristina T.).
Nota Redactiei: Prezentul articol se bazeaza, ca de obicei, pe probe, respectiv: inscrisurile despre care am facut mentiuni in cuprinsul sau, copia sesizarii penale initiale formulata de Politia Locala Ploiesti (PLP) sub semnatura lui TOADER CRISTINEL, cu nr. 6857 din 08.10.2013; Declaratie de martor TOADER CRISTINEL; Declaratii de martor VAIDA ADRIAN; Declaratia de martor TANASE DANIEL; Procesele verbale incheiate intre STS si PLP; Adresa nr. 73/23.02.2011 a PLP catre STS, in atentia directorului g-ral. lt. ing. Marcel Opris; Declaratia de persoana vatamata-parte civila pe care inteleg STOICHICIU a dat-o in cauza; Audierea faptutuitorilor nominalizati, VAIDA ADRIAN si TANASE DANIEL; Alte inscrisuri pe care identificate de noi din surse deschise ca fiind utile cauzei si dovedirii nevinovatiei celor acuzati de VAIDA; Nota de relatii de la Politia Locala Ploiesti.
Așadar, uneltele utilizate ca martori mincinoși, martori acoperiți sau înregistrările ambientale ilegale, în diverse dosare penale, pentru „fetișurile” neprocurorului Negulescu, apar și în acest caz.
Primul martor mincinos – Chifor George, șef dispecerat Politia Locala Ploiesti
Col. Vasile Marian Ercuș, pe atunci șef la Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS), a declarat că știa de achiziția efectuată de Poliția Locală Ploiești, dar, la solicitarea factorilor de decizie ai instituției, a implementat un alt soft, fapt contrazis de documente. Vasile declarând că a primit „ordin”, să implementeze un alt soft, în afara celui achiziționat legal de către Cezar Dan Stoichiciu, în calitate de șef Achiziții la Poliția Locală Ploiești. Fără să specifice de unde a venit „ordinul”! Totuși, Vasile a mai declarat, sub jurământ, că acest soft era pe un anumit calculator pe care l-a indicat. Așadar, NU A EXISTAT prejudiciu din partea inculpatului Cezar Dan Stoichiciu, ci acest prejudiciu a fost cauzat din partea altor factori de conducere ai Poliției Locale Ploiești.
Colonelul Vasile a mai declarat că „soft-ul era instalat pe calculatorul existent la Dispeceratul Poliției Locale”, fapt nerecunoscut în dosarul de urmărire penală, întocmit de polițista Grigore Monica, cea care, curios sau dubios, l-a urmat pe așa-zisul procuror Negulescu, când acesta a „migrat” tactic de la Parchetul Curții de Apel la DNA.
Reamintim că, în luna februarie 2011, Poliția Locală a trimis o adresă către STS, prin care a cerut sprijin și consultanță tehnică de specialitate în vederea implementării unui serviciu AVL. Reprezentanții STS s-au deplasat la sediul Poliției Locale, unde au semnat Procesul Verbal din care reiese că softul a fost implementat și personalul a fost instruit.
La vremea respectivă, conform Procesul Verbal de mai jos, directorul interimar Adrian Vaida, Chifor George, șef dispecerat și reprezentantul STS au luat la cunoștință că softul era funcțional. Cu o singură omisiune: la momentul respectiv se implentase, de fapt, un soft al STS, nu achiziționat de către Poliția Locală din motive… necunoscute, la aceea vreme, întrucât nu a existat nicio corespondență între STS și Poliția Locală, din care să reiasă că softul achiziționat de Poliția Locală nu poate fi implementat din cauza unor probleme tehnice. În afară procesului verbal, STS nu a trimis nicio adresă. Din motive greu de înțeles, Vaida și Chifor au ascuns acest aspect, în loc să ia măsurile necesare pentru remedierea situației ivite.
Din declarațiile date în instanță, în mod clar (cu martori), reiese faptul că Adrian Vaida era conștient că el este de fapt făptuitorul și a ascuns această problemă, rugându-l pe Toader Cristinel să nu îl introducă în plângerea penală, mizând atunci pe protecția fostului procuror Negulescu.
