Connect with us

Exclusiv

WHITE TOWER (XXXI – a)/Sub protectia politistilor corupti, gruparea de criminalitate economico-financiar organizata (din dosarul WHITE TOWER) a pus „laba” si pe Termo Ploiesti!/Cum au picat pe interceptări și cine plimba stick-ul cu caietul de sarcini cu preturi gata aranjate …? – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

Scandalul WHITE TOWER este departe de a se termina prea curând. Procurorii fac audieri pe bandă rulantă, iar surse judiciare susțin ca nu a mai existat cu un asemenea caz complex. (aici)

In perioada 18,10.2016 – (atentie, perioada de glorie a procurorului Negulescu Mircea, alias „Portocala”, cu locotenentul denigrator, santajist si spagar in persoana pseudo-ziaristului narcoman Catalin Stavri, acoperit de polististi corupti, inclusiv de chestorul Eduard Miritescu -stenogramele sunt elocvente, nu numai in acest DOSAR – aici aici aici  si aici – 31.05.2023, Lupa Marioara, impreuna cu notarii publici Tudose Maria si Todose George Radu, cu intentie directa si folosind mijloace frauduloase:

  • promisiunea de vanzare-cumparare autentificata sub numarul 3794 la data de 18.10.2016!!!
  • actul aditional autentificat sub numarul 4432 la data de 27.09.2018 al promisiunii nr 3794/18.10/2016!!!!
  • actul aditional autentificat sub numarul 2313 din data de 17.05.2022 al promisiunii nr 3794/18.10.2016!!!
  • actul aditional autentificat sub numarul 2068 din data de 31.05.2023 al promisiunii nr 3794/18.10/2016
  • actul de vanzare-cumparare nr 74 din data de 10.01.2023, cu scopul de a obtine foloase materiale injuste, ca prezentare ca vor vinde din patrimoniul PFA, apartamentul 3 din strada Sondelor nr 62T, inlocuit ulterior de:
  • apartamentul 12 din B-dul Bucuresti nt 28K
  • apartament tip 13 cu aceeasi adresa ca mai sus
  • a cauzat un  prejudiciu in valoare de 30.000 euro, prin aceea ca, desi apartamentele au fost achitate integral, la data de 18.10.2016!!!, acestea au fost instrainate fara acordul persoanei vatamate, prin actul notarila de vanzare-cumparare nr 74 din data de 10.01.2023!

La data de 26.10. 2023, numita B.C.A formuleaza o plangere prealabila impotriva PFA LUPU MARIOARA DOMINICA, reprezentata legal de titularul Lupu Marioara si in fapt de catre Lupu Mihai, pentru comiterea infractiunilor de abuz de incredere prin fraudarea creditorilor, constand in aceea ca la data de 09.08.2023, enitatea economica a formulat cererea de deschidere a procedurii simplificate a falimentului catre Tribunalul Prahova.

In acest context, reamintim ca, judecătorii nu au acceptat înscrierea la masa credala a Ruxandrei Stavri, soția lui Cătălin Stavri, și nici a mamei acestuia Adriana Hentel.  Cu alte cuvinte, magistrații acceptă faptul că apartamentele respective sunt primite cu titlul de spaga interpusa pentru pseudo ziaristul narcoman, santajist si spagar.

La data de 09.08.2023, avocatul Nichita Vlad a transmis, prin email, catre Tribunalul Prahova, cererea de „deschidere a procedurii simplificate a falimentului, formulata de debitoarea Lupu Marioara – Dominica PFA, in vederea inregistrarii, cu mentiunea ca aceeasi solicitare a fost transmisa si prin fax catre instanta, la data de 01.08.2024.

Astfel, la Tribunalul Prahova, Sectia a II a Civila, de contencios administrativ si fiscal, la data de 09.08.2023, s-a inregistrat dosarul nr 3418/105/2023.

Si sunt zeci de astfel de cazuri pe care le vom prezenta pe larg, rugam cititorii doar sa fie atenti la numerele apartamentelor si sa vedem, la sfarsitul investigatiei unde au ajuns acestea.

Pe de alta parte, lichidatorul judiciar Neamu Corneliu a efectuat un Raport profesional cu privire la „imprejurarile care au dus la aparitia starii de faliment a debitorului Lupu Marioara – Dominica PFA”, raport care confirma modalitatea in care aceasta grupare de criminalitate economico-financiara organizata infiintata de procurorul Negulescu Mircea a actionat si a incercat sa praduiasca pe toti, in stilul lor caracteristic, grupare protejata de la varful MAI si de politsiti corupti din IPJ Prahova:

Suma de 3.546.500 lei a fost restituita catre Lupu Marioara, suma in cuantum de 2.496.600 lei a fost restituia catre Lupu Stfean, suma in cuantum de 6.169.569, 43 lei a fost achitata catre Aprodem SA unde Lupu Marioara detine calitatea de presedinte al consiliului de administratie, sume achitate in frauda creditorilor!!!!

Modul cum pseudo-ziaritul narcoman, santajist si spagar, locotenentul procurorului „Portocala” a incercat sa il pacaleasca pe procurorul de caz, dupa ce primise MITA mai multe apartamente, prin sotia si mama sa:

La data de 11.01.2024, pentru a scapa de raspunderea penala care il incumba si cu speranta ca il va pacali pe procuror si organele de cercetare penala, pseudo-jurnalistul narcoman, santajist, spagar si denigrator s-a prezentat la Parchet pentru a il „denunta” pe Lupu Mihai, prietenul sau de unde luase spaga si pentru care intervenise la „Volosevici”!

Acesta, cu tupeul sau de interpop a explicat organelor de cercetare penala ca s-a prezntat singur, nesilit de nimeni (poate doar la auzul zanganitului catuselor) pentru a „sifona” ca la asa zisa redatie de santaje, spagi si denigari s-a prezentat Lupu Mihai (10.01.2024) care a oferit un interviu in care a vorbit despre construirea blocului White Tower, cat si despre presupuse nedreptati la care a fost supus de catre autoritatile statului.

A declarat ca NU STIE daca sa mai aiba incredere in Lupu Mihai si daca sa publice acest interviu.