Astfel, conducerea de atunci a Poliţiei Locale, (în interimatul deținut de directorul adjunct Adrian Vaida) în loc să ia măsurile necesare pentru implementarea softului deja achitat, a instalat un sistem software pus la dispoziţie de STS, cu titlu gratuit, însă provizoriu. Pe motivul că programul achiziţionat nu era compatibil cu sistemul de transmisiuni STS. Acest fapt s-a aflat abia după doi ani, când scandalul a ajuns în presa locală, STS dând un comunicat de presă față de situația creată. În acest răstimp, doar Adrian Vaida și Chifor George cunoșteau situația reală. Ulterior, reprezentanţii STS ar fi înştiinţat conducerea Poliţiei Locale că nu mai pot lăsa la dispoziţia instituţiei softul împrumutat în mod gratuit. Deși, potrivit declarației reprezentantului firmei Barby Route, Adrian Barbu, în prezența unei delegații STS s-au făcut probe și, paradoxal, softul achiziționat de Poliția Locală se afla pe una dintre cele două partiții ale serverului Poliției Locale. (vezi Minuta întâlnirii). Comisia de recepție din Poliției Locale nu avea atribuții pentru implementarea sistemului, fapt recunoscut și de Vaida în instanță.
Însă, după cum se vede și în documentul atasat, Adrian Vaida avizase procesul verbal prin care se „serviciul funcționează în parametrii normali și personalul Poliției Locale (…) a fost instruit.” Însă, potrivit declarației date în instanță, nu-și reamintea acest lucru. Un Proces Verbal semnat și de colonelul Vasile Marian. Adică cel care în fața organelor de cercetare, sub presiune sau nu, declara că „în ciuda eforturilor tehnice depuse de reprezentanții STS,sistemul AVL achiziționat de Poliția Locală Ploiești nu a putut fi pus în funcțiune”, în timp ce din Minuta întâlnirii reiese contrariul.
Mai mult, col. Vasile a recunoscut în instanță că „softul era instalat pe calculatorul existent la dispeceratul Poliției Locale” și a menționat că „terminalele TETRA corespundeau specificațiilor minime impuse de STS”, în timp ce în dosarul de cercetare declarase că „Pe stația de lucru destinată acestui scop nu era intalat niciun program.”
De aici se deduce că dosarul deschis de Negulescu, ca multe altele clasate, nu conținea probe reale, iar așa-zisele denunțuri au fost obținute sub presiune de la martori cu identitate protejată si/sau martori mincinosi.
Cititi si „De ce a ajuns Cezar Stoichiciu o victima a tandemului „Andrei Volosevici (inca, primar al Municipiului Ploiesti)- fin – Albu Catalin – nas (inca sef al Politiei Locale Ploiesti)”? AVC foarte GRAV!” – aici )
Reamintim ca, după achitare, în luna noiembrie 2021, Cezar Stoichiciu, unul dintre acuzaţii din dosarul TETRA a depus plângere penală împotriva tuturor martorilor, care au mers în faţa instanţei şi au denaturat, cu bună ştiinţă faptele.
Vă prezentăm câteva fragmente din plângerea penală aflată pe masa procurorilor ploieşteni. Vom reveni cu un caz halucinant prin care un alt politist local a fost executat, in anul de gratie 2024, cam pe aceeasi metoda, dupa ce a atras atentia ca Politia Locala Ploiesti incalca legea si isi aroga atributii ale Politiei Nationale! (Cerasela N.).
Reîncep cercetările într-un dosar inventat de fostul procuror Portocală
Afaceri
Cum să alegi una dintre cele mai apreciate florării online din Drobeta-Turnu Severin – Sfaturi și recomandări

Știm cu toții că florăriile online au devenit o prezență din ce în ce mai importantă în viața noastră, transformând modul în care oferim și primim flori. Pentru locuitorii din Drobeta Turnu-Severin, această evoluție aduce atât oportunități, cât și provocări în alegerea celui mai potrivit furnizor de servicii florale online.
Florile au avut întotdeauna puterea de a transmite emoții profunde, de a marca momentele importante din viața noastră, dar mai ales de a crea conexiuni și amintiri de neuitat. În acest context, alegerea florăriei online potrivite devine o decizie importantă, care poate influența semnificativ impactul gestului nostru.
Ca multe alte orașe din România, și Drobeta Turnu-Severin a făcut pasul spre digital în domeniul florăriilor. Comercianții locali de flori au înțeles necesitatea prezenței online, adaptându-și serviciile pentru a răspunde mai bine nevoilor moderne ale locuitorilor. Acest articol te va ajuta să navighezi prin ofertele existente și să iei decizia corectă atunci când ai nevoie de o florărie în Drobeta-Turnu Severin.
De ce este important să alegi cu grijă florăria online din Drobeta-Turnu Severin?
Achiziționarea florilor online vine cu numeroase avantaje pentru locuitorii din Drobeta Turnu-Severin. În primul rând, comoditatea de a comanda de acasă sau de la birou economisește timp prețios. Poți explora cu atenție toate opțiunile disponibile, compara prețuri și citi recenziile altor clienți pentru a lua cea mai informată decizie.
Mai mult decât atât, florăriile online oferă de obicei o gamă mai variată de aranjamente și buchete comparativ cu magazinele fizice tradiționale. Poți personaliza comenzile conform preferințelor tale și beneficia de servicii de livrare la domiciliu sau la adresa destinatarului.
Alegerea unei florării online nu este doar o decizie bazată pe preț. Este vorba despre încredere, calitate și profesionalism. O florărie online de încredere devine partenerul tău în momentele importante, asigurându-se că mesajul tău ajunge la destinatar exact așa cum ți-ai dorit. În Drobeta Turnu-Severin, unde relațiile personale și comunitatea joacă un rol important, acest aspect devine și mai relevant.
Ce face ca o florărie online să fie cu adevărat „perfectă”?
Perfecțiunea în domeniul serviciilor florale online nu se măsoară doar în frumusețea buchetelor sau în prețurile competitive. Este o combinație complexă de factori care include:
- Profesionalismul în gestionarea comenzilor;
- Calitatea și prospețimea florilor;
- Punctualitatea și fiabilitatea livrărilor;
- Capacitatea de a înțelege și satisface nevoile specifice ale clienților;
- Transparența în comunicare și prețuri;
- Adaptabilitatea la cerințele speciale.
În Drobeta Turnu-Severin, unde ritmul vieții îmbină tradiționalul cu modernul, o florărie online perfectă trebuie să înțeleagă și să se adapteze la specificul local, oferind servicii care să răspundă atât așteptărilor moderne, cât și valorilor tradiționale ale comunității.
Criterii esențiale în alegerea florăriei online
Reputația și experiența
Înainte de a plasa o comandă, este important să verifici reputația florăriei online. Caută recenzii pe Google, Facebook și alte platforme sociale. O florărie de încredere va avea în general un istoric solid de feedback pozitiv și va fi transparentă în privința activității sale. Experiența în domeniu este, de asemenea, un indicator important al profesionalismului.
Calitatea produselor și serviciilor
Calitatea florilor și prospețimea acestora sunt aspecte fundamentale. O florărie online serioasă va folosi flori proaspete și va avea sisteme eficiente de păstrare și livrare pentru a asigura că aranjamentele ajung în cele mai bune condiții la destinatar. Fotografiile produselor ar trebui să fie reale și actualizate frecvent.
Serviciul de livrare
Un aspect extrem de important pentru o florărie online este serviciul de livrare. Verifică următoarele aspecte:
- Zonele de acoperire în Drobeta Turnu-Severin;
- Timpul estimat de livrare;
- Costurile de transport;
- Opțiunile de livrare urgentă;
- Condițiile speciale de manipulare și transport.
Transparența prețurilor și modalitățile de plată
O florărie online profesionistă va afișa transparent toate prețurile, inclusiv costurile de livrare. Asigură-te că există multiple opțiuni de plată sigure:
- Plată cu cardul online;
- Transfer bancar;
- Plată la livrare (dacă este cazul);
- Sisteme moderne de plată (PayPal, Apple Pay etc.)
Serviciul clienți și comunicarea
Calitatea serviciului clienți poate face diferența între o experiență plăcută și una frustrantă. O florărie online bună va oferi întotdeauna:
- Răspunsuri prompte la întrebări;
- Consiliere în alegerea florilor;
- Asistență în procesul de comandă;
- Soluții rapide în cazul apariției problemelor.
Personalizarea și flexibilitatea
Posibilitatea de a personaliza comenzile este un avantaj major al florăriilor online. Verifică dacă florăria oferă:
- Opțiuni de personalizare a buchetelor;
- Adăugarea mesajelor personalizate;
- Posibilitatea de a include cadouri adiționale;
- Flexibilitate în modificarea comenzilor.
Garanții și politici de retururi
Este important să înțelegi politicile florăriei privind:
- Garanția de prospețime a florilor;
- Procedura în caz de nemulțumire;
- Politica de retur sau înlocuire;
- Soluționarea reclamațiilor.