Tupeu de interpop in contextul in care o instanta a constatat ca acesta a primit spaga apartamentele prin sotia si mama sa, eliminate de la masa credeala.

Pseudo -ziaristul narcoman, spagar si santajist Stavri Catalin a declarat sub juramant ca este prieten cu avocatul Nichita Vlad si fara sa precizeze motivul „vizitei” la organele de cercetare penala (probabil considerand ca ii va mai merge ca pe vremea procurorului „Portocala” , fiind vizibil incosevent in cele relatate celor de la urmarire penala a declarat ca si el se considera inselat de Lupu MIhai, dar nu doreste sa faca o plangere penala. Deci, sa recapitulam: saracutul interpop se simte inselat dar nu depune plangere penala. mai mult, il denynta doar…. De râsu-plânsu!

Cercul se strange, vom publica toate operatiunile prin care aceasta grupare de criminailitate economico-financiar – organizata protejata de chsestorul Eduard Miritescu, comisarul Ginel Preda, Frangulea, Balan cel cinstit care noaptea dansa cu hotii si ziua sotia ii ancheta (si/sau invers cu ziua si noaptea), cu ofiterii corupti de la SIC si BCCO, fini si nasi ai celebrului locotent Muresan Catalin, cel cu atentatul deseurilor de la Pleasa, etc.

BOMBA ECOLOGICA DE LA PLEASA UNDE „interpopul” Catalin Muresan beneficiaza de protectia finilor si nasillor de la SIC, BCCO si, perosnal al „cinstitului” comisar Marcel Balan

.

Intreband in investigatiile noastre complexe cum de s-a reusit ca aceasta grupare de crima organizata sa beneficieze de o asemenea protectie, sefi din IPJ Prahova si de la nivelul M.A.I ne-au lamurit, dezvaluiri senzationale care vor face obiectul unor aticole separat de acest dosar:

În modul caracteristic discreționar, Ministerul Afacerilor Interne are mari lapsusuri când vine vorba de echitate și recompensarea personalului pe măsura activității privind salariile de ”excelență”:

  1. Chestorul Eduard Miritescu a reusit sa isi impuna suprematia asupra IPJ Prahova prin modul ca, acesta, personal, transmite sefului IPJ Prahova, lista deja completata cu cei care „merita” salariile de „excelenta”. Ghiciti cine sunt pe aceasta lista? Nu, in nici un caz politisti verticali si care muncesc, ci politsitii corupti care raspund la comenzi si acopera aceata grupare de criminalitate economico-financiar-organizata.
  2. Al doilea semnal de alarma tras de sursele noastre din varful IPJ Prahova si varful M.A.I (sac!) ne indeamna sa verificam organigramele din IGPR si IGP, sa realizam ca toti sunt din….”Prahova”. Un sistem bine pus la punct pe care il vom devoala.

Ne intrebam doar cat mai dureaza ca celebrul chestor Eduard Miritescu, „profeionistul” de la Onesti, sa fie „tras” pe dreapta, ca in cazul „pescarului”. E vorba de cateva zile, probabil, din sursele noaste de la D.I.P.I!

Intrebare publica pentru D.I.P.I si D.G.A:

Daca infractiunile se derulau inca din 2016, de ce SIC si BCCO au facut joc de „glezne” si la ordinul cui?!!! Aaaaa, pe acolo zac niscai fini si nasi ai interpopului Catalin Muresan si aceasta activitate era coordonata de inca comisarul sef Ginel Preda? Acum intelegem! Vom reveni! (Cristina T.).

N. R:

Reamintim ca, dupa aparitia primului articol, de mai mult de  3 ani de zile cu aceasta mafie, IPJ Prahova a raspuns oficial ca nu are date despre aceasta cauza, un adevarat „joc de glezne”, probabil stiu mai bine de ce chestorul Eduard Miritescu de la varful MAI si Ginel Preda, inca la varful IPJ Prahova.

Ulterior acestor magarii pe fata, oficial transmise ziarului Incisiuv de Prahova, redactia noastra le-a dat acestora „cartoful fierbinte”, peste 300 de doccumente transmise, unele dintre acestea care au disparut ulterior de la Urbanismul lui Volosevici.

Iata adevarul, care contrazice expresiile de „noaptea mintii” ale edilului, stilul lui „AVORTON”, se stie cine este!!

IPJ Prahova, prin adresa nr 149.193/20.12.2022, a confirmat, intr-un final, cu galusca in bratele aruncata de noi, sa le legam „mainile”, dezvaluirile ziarului Incisiv de Prahova privind caracatița imobiliară de la varful Primăriei Ploiești.

Dosar penal

„Aspectele mentionate au facut obiectul unor verificari efectuate de catre politistii Serviciului de Investigare a Criminalitatii Economice, iar in urma acestora, s-au conturat elementele constitutive ale unor infractiuni in cazul carora urmarirea penala se efectueaza in mod obligatoriu de catre procuror.

Pe aceste considerente, materialul intocmit a fost inaintat, conform competentei, Parchetului de pe langa Judecatoria Ploiesti...”

Ar fi îndeajuns o scurtă verificare a documentelor oficiale emise de către Primăria Ploiești, anterior construirii unor clădiri prin Planul Urbanistic Zonal, de unde reiese doar edificarea unor imobile cu destinația de birouri și spații comerciale, nici vorbă de construirea unor blocuri cu destinația de locuințe. În continuare vă prezentăm cum „oamenii de afaceri” au întors-o ca la Ploiești pe sub nasul autorităților ba, mai mult, cu sprijinul mai mult sau mai puțin interesat al autorităților locale.

Este vorba de două imobile ridicate în zona Hipodromului Ploiești pentru care au fost solicitate emiterea unor Certificate de Urbanism în scopul declarat „Construire imobil birouri cu spații comerciale la parter, branșamente utilități și împrejmuire”.