Sfaturi practice pentru comandă
Pentru o experiență optimă, urmează acești pași:
- Planifică din timp comanda, mai ales pentru ocazii speciale;
- Verifică disponibilitatea florilor dorite;
- Citește cu atenție descrierile produselor;
- Confirmă adresa și detaliile de livrare;
- Păstrează dovada comenzii și detaliile de contact.
Despre Florăria Avantgarde
Florăria Avantgarde s-a remarcat în peisajul floristic din Drobeta Turnu-Severin prin serviciile sale de înaltă calitate și abordarea modernă a comerțului cu flori. Cu sediul pe Strada Traian nr. 12, această florărie îmbină cu succes prezența fizică tradițională cu serviciile digitale moderne.
Puncte Forte:
- Expertiză și Profesionalism
- Personal specializat în design floral;
- Aranjamente personalizate pentru orice ocazie;
- Focus pe calitatea și prospețimea florilor.
- Servicii Specializate
- Buchete pentru ocazii speciale;
- Decorațiuni pentru evenimente;
- Aranjamente pentru nunți;
- Design floral pentru evenimente corporate.
Cum se evidențiază Florăria Avantgarde?
- Abordare modernă
- Interfață online prietenoasă;
- Comunicare eficientă pe multiple canale;
- Adaptare rapidă la cerințele clienților.
- Calitatea serviciilor
-
- Flori proaspete și de calitate;
-
- Aranjamente florale deosebite;
- Livrare promptă și în condiții optime;
- Atenție la detalii în fiecare comandă.
-
- Experiența clientului
- Consiliere personalizată;
- Flexibilitate în personalizarea comenzilor;
- Serviciu client profesionist;
- Feedback constant și comunicare transparentă.
Alegerea unei florării online potrivite în Drobeta Turnu-Severin necesită atenție la detalii și cercetare prealabilă. Prin evaluarea aspectelor menționate mai sus și alegerea unui furnizor de încredere, poți avea certitudinea că florile comandate vor ajunge la destinație în condiții optime și vor aduce bucurie celor dragi.
O florărie online profesionistă va combina calitatea produselor cu servicii excelente de livrare și suport clienți, oferind o experiență de cumpărare plăcută și fără griji. Investește timp în research și alege un partener de încredere pentru comenzile tale de flori online.
Eveniment
Ursulețul care șoptește povești – cum prichindeii învață prin joacă, alături de prieteni de plus

A fost odată ca niciodată, că de n-ar fi fost, nu s-ar povesti… Într-o lume în care tabletele, telefoanele și jocurile digitale se îngrămădesc să cucerească copilăria, mai răsare, ca o rază de soare printre nori, o părticică de basm adevărat: jucăria de pluș. Nu una oarecare, ci una care prinde glas, se personalizează cu drag și devine prieten de nădejde pentru cel mic. Asta nu-i poveste cu zmei și feți-frumoși, ci una cu ursuleți care vorbesc, cântă și spun poezii, stârnind râsul cristalin al copiilor și bucuria părinților.
Când jucăria nu e doar jucărie, ci prieten și dascăl
Pe vremea copilăriei mele, mă jucam cu un băţ, o sfoară şi-o minge de cârpă, dar astăzi, prichindeii au norocul să aibă jucării care le vorbesc, le cântă şi chiar le spun „Noapte bună!” cu glasul mamei sau al tăticului. Ce să mai, e de parcă însuși Moș Ene a pus în ele o picătură de magie!
Jucăriile personalizate nu sunt doar un moft al vremurilor moderne, ci o punte între imaginație și realitate. Când copilul apasă cu mânuța pe burtica unui ursuleț, iar acesta îi recită o poezie sau îi cântă un cântecel, se deschide o lume în care învățarea vine firesc, ca o joacă de vacanță.
Cinci daruri neprețuite pe care le aduce o jucărie personalizată
Așezați-vă bine, dragii mei, și luați aminte: o jucărie personalizată, cum e ursulețul cu voce, nu vine cu mâna goală în casa voastră. Ea aduce cu sine comori de neprețuit pentru prichindel:
-
Dezvoltarea limbajului – Copilul aude cuvintele rostite clar, le repetă, le învață și le integrează firesc în vocabularul său. Mai ales dacă ursulețul îi recită poezia favorită sau refrenul de la „Un elefant se legăna”.