Conform Regulamentului Local de Urbanism aferent Planului Urbanistic Zonal (PUZ) – Zona Hipodrom, NU EXISTĂ derogări privind modificarea condițiilor de construire, adică în ceea ce privește funcțiunile admise, regimul de construire, înălțimea maximă admisă ș.a.m.d.. De asemenea, în ceea ce privește o zonă de locuit, este subliniat faptul că „se instituie interdicție temporară de contrucție pentru aceste zone până la asocierea proprietarilor parcelelor respective și întocmirea unui PUZ pentru parcelarea nou propusă, cu respectarea Dreptului de Parcelare”. Și, dacă totul nu era clar, Art. 3- UTILIZĂRI INTERZISE din PUZ precizează că „se interzice amplasarea locuințelor”.

Totuși, potrivit informațiilor pe care le deținem, „investitorii” imobiliari locali nu se dezic de modul de operare și cer modificarea PUZ, iar Primăria se execută. În fond, Primăria Ploiești nu poate deranja grupurile de interese cu care face afaceri de ani buni.

După dezvăluirile apărute în presă, în urma cărora organele de cercetare abilitate ar trebui să se sesizeze din oficiu, conform Codului de Procedură Penală, documentația de schimbare a destinației pentru imobilele situate pe Bulevardul București nr. 28 și repectiv nr. 28 K a dispărut curios din arhiva urbanistică ca în Triunghiul Bermudelor. Triunghiul dispariției pare a fi între aparatul primarului (edilul fiind la butoane), Direcția Generală de Dezvoltare Urbană Ploiești și U.A.T. Ploiești.

Dar, pe lângă toate elementele suspecte ale afacerii, schimbarea PUZ-ului, modul de realizare a vânzării noilor apartamente (foste birouri) arată clar că există și alte ițe și combinații, unele cu iz penal.

Concret, facem referire la autorizațiile de construcție eliberate pentru PFA Lupu Marioara Dominica pentru mai multe imobile, inclusiv pentru cel situat în Ploiești, Bdul București, nr 28K. Din datele și informațiile pe care le deținem, reiese faptul că mai multe apartamente construite de PFA Lupu Marioara Dominica au fost date unor personae influente cu titlu curios de „gratuit”. Din aceste „ecuații” imobiliare nu lipsesc notarii, cei care au certificat actele de vânzare-cumpărare a unor apartamente care, în realitate, sunt de fapt birouri. Ar fi cazul ca pseudo-dezvoltatorii imobiliari și cei care fac abuz de funcțiile deținute implicați în dare/primire de mită și falsurile în autorizațiile de construcție să fie anchetați pentru eradicarea caracatiței imobiliare locale.

În concluzie, pentru autorizarea unei construcții este obligatoriu a se respecta prevederile stipulate în Regulamentul Local de Urbanim aferent PUZ Hipodrom, ceea ce nu s–a întâmplat în cazul prezentat mai sus.

Vă prezentăm și un scurt istoric al actelor emise de Direcția Generală de Dezvoltare Urbană:

În anul 2015, Daniel Mihai Florin PFA solicită emiterea unui Certificat de Urbanism (CU) în scopul declarat „Construire imobil birouri cu spații comerciale la parter, branșamente utilități și împrejmuire” pe un teren situat în Bdul București nr 28. Având în vedere că funcțiunea se încadra în prevederile RLU, anume clădire birouri, nu a fost precizat în solicitare un regim de înălțime, a fost solicitată, elaborarea unui Plan Urbanistic de Detaliu prin care, în ciuda denumirii, nu se intra prea mult în detalii, cerându-se doar respectarea acestuia. Astfel, a fost emis CU nr.12892015.

În anul 2017, Daniel Mihai Florin PFA solicită emiterea unui Certificat de Urbanism (CU) în scopul declarat „Constituire sediu administrativ – Birouri 2S+P+8E pe un teren cu suprafața de 3.951,00 mp, deși măsurătorile arată de fapt 4.286,00 mp, situat în Bdul București nr 28K. A fost emis CU nr. 1009/2017 care permite construirea în mod direct a obiectului de investiție.

Dar, certificatul de urbanism NU RESPECTĂ prevederile RLU aferent PUZ Hipodrom.  Terenul respectiv depășește 3.000 de mp, caz în care era OBLIGATORIU elaborarea și aprobarea PUZ și nu are acces la Bdul București, ci la un drum de exploatare, nefiind precizat regimul juridic al acestuia și dacă este deschis circulației publice. La înălțimea maximă admisă a clădirii, lățimea drumului ar trebui să depășeacă 9 ml, impunându-se elaborarea și aprobarea unui PUZ. Spațiile de parcare ar fi trebuit asigurate și dimensionate, conform Hotărârii nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului General de Urbanism.

Astfel, a fost ignorat CU care nu respectă prevederile legale, iar între partea scrisă și partea desenată există mai multe neconcordanțe și se IMPUNEA un PUZ. Între timp, s-a schimbat și adresa poștală și nr. 28 a devenit 28K.

În anul 2018, PFA Lupu Marioara Dominica, după ce a cumpărat de la Daniel Mihai Florin PFA terenul și autorizația, solicită un CU în scopul declarat „Modificare proiect autorizat cu AC nr.122/2018” pe un teren cu suprafața de 3.951,00 mp, dar care măsoară 4.286,00 mp., situat pe Bdul București nr 28K.  A fost emis CU 1455/2018 care face referire la o autorizație deja emisă și astfel apare AC nr. 293/2020, punând sub semnul întrebării legalitatea autorizației inițiale din 2018.

La data 16.07.2018, PFA Lupu Marioara Dominica, prin Lupu Mihai, a înregistrat la DGDU o documentație pentru consultarea Comiiei de Avizare și Evaluare în vederea modificării proiectului autorizat cu AC 122/19.04.2018Între timp s–a contatat că terenul pe care trebuia amplasată contrucția era contaminat cu reziduuri petroliere. Nu toți membrii Comisiei au fost de accord cu modificările, cerând și alte avize și reluarea procedurii de autorizare. Documentația depusă a fot retrasă de către reprezentantul legal Lupu Mihai.

Mai mult, după începerea lucrărilor s–a decoperit că amplasamentul este adiacent unei conducte ce aparține Petrotel –Lukoil SA.

Și, uite așa, între PFA Lupu Marioara Dominica și Petrotel –Lukoil au apărut trei dosare aflate pe rol la Tribunalul Prahova: 3656/105/2018 – superficie; 5036/105/2018 – anulare act adminitrativ AC 122/19.04.2018 și 3653/105/2018, judecat pe fond, intanța dipunând supendarea executării autorizației de contruire.

Însă, deși hotărârea a fost executorie, nu a verificat cineva dacă hotărârea Tribunalului a fost respectată. Iar în acest caz ar trebui sesizate organele de cercetare penală în conformitate cu prevederile Legii nr.50/1991 actualizată, aplicabile în aceată speță.

Chiar dacă în aceste dosare Primăria Municipiului Ploiești și Primarul Municipiului sunt chemați în instanță de către Lukoil în calitate de pârâți, curios de supect este faptul că nu a fost efectuat niciun control la locul faptei de către serviciile de competență din subordinea Primăriei.

În ciuda litigiilor apărute, în anul 2021, PFA Lupu Marioara Dominica solicită un nou CU în scopul declarat „Modificare destinație a imobilului autorizat cu AC 122/2018 și reautorizat cu AC nr. 293/2020 un imobil locuințe colective fără a face modificări structural” pe terenul care e mai mic în scripte decât real.  Și noul CU emis cu nr. 1109/2021 sfidează cadrul legal întrucât zona permitea edificii cu caracter public, nu cu caracter privat!

În anul 2022, PFA Lupu Marioara Dominica mai face un pas mic pentru ea, dar mare pentru omenire solicitând alt CU, schimbând scopul, nu și mijloacele, de data aceasta vrând „Recompartimentări interioare nestructurale” la același imobil. Nu putea fi refuzată pentru că aducea modificări unei construcții autorizate și astfel fenta din nou elaborarea unei documentații de urbanism. Și dacă tot s–a greșit la măsurători, pe lung, pe lat, a mai mers una pe înălțime: 2S+P+8E a devenit 2S+P+9E, fără a se respecta înălțimea maximă de 27 ml, impusă de RLU.

Rămâne de văzut în ce fel vor fi anchetate persoanele implicate în combinațiile imobiliare din Ploiești și cât timp va dura până când cei care au eludat prevederile contractuale vor fi trași la răpundere.

De abia, de acum incolo, o sa intelegem, impreuna, de ce i-am multumit – public, unui INFRACTOR  ca a reusit sa deschida „CUTIA PANDOREI”. Speram sa ii multumeasca toti pe care i-a atras in acest „malaxor” penal, tot public!. Si, asta e doar inceputul! Este o INVESTIGATIE de care ne ocupam de 3 ani de zile…(Cristina T.).

Canabis pe toate strazile

 

Percheziții in desfasurare la Primăria Ploiesti, la serviciul Urbanism in episodul Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (VI) Familia LUPU încearcă să spele putina! Si alti…INFRACTORI!

Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (V) Familia LUPU încearcă să spele putina! Si alti…INFRACTORI!

Caracatița WHITE TOWER PLOIEȘTI ajunge NAȚIONALĂ!/De la Ploiești, în toată țara! (IV)

WHITE TOWER o afacere penală cu implicații naționale! (III)

A

B

C

D

E

orca_share_media1670757078276_7007663096442960133.pdf

orca_share_media1670757079011_7007663099524373397.pdf

orca_share_media1670757079526_7007663101721758822.pdf

orca_share_media1670757080090_7007663104050034428.pdf

orca_share_media1670757080658_7007663106433680275.pdf

orca_share_media1670757081098_7007663108279756863.pdf

orca_share_media1670757081984_7007663111994440053.pdf

orca_share_media1670757082398_7007663113730509581.pdf

orca_share_media1670757083007_7007663116285355735.pdf

Afaceri

Cum să alegi una dintre cele mai apreciate florării online din Drobeta-Turnu Severin – Sfaturi și recomandări

Publicat

pe

De

Cum să alegi una dintre cele mai apreciate florării online din Drobeta-Turnu Severin - Sfaturi și recomandări

Știm cu toții că florăriile online au devenit o prezență din ce în ce mai importantă în viața noastră, transformând modul în care oferim și primim flori. Pentru locuitorii din Drobeta Turnu-Severin, această evoluție aduce atât oportunități, cât și provocări în alegerea celui mai potrivit furnizor de servicii florale online.

Florile au avut întotdeauna puterea de a transmite emoții profunde, de a marca momentele importante din viața noastră, dar mai ales de a crea conexiuni și amintiri de neuitat. În acest context, alegerea florăriei online potrivite devine o decizie importantă, care poate influența semnificativ impactul gestului nostru.

Ca multe alte orașe din România, și Drobeta Turnu-Severin a făcut pasul spre digital în domeniul florăriilor. Comercianții locali de flori au înțeles necesitatea prezenței online, adaptându-și serviciile pentru a răspunde mai bine nevoilor moderne ale locuitorilor. Acest articol te va ajuta să navighezi prin ofertele existente și să iei decizia corectă atunci când ai nevoie de o florărie în Drobeta-Turnu Severin.

De ce este important să alegi cu grijă florăria online din Drobeta-Turnu Severin?

Achiziționarea florilor online vine cu numeroase avantaje pentru locuitorii din Drobeta Turnu-Severin. În primul rând, comoditatea de a comanda de acasă sau de la birou economisește timp prețios. Poți explora cu atenție toate opțiunile disponibile, compara prețuri și citi recenziile altor clienți pentru a lua cea mai informată decizie.

Mai mult decât atât, florăriile online oferă de obicei o gamă mai variată de aranjamente și buchete comparativ cu magazinele fizice tradiționale. Poți personaliza comenzile conform preferințelor tale și beneficia de servicii de livrare la domiciliu sau la adresa destinatarului.

Alegerea unei florării online nu este doar o decizie bazată pe preț. Este vorba despre încredere, calitate și profesionalism. O florărie online de încredere devine partenerul tău în momentele importante, asigurându-se că mesajul tău ajunge la destinatar exact așa cum ți-ai dorit. În Drobeta Turnu-Severin, unde relațiile personale și comunitatea joacă un rol important, acest aspect devine și mai relevant.