-
Stimularea emoțională – Când vocea mamei sau a bunicii vine din burtica unui pluș pufos, copilul se simte iubit, liniștit și în siguranță, chiar și când nu e nimeni prin preajmă.
-
Creativitate și imaginație – Jucăriile care vorbesc devin personaje din povești inventate de copil. Fiecare zi e o aventură nouă, în care ursulețul e ba cavaler, ba doctor, ba soră de grădiniță.
-
Rutine educative – Cu ajutorul înregistratorului audio, copilul poate fi ghidat în activitățile zilnice: „Spală-te pe dinți!”, „Strânge jucăriile!” – toate spuse cu blândețe, dar ferm.
-
Atașament și socializare – Ursulețul devine primul prieten adevărat, cel căruia îi încredințează secrete, îi spune povești și cu care învață să fie empatic și grijuliu.
Așa-i că nu-s vorbe în vânt, ci fapte care luminează copilăria?
Joaca e învățătură cu zâmbet pe buze
Zău așa, dacă m-ar fi întrebat cineva când eram mic de ce mă jucam de dimineața până seara, i-aș fi spus: „Pentru că joaca-i viață!” Și ce e mai frumos decât să înveți jucându-te?
Un ursuleț care spune „Bună dimineața, soarele meu!” poate transforma fiecare zi într-o poveste. Dacă îi adaugi și o pălărioară cu ciucuri sau o cămașă în dungi, atunci vorbim deja despre ursuleti pe placut tau, creați cu iubire și migală, exact cum își dorește fiecare copil.
„Tii, mamucă, ursulețul ăsta știe și să cânte!”
Așa a zis nepotul meu când a apăsat pe burtica ursulețului și din el s-a auzit glasul meu, cântându-i: „Nani, nani, puiul mamii…”. M-a privit cu ochii cât cepele și a râs în hohote. Ce bucurie mai mare pentru un copil decât să audă glasul celor dragi, chiar și când sunt la serviciu sau în altă cameră?
Prin sunete jucarii personalizate, orice gând bun, orice poezie sau cântecel se poate transforma în vocea magică a copilăriei.
Un ursuleț pentru fiecare suflet de copil
Nu există copil să nu fi îndrăgit vreodată un pluș, să nu fi adormit cu el în brațe, șoptindu-i secrete sau rugăciuni. Dar când acel pluș este făcut pe placul lui, cu hainuțe speciale și glas blând, devine mai mult decât jucărie – devine prieten de plus.
Și cum zicea bunicul meu: „Prieten bun e mai de preț ca o comoară în beci”. Ursulețul personalizat devine acel tovarăș de nădejde care aduce alinare, veselie și zeci de lecții în fiecare zi.
De la joc la viață – puntea nevăzută a copilăriei
Copiii nu știu să învețe cu de-a sila. Nici cu reguli ca la școală, nici cu predici. Ei învață cu inima, cu râsul și cu jocul. Asta face o jucărie personalizată: transformă o activitate obișnuită într-o lecție cu zâmbet.
Când ursulețul recită poezia „Somnoroase păsărele”, cel mic o învață fără să-și dea seama. Când îi cântă „Azi grădinița s-a terminat”, copilul nu se mai teme de despărțiri. Și când îl salută cu „Bună dimineața!”, ziua începe ca în povești.
Cum să alegi ursulețul potrivit?
Ei, dragă părinte, alegerea unui ursuleț nu-i ca alegerea unei perechi de cizme. Aici pui suflet, ascultare și un strop de magie. Ia aminte:
-
Alege un model moale, cu ochi blânzi și zâmbet prietenos.
-
Adaugă un înregistrator cu vocea ta, a bunicii sau a copilului.
-
Îmbracă-l în haine colorate, alese de copil, ca să simtă că e „al lui”.
-
Dă-i un nume – pentru că fiecare prieten adevărat are unul: Fifi, Pufi, Gigel sau Lăbuș.
În încheiere: dăruiește-i copilului o copilărie cu glas
Nu lăsa ecranele să-i fure visurile. Oferă-i o copilărie cum am avut noi – cu povești, joacă și prieteni imaginari. Sau mai bine zis, prieteni de pluș care vorbesc, râd și iubesc.
Și dacă te întrebi de unde să începi, răspunsul e simplu: de la un ursuleț personalizat care șoptește cu vocea ta cele mai frumoase amintiri.
Afaceri
De ce accesoriile promoționale personalizate sunt cheia succesului în marketingul modern: ghid complet pentru afacerea ta/magicpromo.ro

O lume în care fiecare detaliu contează
Imaginează-ți că intri într-o sală de conferință. În jurul tău – zeci de oameni. Cine se remarcă? Cel care poartă un ecuson lucios, cu branding clar. Cel care îți oferă o agendă personalizată, un pix cu logo-ul firmei sale sau o geantă de conferință pe care scrie un slogan memorabil. Nimic nu este întâmplător. Toate aceste accesorii promoționale sunt parte dintr-o strategie atent gândită de marketing.
Într-o piață saturată, diferența dintre „a fi amintit” și „a fi uitat” se joacă la nivelul detaliilor. Iar dacă ești antreprenor sau manager de marketing, trebuie să înțelegi cum poți transforma aceste detalii în instrumente puternice de comunicare.
Soluția? Accesoriile și obiectele promoționale personalizate. Hai să vedem de ce.
1. Ce sunt accesoriile promoționale și de ce contează?
Accesoriile promoționale sunt acele produse inscripționate cu numele, logo-ul sau sloganul unei companii, distribuite cu scopul de a promova brandul, de a fideliza clienții sau de a spori notorietatea.
Fie că vorbim de pixuri, agende, rucsacuri, tricouri, stickuri USB sau căni de birou – fiecare dintre ele este un vector de imagine. O mini-reclamă care circulă, gratuit, în mâinile clienților, angajaților sau partenerilor tăi.
Beneficiile-cheie:
-
Creșterea vizibilității brandului
-
Întărirea identității vizuale
-
Crearea unei relații emoționale cu publicul țintă
-
Costuri reduse pe termen lung comparativ cu alte forme de publicitate
2. Cum contribuie aceste accesorii la construirea brandului?
Accesoriile promoționale au o forță aparte: rămân în viața utilizatorului. Un client va uita o reclamă pe Facebook în 5 secunde. Dar va folosi un pix personalizat chiar și 6 luni. În acel timp, brandul tău devine familiar, acceptat, iar în final, preferat.
Prin branding prin accesorii promotionale, companii din toate domeniile – IT, Horeca, construcții, educație sau sănătate – și-au transformat imaginea de firmă obișnuită într-un brand recognoscibil. Nu e magie. E strategie.
3. Fidelizare prin obiecte promoționale: loialitate care contează
Câți clienți ai avut care au cumpărat o singură dată și au dispărut? Probabil prea mulți. Clienții loiali sunt, de fapt, aur curat pentru o afacere. Și una dintre cele mai simple metode de a cultiva loialitatea este prin oferirea de cadouri personalizate.
Un cadou, chiar și simbolic, creează un sentiment de apreciere și exclusivitate. Un simplu port-card, un breloc gravat sau o agendă elegantă poate spune: „Ne pasă de tine.”
Prin fidelizare cu obiecte promotionale, afacerile inteligente transformă fiecare interacțiune cu clientul într-un prilej de consolidare a relației.
4. Ce tipuri de obiecte promoționale funcționează cel mai bine?
Alegerea obiectelor potrivite trebuie să țină cont de profilul clientului tău și de contextul în care le oferi. Iată câteva exemple testate și eficiente:
-
Pixuri personalizate: excelente pentru evenimente, traininguri, recepții
-
Agende și calendare: ideale pentru colaboratori și angajați
-
Textile (tricouri, șepci): pentru promovare outdoor, târguri, team building
-
USB-uri sau gadgeturi tech: pentru IT, educație, e-commerce
-
Cani, termosuri, sticle personalizate: universale și mereu utile
-
Eco-accessorii: pentru branduri care promovează sustenabilitatea
5. Metode moderne de personalizare – branding de calitate
Aici intră în scenă detaliul care face diferența: cum personalizezi aceste obiecte? Nu e suficient să arunci un logo pe un pix. Calitatea personalizării influențează direct percepția asupra brandului tău.
MagicPromo.ro folosește print digital, una dintre cele mai versatile și moderne metode, care permite culori vibrante, durabilitate crescută și costuri eficiente chiar și pentru comenzi mici.
Alte metode disponibile:
-
Gravură laser
-
Serigrafie
-
Sublimare
-
Broderie
Toate adaptate în funcție de materialul obiectului promoțional și de complexitatea grafică.