Ce face ca o florărie online să fie cu adevărat „perfectă”?

Perfecțiunea în domeniul serviciilor florale online nu se măsoară doar în frumusețea buchetelor sau în prețurile competitive. Este o combinație complexă de factori care include:

  • Profesionalismul în gestionarea comenzilor;
  • Calitatea și prospețimea florilor;
  • Punctualitatea și fiabilitatea livrărilor;
  • Capacitatea de a înțelege și satisface nevoile specifice ale clienților;
  • Transparența în comunicare și prețuri;
  • Adaptabilitatea la cerințele speciale.

În Drobeta Turnu-Severin, unde ritmul vieții îmbină tradiționalul cu modernul, o florărie online perfectă trebuie să înțeleagă și să se adapteze la specificul local, oferind servicii care să răspundă atât așteptărilor moderne, cât și valorilor tradiționale ale comunității.

Criterii esențiale în alegerea florăriei online

Reputația și experiența

Înainte de a plasa o comandă, este important să verifici reputația florăriei online. Caută recenzii pe Google, Facebook și alte platforme sociale. O florărie de încredere va avea în general un istoric solid de feedback pozitiv și va fi transparentă în privința activității sale. Experiența în domeniu este, de asemenea, un indicator important al profesionalismului.

Calitatea produselor și serviciilor

Calitatea florilor și prospețimea acestora sunt aspecte fundamentale. O florărie online serioasă va folosi flori proaspete și va avea sisteme eficiente de păstrare și livrare pentru a asigura că aranjamentele ajung în cele mai bune condiții la destinatar. Fotografiile produselor ar trebui să fie reale și actualizate frecvent.

Serviciul de livrare

Un aspect extrem de important pentru o florărie online este serviciul de livrare. Verifică următoarele aspecte:

  • Zonele de acoperire în Drobeta Turnu-Severin;
  • Timpul estimat de livrare;
  • Costurile de transport;
  • Opțiunile de livrare urgentă;
  • Condițiile speciale de manipulare și transport.

Transparența prețurilor și modalitățile de plată

O florărie online profesionistă va afișa transparent toate prețurile, inclusiv costurile de livrare. Asigură-te că există multiple opțiuni de plată sigure:

  • Plată cu cardul online;
  • Transfer bancar;
  • Plată la livrare (dacă este cazul);
  • Sisteme moderne de plată (PayPal, Apple Pay etc.)

Serviciul clienți și comunicarea

Calitatea serviciului clienți poate face diferența între o experiență plăcută și una frustrantă. O florărie online bună va oferi întotdeauna:

  • Răspunsuri prompte la întrebări;
  • Consiliere în alegerea florilor;
  • Asistență în procesul de comandă;
  • Soluții rapide în cazul apariției problemelor.

Personalizarea și flexibilitatea

Posibilitatea de a personaliza comenzile este un avantaj major al florăriilor online. Verifică dacă florăria oferă:

  • Opțiuni de personalizare a buchetelor;
  • Adăugarea mesajelor personalizate;
  • Posibilitatea de a include cadouri adiționale;
  • Flexibilitate în modificarea comenzilor.

Garanții și politici de retururi

Este important să înțelegi politicile florăriei privind:

  • Garanția de prospețime a florilor;
  • Procedura în caz de nemulțumire;
  • Politica de retur sau înlocuire;
  • Soluționarea reclamațiilor.

Sfaturi practice pentru comandă

Pentru o experiență optimă, urmează acești pași:

  1. Planifică din timp comanda, mai ales pentru ocazii speciale;
  2. Verifică disponibilitatea florilor dorite;
  3. Citește cu atenție descrierile produselor;
  4. Confirmă adresa și detaliile de livrare;
  5. Păstrează dovada comenzii și detaliile de contact.

Despre Florăria Avantgarde

Florăria Avantgarde s-a remarcat în peisajul floristic din Drobeta Turnu-Severin prin serviciile sale de înaltă calitate și abordarea modernă a comerțului cu flori. Cu sediul pe Strada Traian nr. 12, această florărie îmbină cu succes prezența fizică tradițională cu serviciile digitale moderne.

Puncte Forte:

  1. Expertiză și Profesionalism
    • Personal specializat în design floral;
    • Aranjamente personalizate pentru orice ocazie;
    • Focus pe calitatea și prospețimea florilor.
  2. Servicii Specializate
    • Buchete pentru ocazii speciale;
    • Decorațiuni pentru evenimente;
    • Aranjamente pentru nunți;
    • Design floral pentru evenimente corporate.

Cum se evidențiază Florăria Avantgarde?

  1. Abordare modernă
    • Interfață online prietenoasă;
    • Comunicare eficientă pe multiple canale;
    • Adaptare rapidă la cerințele clienților.
  2. Calitatea serviciilor
      • Flori proaspete și de calitate;
      • Aranjamente florale deosebite;
    • Livrare promptă și în condiții optime;
    • Atenție la detalii în fiecare comandă.
  3. Experiența clientului
    • Consiliere personalizată;
    • Flexibilitate în personalizarea comenzilor;
    • Serviciu client profesionist;
    • Feedback constant și comunicare transparentă.

Alegerea unei florării online potrivite în Drobeta Turnu-Severin necesită atenție la detalii și cercetare prealabilă. Prin evaluarea aspectelor menționate mai sus și alegerea unui furnizor de încredere, poți avea certitudinea că florile comandate vor ajunge la destinație în condiții optime și vor aduce bucurie celor dragi.

O florărie online profesionistă va combina calitatea produselor cu servicii excelente de livrare și suport clienți, oferind o experiență de cumpărare plăcută și fără griji. Investește timp în research și alege un partener de încredere pentru comenzile tale de flori online.

 

Citeste in continuare

Eveniment

Ursulețul care șoptește povești – cum prichindeii învață prin joacă, alături de prieteni de plus

Publicat

pe

A fost odată ca niciodată, că de n-ar fi fost, nu s-ar povesti… Într-o lume în care tabletele, telefoanele și jocurile digitale se îngrămădesc să cucerească copilăria, mai răsare, ca o rază de soare printre nori, o părticică de basm adevărat: jucăria de pluș. Nu una oarecare, ci una care prinde glas, se personalizează cu drag și devine prieten de nădejde pentru cel mic. Asta nu-i poveste cu zmei și feți-frumoși, ci una cu ursuleți care vorbesc, cântă și spun poezii, stârnind râsul cristalin al copiilor și bucuria părinților.

Când jucăria nu e doar jucărie, ci prieten și dascăl

Pe vremea copilăriei mele, mă jucam cu un băţ, o sfoară şi-o minge de cârpă, dar astăzi, prichindeii au norocul să aibă jucării care le vorbesc, le cântă şi chiar le spun „Noapte bună!” cu glasul mamei sau al tăticului. Ce să mai, e de parcă însuși Moș Ene a pus în ele o picătură de magie!

Jucăriile personalizate nu sunt doar un moft al vremurilor moderne, ci o punte între imaginație și realitate. Când copilul apasă cu mânuța pe burtica unui ursuleț, iar acesta îi recită o poezie sau îi cântă un cântecel, se deschide o lume în care învățarea vine firesc, ca o joacă de vacanță.

Cinci daruri neprețuite pe care le aduce o jucărie personalizată

Așezați-vă bine, dragii mei, și luați aminte: o jucărie personalizată, cum e ursulețul cu voce, nu vine cu mâna goală în casa voastră. Ea aduce cu sine comori de neprețuit pentru prichindel:

  1. Dezvoltarea limbajului – Copilul aude cuvintele rostite clar, le repetă, le învață și le integrează firesc în vocabularul său. Mai ales dacă ursulețul îi recită poezia favorită sau refrenul de la „Un elefant se legăna”.

  2. Stimularea emoțională – Când vocea mamei sau a bunicii vine din burtica unui pluș pufos, copilul se simte iubit, liniștit și în siguranță, chiar și când nu e nimeni prin preajmă.

  3. Creativitate și imaginație – Jucăriile care vorbesc devin personaje din povești inventate de copil. Fiecare zi e o aventură nouă, în care ursulețul e ba cavaler, ba doctor, ba soră de grădiniță.

  4. Rutine educative – Cu ajutorul înregistratorului audio, copilul poate fi ghidat în activitățile zilnice: „Spală-te pe dinți!”, „Strânge jucăriile!” – toate spuse cu blândețe, dar ferm.

  5. Atașament și socializare – Ursulețul devine primul prieten adevărat, cel căruia îi încredințează secrete, îi spune povești și cu care învață să fie empatic și grijuliu.

Așa-i că nu-s vorbe în vânt, ci fapte care luminează copilăria?

Joaca e învățătură cu zâmbet pe buze

Zău așa, dacă m-ar fi întrebat cineva când eram mic de ce mă jucam de dimineața până seara, i-aș fi spus: „Pentru că joaca-i viață!” Și ce e mai frumos decât să înveți jucându-te?

Un ursuleț care spune „Bună dimineața, soarele meu!” poate transforma fiecare zi într-o poveste. Dacă îi adaugi și o pălărioară cu ciucuri sau o cămașă în dungi, atunci vorbim deja despre ursuleti pe placut tau, creați cu iubire și migală, exact cum își dorește fiecare copil.

„Tii, mamucă, ursulețul ăsta știe și să cânte!”

Așa a zis nepotul meu când a apăsat pe burtica ursulețului și din el s-a auzit glasul meu, cântându-i: „Nani, nani, puiul mamii…”. M-a privit cu ochii cât cepele și a râs în hohote. Ce bucurie mai mare pentru un copil decât să audă glasul celor dragi, chiar și când sunt la serviciu sau în altă cameră?

Prin sunete jucarii personalizate, orice gând bun, orice poezie sau cântecel se poate transforma în vocea magică a copilăriei.

Un ursuleț pentru fiecare suflet de copil

Nu există copil să nu fi îndrăgit vreodată un pluș, să nu fi adormit cu el în brațe, șoptindu-i secrete sau rugăciuni. Dar când acel pluș este făcut pe placul lui, cu hainuțe speciale și glas blând, devine mai mult decât jucărie – devine prieten de plus.

Și cum zicea bunicul meu: „Prieten bun e mai de preț ca o comoară în beci”. Ursulețul personalizat devine acel tovarăș de nădejde care aduce alinare, veselie și zeci de lecții în fiecare zi.

De la joc la viață – puntea nevăzută a copilăriei

Copiii nu știu să învețe cu de-a sila. Nici cu reguli ca la școală, nici cu predici. Ei învață cu inima, cu râsul și cu jocul. Asta face o jucărie personalizată: transformă o activitate obișnuită într-o lecție cu zâmbet.

Când ursulețul recită poezia „Somnoroase păsărele”, cel mic o învață fără să-și dea seama. Când îi cântă „Azi grădinița s-a terminat”, copilul nu se mai teme de despărțiri. Și când îl salută cu „Bună dimineața!”, ziua începe ca în povești.

Cum să alegi ursulețul potrivit?

Ei, dragă părinte, alegerea unui ursuleț nu-i ca alegerea unei perechi de cizme. Aici pui suflet, ascultare și un strop de magie. Ia aminte:

  • Alege un model moale, cu ochi blânzi și zâmbet prietenos.

  • Adaugă un înregistrator cu vocea ta, a bunicii sau a copilului.

  • Îmbracă-l în haine colorate, alese de copil, ca să simtă că e „al lui”.

  • Dă-i un nume – pentru că fiecare prieten adevărat are unul: Fifi, Pufi, Gigel sau Lăbuș.

În încheiere: dăruiește-i copilului o copilărie cu glas

Nu lăsa ecranele să-i fure visurile. Oferă-i o copilărie cum am avut noi – cu povești, joacă și prieteni imaginari. Sau mai bine zis, prieteni de pluș care vorbesc, râd și iubesc.

Și dacă te întrebi de unde să începi, răspunsul e simplu: de la un ursuleț personalizat care șoptește cu vocea ta cele mai frumoase amintiri.