6. Când și cum să folosești obiectele promoționale?
Timingul e esențial. Alege momentele-cheie în care un obiect promoțional are cel mai mare impact:
-
Lansări de produse
-
Evenimente și târguri
-
Sărbători sau aniversări
-
Onboarding pentru angajați
-
Campanii de vânzări sau fidelizare
Tips de implementare:
-
Fă un plan anual al campaniilor promoționale
-
Segmentează publicul și adaptează obiectele la nevoile lor
-
Folosește branding coerent (culori, fonturi, mesaje)
-
Monitorizează rezultatele (creștere în awareness, loialitate, vânzări)
7. Cum comanzi eficient accesorii promoționale personalizate?
Dacă ești nou în acest joc, poate părea complicat. Dar nu trebuie să fie. Cu partenerul potrivit, procesul devine simplu, rapid și eficient.
La noi, procesul este optimizat astfel:
-
Alegi produsele – din sute de opțiuni, direct din shop
-
Trimiți grafica – dacă nu ai, echipa te poate ajuta cu designul
-
Primești propunerea de personalizare – gratuit și fără obligații
-
Aprobi și dai comanda – se discută cantitatea, termenul de livrare și eventualele oferte
-
Primesti produsele livrate rapid – oriunde în România
Totul cu transparență, suport constant și consiliere personalizată.
8. De ce MagicPromo.ro este alegerea inteligentă pentru afacerea ta
Cu o experiență vastă în livrarea de soluții promoționale pentru firme din toate domeniile, MagicPromo a învățat ce funcționează și ce nu. Nu vorbim doar de produse. Vorbim despre viziune, personalizare, strategie și execuție impecabilă.
Avantaje competitive:
-
Gama extinsă de produse
-
Personalizare premium cu tehnologii moderne
-
Livrare rapidă și servicii logistice eficiente
-
Suport dedicat pentru alegerea obiectelor potrivite
-
Posibilitatea de comenzi flexibile – de la câteva zeci la mii de bucăți
9. Greșeli frecvente de evitat
-
Lipsa coerenței de brand: Obiectele trebuie să reflecte identitatea vizuală a firmei.
-
Calitatea slabă: Un pix ieftin care se strică rapid lasă o impresie negativă.
-
Distribuție ineficientă: Asigură-te că obiectele ajung la oamenii potriviți.
-
Ignorarea feedback-ului: Ascultă clienții, vezi ce tipuri de produse au apreciat cel mai mult.
10. Întrebări frecvente (FAQ)
Cât durează procesul de personalizare?
Depinde de produs și cantitate. În medie, între 3 și 10 zile lucrătoare.
Pot comanda o cantitate mică?
Da, sunt produse disponibile și pentru comenzi mici, în special în categoria „office”.
Ce formate sunt acceptate pentru grafică?
De obicei, fișiere vectoriale (.ai, .eps, .pdf) dar echipa MagicPromo poate ajuta cu conversia.
Se poate livra oriunde în România?
Absolut. Produsele ajung rapid prin curier, oriunde te-ai afla.
Concluzie: Acționează acum, diferențiază-te prin detalii
Trăim într-o epocă în care atenția consumatorului este mai scurtă ca niciodată. Dar un obiect fizic, bine făcut și personalizat cu grijă, poate face diferența. Fie că vrei să-ți crești brandul, să-ți fidelizezi clienții sau să impresionezi partenerii, accesoriile promoționale sunt soluția.
-
Afaceriacum O săptămână
RMN Cluj oferă rezultate RMN în maxim 24 de ore, pentru diagnostic rapid și precis
-
Afaceriacum O săptămână
Clinica RMN București Lansează Serviciul RMN cu Sedare pentru Pacienții cu Claustrofobie
-
Uncategorizedacum O săptămână
Sfaturi pentru instalarea gardurilor electrice în zone cu teren dificil
-
Uncategorizedacum 4 zile
Libérez le Potentiel de Votre Entreprise avec les Logiciels sur Mesure de Feel IT
-
Afaceriacum 4 zile
Optimizarea SEO pentru site-uri noi: Pași esențiali
-
Afaceriacum 2 zile
Cum să alegi una dintre cele mai apreciate florării online din Drobeta-Turnu Severin – Sfaturi și recomandări
-
Uncategorizedacum 48 de minute
Fabrica FORTEM, cu cea mai mare capacitate de producție de BCA din Europa, se deschide la Iernut, Mureș