Citeste in continuare

Afaceri

De ce accesoriile promoționale personalizate sunt cheia succesului în marketingul modern: ghid complet pentru afacerea ta/magicpromo.ro

Publicat

pe

O lume în care fiecare detaliu contează

Imaginează-ți că intri într-o sală de conferință. În jurul tău – zeci de oameni. Cine se remarcă? Cel care poartă un ecuson lucios, cu branding clar. Cel care îți oferă o agendă personalizată, un pix cu logo-ul firmei sale sau o geantă de conferință pe care scrie un slogan memorabil. Nimic nu este întâmplător. Toate aceste accesorii promoționale sunt parte dintr-o strategie atent gândită de marketing.

Într-o piață saturată, diferența dintre „a fi amintit” și „a fi uitat” se joacă la nivelul detaliilor. Iar dacă ești antreprenor sau manager de marketing, trebuie să înțelegi cum poți transforma aceste detalii în instrumente puternice de comunicare.

Soluția? Accesoriile și obiectele promoționale personalizate. Hai să vedem de ce.


1. Ce sunt accesoriile promoționale și de ce contează?

Accesoriile promoționale sunt acele produse inscripționate cu numele, logo-ul sau sloganul unei companii, distribuite cu scopul de a promova brandul, de a fideliza clienții sau de a spori notorietatea.

Fie că vorbim de pixuri, agende, rucsacuri, tricouri, stickuri USB sau căni de birou – fiecare dintre ele este un vector de imagine. O mini-reclamă care circulă, gratuit, în mâinile clienților, angajaților sau partenerilor tăi.

Beneficiile-cheie:

  • Creșterea vizibilității brandului

  • Întărirea identității vizuale

  • Crearea unei relații emoționale cu publicul țintă

  • Costuri reduse pe termen lung comparativ cu alte forme de publicitate


2. Cum contribuie aceste accesorii la construirea brandului?

Accesoriile promoționale au o forță aparte: rămân în viața utilizatorului. Un client va uita o reclamă pe Facebook în 5 secunde. Dar va folosi un pix personalizat chiar și 6 luni. În acel timp, brandul tău devine familiar, acceptat, iar în final, preferat.

Prin branding prin accesorii promotionale, companii din toate domeniile – IT, Horeca, construcții, educație sau sănătate – și-au transformat imaginea de firmă obișnuită într-un brand recognoscibil. Nu e magie. E strategie.


3. Fidelizare prin obiecte promoționale: loialitate care contează

Câți clienți ai avut care au cumpărat o singură dată și au dispărut? Probabil prea mulți. Clienții loiali sunt, de fapt, aur curat pentru o afacere. Și una dintre cele mai simple metode de a cultiva loialitatea este prin oferirea de cadouri personalizate.

Un cadou, chiar și simbolic, creează un sentiment de apreciere și exclusivitate. Un simplu port-card, un breloc gravat sau o agendă elegantă poate spune: „Ne pasă de tine.”

Prin fidelizare cu obiecte promotionale, afacerile inteligente transformă fiecare interacțiune cu clientul într-un prilej de consolidare a relației.


4. Ce tipuri de obiecte promoționale funcționează cel mai bine?

Alegerea obiectelor potrivite trebuie să țină cont de profilul clientului tău și de contextul în care le oferi. Iată câteva exemple testate și eficiente:

  • Pixuri personalizate: excelente pentru evenimente, traininguri, recepții

  • Agende și calendare: ideale pentru colaboratori și angajați

  • Textile (tricouri, șepci): pentru promovare outdoor, târguri, team building

  • USB-uri sau gadgeturi tech: pentru IT, educație, e-commerce

  • Cani, termosuri, sticle personalizate: universale și mereu utile

  • Eco-accessorii: pentru branduri care promovează sustenabilitatea


5. Metode moderne de personalizare – branding de calitate

Aici intră în scenă detaliul care face diferența: cum personalizezi aceste obiecte? Nu e suficient să arunci un logo pe un pix. Calitatea personalizării influențează direct percepția asupra brandului tău.

MagicPromo.ro folosește print digital, una dintre cele mai versatile și moderne metode, care permite culori vibrante, durabilitate crescută și costuri eficiente chiar și pentru comenzi mici.

Alte metode disponibile:

  • Gravură laser

  • Serigrafie

  • Sublimare

  • Broderie

Toate adaptate în funcție de materialul obiectului promoțional și de complexitatea grafică.


6. Când și cum să folosești obiectele promoționale?

Timingul e esențial. Alege momentele-cheie în care un obiect promoțional are cel mai mare impact:

  • Lansări de produse

  • Evenimente și târguri

  • Sărbători sau aniversări

  • Onboarding pentru angajați

  • Campanii de vânzări sau fidelizare

Tips de implementare:

  • Fă un plan anual al campaniilor promoționale

  • Segmentează publicul și adaptează obiectele la nevoile lor

  • Folosește branding coerent (culori, fonturi, mesaje)

  • Monitorizează rezultatele (creștere în awareness, loialitate, vânzări)


7. Cum comanzi eficient accesorii promoționale personalizate?

Dacă ești nou în acest joc, poate părea complicat. Dar nu trebuie să fie. Cu partenerul potrivit, procesul devine simplu, rapid și eficient.

La noi, procesul este optimizat astfel:

  1. Alegi produsele – din sute de opțiuni, direct din shop

  2. Trimiți grafica – dacă nu ai, echipa te poate ajuta cu designul

  3. Primești propunerea de personalizare – gratuit și fără obligații

  4. Aprobi și dai comanda – se discută cantitatea, termenul de livrare și eventualele oferte

  5. Primesti produsele livrate rapid – oriunde în România

Totul cu transparență, suport constant și consiliere personalizată.


8. De ce MagicPromo.ro este alegerea inteligentă pentru afacerea ta

Cu o experiență vastă în livrarea de soluții promoționale pentru firme din toate domeniile, MagicPromo a învățat ce funcționează și ce nu. Nu vorbim doar de produse. Vorbim despre viziune, personalizare, strategie și execuție impecabilă.

Avantaje competitive:

  • Gama extinsă de produse

  • Personalizare premium cu tehnologii moderne

  • Livrare rapidă și servicii logistice eficiente

  • Suport dedicat pentru alegerea obiectelor potrivite

  • Posibilitatea de comenzi flexibile – de la câteva zeci la mii de bucăți


9. Greșeli frecvente de evitat

  1. Lipsa coerenței de brand: Obiectele trebuie să reflecte identitatea vizuală a firmei.

  2. Calitatea slabă: Un pix ieftin care se strică rapid lasă o impresie negativă.

  3. Distribuție ineficientă: Asigură-te că obiectele ajung la oamenii potriviți.

  4. Ignorarea feedback-ului: Ascultă clienții, vezi ce tipuri de produse au apreciat cel mai mult.


10. Întrebări frecvente (FAQ)

Cât durează procesul de personalizare?
Depinde de produs și cantitate. În medie, între 3 și 10 zile lucrătoare.

Pot comanda o cantitate mică?
Da, sunt produse disponibile și pentru comenzi mici, în special în categoria „office”.

Ce formate sunt acceptate pentru grafică?
De obicei, fișiere vectoriale (.ai, .eps, .pdf) dar echipa MagicPromo poate ajuta cu conversia.

Se poate livra oriunde în România?
Absolut. Produsele ajung rapid prin curier, oriunde te-ai afla.


Concluzie: Acționează acum, diferențiază-te prin detalii

Trăim într-o epocă în care atenția consumatorului este mai scurtă ca niciodată. Dar un obiect fizic, bine făcut și personalizat cu grijă, poate face diferența. Fie că vrei să-ți crești brandul, să-ți fidelizezi clienții sau să impresionezi partenerii, accesoriile promoționale sunt soluția.

Citeste in continuare

Parteneri

Ultimile stiri locale

Uncategorized10 minute inainte

Fabrica FORTEM, cu cea mai mare capacitate de producție de BCA din Europa, se deschide la Iernut, Mureș

23 aprilie 2025 – DVI Production, deținătorul brandului FORTEM, producător de elemente liniare de zidărie, deschide în județul Mureș, la...

Cum să alegi una dintre cele mai apreciate florării online din Drobeta-Turnu Severin - Sfaturi și recomandări Cum să alegi una dintre cele mai apreciate florării online din Drobeta-Turnu Severin - Sfaturi și recomandări
Afaceri2 zile inainte

Cum să alegi una dintre cele mai apreciate florării online din Drobeta-Turnu Severin – Sfaturi și recomandări

Știm cu toții că florăriile online au devenit o prezență din ce în ce mai importantă în viața noastră, transformând...

Afaceri4 zile inainte

Optimizarea SEO pentru site-uri noi: Pași esențiali

Cuprins rapid pentru articol – Accesează ușor secțiunile importante Alegerea corectă a cuvintelor cheie influențează succesul pe termen lung Optimizarea...

Uncategorized4 zile inainte

Libérez le Potentiel de Votre Entreprise avec les Logiciels sur Mesure de Feel IT

À l’ère de la transformation numérique, les entreprises françaises doivent innover et s’adapter rapidement pour rester compétitives. Que vous soyez...

AfaceriO săptămână inainte

Clinica RMN București Lansează Serviciul RMN cu Sedare pentru Pacienții cu Claustrofobie

RMN București  anunță introducerea serviciului specializat de RMN cu sedare, o soluție inovatoare destinată persoanelor care suferă de claustrofobie și celor...

AfaceriO săptămână inainte

RMN Cluj oferă rezultate RMN în maxim 24 de ore, pentru diagnostic rapid și precis

Centrul de imagistică medicală RMN Cluj vine în întâmpinarea pacienților cu un serviciu inovator și extrem de eficient: rezultate ale...

UncategorizedO săptămână inainte

Sfaturi pentru instalarea gardurilor electrice în zone cu teren dificil

În România, terenurile agricole și pășunile se întind adesea în zone variate ca relief – de la dealuri abrupte până...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Rădăcini vechi și obiceiuri moderne

Într-o lume în continuă mișcare, unde fiecare secundă pare contabilizată, există încă gesturi simple, care încetinesc timpul și oferă o...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Servicii de inchirieri masini in conditii avantajoase

Serviciile de inchirieri auto Bucuresti sunt cele mai bune solutii de mobilitate urbana si regionala Mobilitatea urbana din marile orase...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Curățenie Profesională București – Excelență și Standarde Înalte

Importanța Igienei în Mediul Urban Într-un oraș vibrant și dinamic precum Bucureștiul, un mediu curat reprezintă fundamentul sănătății și al...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Plinte Parchet – Accesorii Esențiale pentru Finisaje Impecabile

 Importanța Plintelor Parchet în Amenajarea Interioară În proiectele de design interior, fiecare detaliu contribuie la crearea unui ambient armonios și...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Simplitate și sofisticare prin materiale de excepție

Într-un dormitor ideal, textilul de calitate este esențial pentru a crea un ambient care îmbină relaxarea cu eleganța. lenjerii finet...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Calitate și istorie în îmbrăcămintea clericală

Vestimentația clericală constituie un reper fundamental în tradiția creștină, iar această moștenire remarcabilă s-a perpetuat de-a lungul secolelor prin măiestrie,...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Croaziera Golful Persic – O Călătorie Fascinantă în Lumea Orientului

Destinații spectaculoase pe Golful Persic Golful Persic reprezintă o regiune plină de mister și lux, unde modernitatea se îmbină armonios...

Eveniment2 săptămâni inainte

Ursulețul care șoptește povești – cum prichindeii învață prin joacă, alături de prieteni de plus

A fost odată ca niciodată, că de n-ar fi fost, nu s-ar povesti… Într-o lume în care tabletele, telefoanele și...

Afaceri2 săptămâni inainte

De ce accesoriile promoționale personalizate sunt cheia succesului în marketingul modern: ghid complet pentru afacerea ta/magicpromo.ro

O lume în care fiecare detaliu contează Imaginează-ți că intri într-o sală de conferință. În jurul tău – zeci de...

Top Știri ALBA